Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 278 ... 283 284
Raul Alcala
Puddingbenen
#6924
Met alles wat nu gaande is in het Midden Oosten zou je bijna geneigd zijn om Adolf posthuum de nobel...

Sukkel?

Oh nee, dat levert me een ban op

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Je kan het beter breder trekken dan haat tov Israël, de joden, pijpenkrullen en/of Netanyahu.

Álle conservatieve SithLords die zich (in de regel) achter de lendendoeken van een baardaap verstoppen verdienen eenzelfde behandeling. Net alsof zo'n Wilders met 76 zetels resp 51 zetels iets anders zou doen.

Romāns Vainšteins

Het woord is dus Sithbestrijder, je bent gewoon Luke Skywalker, Michelangelo.

Ragnar Lolbroek
Raul Alcala
#6918
En daarna eentje voor mij

Lalcala 

Dan kan je op tijd en stond Lalbroek blijven gebruiken. Faire deal!!!

 

Ragnar Lolbroek
Puddingbenen
#6924
Met alles wat nu gaande is in het Midden Oosten zou je bijna geneigd zijn om Adolf posthuum de nobel...

Fundamentalistenfrustratie.

Haal nu de scrabble maar tevoorschijn. 😅

Raul Alcala

Als je Adolf Hitler vereert verdien je wel een flacon lachgas

Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
#6928
Lalcala  Dan kan je op tijd en stond Lalbroek blijven gebruiken. Faire deal!!!  

Deal! Kusje

kraamhol

Puddingbenen dekt de lading gewoon heel goed, verder niets voor nodig. Je bent volstrekt onwetend inzake Israel, en daarmee natuurlijk gewoon af in iedere vorm van discussie betreffende Israel.

Raul Alcala

Ik houd het op Adolf 2.0. 

kraamhol

Je zou hem ook talentloos stokertje kunnen noemen inzake de zaak, maar die geuzenterm is al toegewezen aan ondergetekende.

Raul Alcala

Het begint er op te lijken, de zelfspot op links. Waarvoor hulde en waarvan akte.

kraamhol

Mijn lieve kereltje, goede boeren (hmmm???) worden bedreigt door de concentratiekampboeren als ze wolfrasters plaatsen:

https://www.ad.nl/binnenland/boeren-maken-weinig-gebruik-van-subsidies-om-vee-te-beschermen-tegen-wolf-sommigen-worden-bedreigd~a661251a/

Romāns Vainšteins

Dat was met betrekking tot REVKET, Michaëlla nam de lead en jij deed een beetje mee. Die missie is volledig ingestort ook, af en toe nog een stuitptrekking that's it. Maar goed, nieuwe tijden nieuwe kansen. Sinds WF beetje bij beetje de discussiesectie heeft laten verslonzen bij de nieuwsartikelen is het politiek geworden en is alles nu anders. Niks mis met gezond opportunisme.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
#6937
Dat was met betrekking tot REVKET, Michaëlla nam de lead en jij deed een beetje mee. Die missie...

Verkeerd Topic per abuis?

Romāns Vainšteins

Nee hoor, ik gaf nog even aan hoe Kraamvogel aan zijn bijnaam 'talentloos stokertje' kwam.

Vandaag de dag stookt hij nog steeds maar behoudens zijn blinde vlek voor Israël is het niveau omhoog gegaan.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
#6937
Dat was met betrekking tot REVKET, Michaëlla nam de lead en jij deed een beetje mee. Die missie...

Geen punt joh, het waren mooie tijden met rem. Zijn vooral veel trollen verdwenen uit de reacties en de miljarden artikelen. Forum is wat dat betreft leuker.

Raul Alcala
kraamhol
#6936
Mijn lieve kereltje, goede boeren (hmmm???) worden bedreigt door de concentratiekampboeren als ze wo...

Excuses. Ik wilde eigenlijk iets inhoudelijks plaatsen. Maar een goede boer was t wel!

kraamhol

al heb ik nog wel wat oud zeer vanwege een maat van me, de ouwe flats. Hij noemde de romein eens ongesteld (klopte aardig), waarop een ban volgde. Maar het waren andere tijden.

Ragnar Lolbroek
kraamhol
#6936
Mijn lieve kereltje, goede boeren (hmmm???) worden bedreigt door de concentratiekampboeren als ze wo...

Triestig wel.

  • boze boeren klagen tegen Overheid over wolvenoverlast
  • Overheid regelt subsidies voor wolvenraster als maatregel.
  • Boeren weigeren maatregel, dreigen elkaar af, want ze willen blijven klagen over de overlast.

Zijn die dreigboeren die minkukels van Farmers Defence Force? Dat is niet meer actievoeren, dit is dwars liggen om dwars te kunnen liggen. Loop een eind schijten.

 

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6939
Nee hoor, ik gaf nog even aan hoe Kraamvogel aan zijn bijnaam 'talentloos stokertje' kwam. Vandaag...

Verdikkeme, heb je me gewoon aan het lachen gekregen, moet niet gekker worden.

Romāns Vainšteins

'Hij noemde de romein eens ongesteld'

Glad gemist, ban ja?

Laatst gewijzigd
kraamhol
Ragnar Lolbroek
#6943
Triestig wel. boze boeren klagen tegen Overheid over wolvenoverlast Overheid regelt subsidies vo...

De auschwitzboeren willen vooral niet aan verandering. Zijn niet alleen die boeren, maar iedereen die van ze profiteert (hoewel je met plofbuiken ook niet zo heel oud wordt natuurlijk).

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6945
'Hij noemde de romein eens ongesteld' Glad gemist, ban ja?

Jazeker, ik spreek hem nog weleens. Hij heeft toen wat mailcontact met martin gehad, net zoals ezi. 

Romāns Vainšteins

Ik heb al veel, veel langere tijd de stellige overtuiging dat de boerenwereld zichzelf in een Napolitaanse houdgreep houdt. De BBB vervult in deze kwestie de rol van corrupte overheid die danst naar de pijpen van de capi. Dat die Caroline nog steeds hier en daar gezien wordt als stem van het volk is een regelrechte gotspe.

Ik snak naar het moment dat er een dappere partizaan binnen de branche opstaat die zegt waar het op staat. De partijtop is corrupt, FDF zijn een stelletje enforcers, ze lachen om de kleine boeren en gebruiken ze als beeldmateriaal.

Laatst gewijzigd
esims4.0
Romāns Vainšteins
#6912
Ik vind Esi helemaal geen Nazi of zo, lijkt me gewoon iemand die nooit de contacttheorie in praktijk...

Alsof jij een man van de wereld bent. De echokamer op WF opzoeken en niet sociale media, want hier kun je de boel nog enigszins overstemmen. Zo'n rastabuurvrouw in Duckstad introduceren is echt zo ontzettend dom woke gedoe, alsof strips ineens een afspiegeling van de samenleving moeten zijn. Ik heb jou ook nog nooit gehoord over Dagobert Duck, of die wel genoeg vermogensbelasting betaalt. Of klachten over Calimero, dat die wel erg zwart is.

Wat in die tweet die ik aanhaalde ook al gezegd is, er wordt nu het linkse ideaalbeeld uitgedragen in de strip, dat totaal niet overeenkomt met de realiteit. Bij het uitbreken van de oorlog in Oekraïne had de NOS een Russische animatie propagandafilmpje. Over twee jongetjes, de ene met een roodblauwe trui en de andere met een geelblauwe trui, die dikke vrienden waren. Maar op een gegeven moment kregen ze ruzie, en dat lag natuurlijk aan een gemene streek van die laatste. Ik heb er nog naar gezocht maar kon het niet meer vinden. Daar deed me deze laatste ontwikkeling in Duckstad aan denken.

Types die denken dat er alleen maar bruine eenden bestaan, die zijn sowieso wereldvreemd.

1 2 ... 278 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.