Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 279 ... 283 284
Romāns Vainšteins

Vergeleken met jou is iedereen een man/vrouw/anders van de wereld, jij bent zeker wel 'van de wereld' maar dan anders..

En het geklaag dat ZP Z moet blijven en DD W? Is exact dezelfde groep ongelofelijke zeikerds.

Laatst gewijzigd
esims4.0
Romāns Vainšteins
#6950
Vergeleken met jou is iedereen een man/vrouw/anders van de wereld, jij bent zeker wel 'van de wereld...

Zelfs in de Tweede Kamer zijn ze wereldvreemd voor communisten zoals jij. Als die wijzer in het rood staat, kom dan nog maar eens terug met je holle jij-bakken.

kleomantre

Denk om je hartslag....

"Zo'n rastabuurvrouw in Duckstad introduceren is echt zo ontzettend dom woke gedoe, alsof strips ineens een afspiegeling van de samenleving moeten zijn."

Het is alleen dom als de verkopen instorten en mensen hun abonnement opzeggen. Want dan hebben ze hun lezers niet goed ingeschat. Voor de rest hoeft een strip helemaal geen afspiegeling van de maatschappij te zijn, je zou in principe behoorlijk vrij moeten zijn in wat je maakt, maar het staat de makers net zo vrij om wel een afspiegeling te zijn van die samenleving ook al is het vanuit een utopische gedachte.

Donald Duck heeft overigens wel een traditie met grapjes en knipogen naar de echte wereld en (sociale) problematiek. Dus lijkt me eigenlijk best wel een goede match. Maar goed vooruistrevend zijn ze niet bepaald, Alfred Jodocus Kwak had al Winnie aan zijn zijde. Was dat nou zo'n probleem?  

esims4.0
kleomantre
#6952
Denk om je hartslag...."Zo'n rastabuurvrouw in Duckstad introduceren is echt zo ontzettend dom woke...

Oei commerciële overwegingen. En ik dacht nog idealisme..

kraamhol
kleomantre
#6952
Denk om je hartslag...."Zo'n rastabuurvrouw in Duckstad introduceren is echt zo ontzettend dom woke...

A.J.Kwak was zijn tijd ver vooruit, en niet helemaal de wereld van ezi, veronderstel ik. 

Romāns Vainšteins

Die barometer van je includeert geen kinderen, die geven echt geen reet om pieten die ineens alle kleuren zijn of ook bruine eenden in Duckstad, en ook niet om wat pingelende kleinkunststumperds die in jouw all time - favorite lijstje staan.

Romāns Vainšteins

Ik was al aan het wachten op de PVV-terugtrekdrol van de dag: Madlener is de gelukkige met 130 laten vallen.

Zo te lezen komen er wat knullige 130 - zones in de paar wat legere stukken NL, jeeej!

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Noodwet: gaat er niet komen

Ziekenhuizen regio open : gaat niet gebeuren

Eigen risico afgeschaft : gaan ze niet halen

130 : gaat niet gebeuren

Kneuzuh!

kraamhol

Hopelijk zo snel mogelijk ook: btw verhoging op cultuur op de schop.

Romāns Vainšteins

Zekers.

Het geld is al gevonden met het niet laten doorgaan van de Lelylaan (die dus ook niet door gaat, stelletje..)

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
#6959
Zekers. Het geld is al gevonden met het niet laten doorgaan van de Lelylaan (die dus ook niet door...

Slecht nieuws voor iedereen die aan die laan woont:)

kleomantre
esims4.0
#6953
Oei commerciële overwegingen. En ik dacht nog idealisme..

Misschien te voorbarig, dat enkel de portemonnee bepaald of iets dom was. Nouja, dat geldt wel voor veel dingen natuurlijk.

Ga ervanuit dat het er op de burelen wel over het financiele aspect is gesproken. Durf niet in te schatten hoe Donald Duck op dat vlak scoort, zeg maar de balans tussen idealisten en realisten en hoezeer het zakelijke aspect de overhand heeft en of er marketeers met een zwaarwegende stem rondlopen. Weet niet eens of het uberhaupt veel (creatieve) autonomie heeft binnen het DPG-portfolio.

Hoe dan ook blijft het iets om je niet werkelijk druk over te maken. Iemand heeft media aandacht willen genereren en misschien het imago op willen poetsen. 

Ragnar Lolbroek
kraamhol
#6954
A.J.Kwak was zijn tijd ver vooruit, en niet helemaal de wereld van ezi, veronderstel ik. 

A.J  was dan ook behoorlijk vrolijk.😏

Il Leopardo della Primavera

"Ik heb jou ook nog nooit gehoord over Dagobert Duck, of die wel genoeg vermogensbelasting betaalt. Of klachten over Calimero, dat die wel erg zwart is."

Dat komt omdat wij ons niet zo druk maken over stripfiguren. Dat doet de extreemrechterzijde van het politieke spectrum dus wel, met mensen als wappieRaisa voorop.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Esims is ook best vaak vrolijk, vooral wanneer hij samen met Raul grappen over inclusiviteit aan het maken is.

esims4.0
Il Leopardo della Primavera
#6963
"Ik heb jou ook nog nooit gehoord over Dagobert Duck, of die wel genoeg vermogensbelasting betaalt....

Tja, als je de mist in gaat met "er bestaan alleen maar bruine eenden", dan kun je dit soort teksten verwachten.

Laatst gewijzigd
esims4.0

"Dat komt omdat wij ons niet zo druk maken over stripfiguren."

En laten we eerlijk zijn, het is links die begon met zich er druk over te maken. Donald Duck Trump zou het pareren met dat Donald Duck net als Taylor Swift een prijs betaalt.

Il Leopardo della Primavera
esims4.0
#6965
Tja, als je de mist in gaat met "er bestaan alleen maar bruine eenden", dan kun je dit soort teksten...

Wat wil je nou zeggen? Ben je trots op dat je een post van wappieRaisa liked? Good for you! Je mist mijn punt over dat bruine eenden normaler zijn dan witte overigens helemaal. Knap wel!

Volgens mij is het toch echt wappieRaisa die een boostweet de wereld in slingert over een cartoon, niet een linksig persoon. Maar hey, whatever floats your bootje. 

Laatst gewijzigd
esims4.0
Il Leopardo della Primavera
#6967
Wat wil je nou zeggen? Ben je trots op dat je een post van wappieRaisa liked? Good for you! Je mist...

"Eenden zijn altijd bruin, ik zie het probleem niet."

Het grote afdingen is weer begonnen bij Leopardo.

kraamhol

Je bent alweer aardig op weg naar een ban

esims4.0
kraamhol
#6969
Je bent alweer aardig op weg naar een ban

Want wat links is, moet links blijven.

Ragnar Lolbroek
kraamhol
#6969
Je bent alweer aardig op weg naar een ban

Noem em vanaf nu Peter Ban. Kapitein Haak(enkruis) zal wel niet mogen van Raul.

kraamhol

Raul heeft z'n middagslaapje, dan mag alles.

esims4.0

Iemand (kraamhol) die anderen zonder uitzondering met een verbastering van nazi aanspreekt, die zegt zelf niet te rapporteren (want dat zou not done zijn), maar dat toch herhaaldelijk doet, en desondanks de steun van de meerderheid en redactie heeft, dat is de realiteit hier op Wielerflits.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Geef je ook workshops aanstellen Esims? Ik ken iemand die zielig gevonden wil worden maar niet weet hoe,

Hij weet niet hoe, hij weet niet hoe hij weet niet hoe.

1 2 ... 279 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.