Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 280 ... 283 284
kraamhol
esims4.0
#6973
Iemand (kraamhol) die anderen zonder uitzondering met een verbastering van nazi aanspreekt, die zegt...

Verbastering??? Een ieder die iets wil rapporteren moet dat zeker doen, maar sneu bruinhemdgedrag is en blijft dat. Jij bent toch echt de enige die dat doet. 

esims4.0
Romāns Vainšteins
#6974
Geef je ook workshops aanstellen Esims? Ik ken iemand die zielig gevonden wil worden maar niet weet...

Nog iemand die vandaag nog geen punten gescoord heeft. Over workshops gesproken, ik hoorde een keer dat je fan van Muse was, wat ik lange tijd de meest vervuilende band van de Top 2000 heb gevonden (tegenwoordig veel concurrentie). Maar hier een workshop Muse, hoe je een Muse song maakt in 8 eenvoudige stappen.

Romāns Vainšteins

Muse is gewoon een toffe band, album 1 tm 4 zijn prima en dat er wat zeikerdjes op internet zijn die doen alsof het allemaal niets voorstelt.... Tsja, je hebt daar zelfs mensen die ruzie met Eva van 10 zoeken over de rug van een bruine Donald Duck.

kraamhol

In eziland zullen de toppers in alle lijstjes bovenaan staan, gevolgd door diepassmoot.

kraamhol

En dat mag...

Romāns Vainšteins

Op muziekgebied heeft Esims nog best wel wat aardigs te zeggen maar ook daar komt die hardnekkige intolerantie om de hoek kijken. 

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6980
Op muziekgebied heeft Esims nog best wel wat aardigs te zeggen maar ook daar komt die hardnekkige in...

Mwoah, iemand die alle 'zwarte' muziek haat is gewoon af.

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
#6948
Ik heb al veel, veel langere tijd de stellige overtuiging dat de boerenwereld zichzelf in een Napoli...

De wolf is gewoon de asielmigrant van het dierenrijk.

Er zijn allerlei oplossingen, maar die willen we niet. Want als we het "wolvenprobleem" oplossen, dan kunnen we immers niet meer spreken van een "wolvencrisis". Waardoor de aandacht weer heel snel gaat naar de boeren die hun vee met stroomprikkers vanuit de concentratiekampen het slachthuis in jagen, en het overschot aan mest dat ze uitrijden over het land en daarmee de boel verzieken. Nee, het beeld moet blijven bestaan dat er te veel natuur is in dit land, en dat dit niet samen kan gaan met de veiligheid (lees tussen de regels door: het huidige economische verdienmodel).

En de wolf: die is het perfecte symbool. Want de wolf heeft immers Roodkapje opgegeten (en haar lieve oma), en jaagt ook achter de 7 geitjes en de drie biggetjes aan. Iedereen is er bang van, ook al zijn het onzinverhalen. Het onderbuikgevoel wordt perfect aangesproken door de wolf. Ouders laten hun kinderen niet meer door het bos fietsen, maar wel een gevaarlijke kruising oversteken.

En zie hier de parallel met de asielzoekers. Veel van de mensen die klagen hebben nooit een wolf (of een asielzoeker) in levende lijve gezien, of er ECHT mee te maken gehad. Maar ze praten alle sprookjes na die verteld worden; alsof ze er zelf bij waren, en alles zelf hebben gezien. Aangemoedigd door verhalenvertellers en volksmenners als Caroline en Geert, die daarmee vakkundig de aandacht afleiden van wat ECHT belangrijk is, en waar ze geen antwoorden op hebben.

Ik heb te doen met de wolf...

Puddingbenen
kraamhol
#6981
Mwoah, iemand die alle 'zwarte' muziek haat is gewoon af.

Is muziek van Michael Jackson eigenlijk zwarte of witte muziek?

"Earth song" is wat mij betreft zijn beste werk ooit... Gooit iemand hem er in als filmpje?

kraamhol
Puddingbenen
#6983
Is muziek van Michael Jackson eigenlijk zwarte of witte muziek? "Earth song" is wat mij betreft zij...

Zwart of wit, hij was een pedo.

Romāns Vainšteins

Het is al helemaal aan het instorten hoor, niet zozeer omdat men asielzoekers niet meer haat maar vanwege alle onmacht bij PVV'ers om maar enige belofte gedaan te krijgen. Als straks de RvS Faber affakkelt kan het zomaar Game Over zijn met heel veel minder incidentele kiezers daarna (teleurgesteld, ook in hen)

Romāns Vainšteins

Wow, ik háát Earth Song, net zoals 'Hail the World'. Stiekem was uit die periode 'Care about us' (ook toepasselijk) zijn beste nummer nog in die tijd van aftakeling. 

esims4.0
Romāns Vainšteins
#6985
Het is al helemaal aan het instorten hoor, niet zozeer omdat men asielzoekers niet meer haat maar va...

En heeft links dan gewonnen op inhoud? Of is het misschien zo dat het juridisch allemaal niet haalbaar is? Ik heb het al eerder gezegd, maar we worden gegijzeld door Europese wetgeving die hier nooit voor bedoeld is. Meevreten uit de Europese ruif, dat is waar de huidige crisis om draait.

Il Leopardo della Primavera
esims4.0
#6968
"Eenden zijn altijd bruin, ik zie het probleem niet." Het grote afdingen is weer begonnen bij Leopa...

Inhoudelijk reageren blijft moeilijk zie ik. Geeft niet, misschien kan Raul je het leren. 

kraamhol

Zouden de wokkies uit eziland wat minder vreten, dan konden we ophouden met die poppenkast en terug naar normaalland. Gekleurde ducks zijn een goed teken, dat heet voortschrijdend inzicht en vernieuwing, zo vreemd voor de wokkies.

Romāns Vainšteins

Bwoah, ik denk niet dat 'winnen op inhoud' per se het hoofddoel is. Wat je nu gewoon ziet is dat de populisten volledig vleugellam zijn met de teugels in handen. Ze kunnen het simpelweg niet en uit Europa stappen klinkt voor sommigen leuk maar is onmogelijk.

Dan rest er niets anders dan nieuwe verkiezingen met vervolgens een kabinet dat wél uit de voeten kan binnen deze kaders. Helaas voor je 'We' maar de enige mogelijkheid.

esims4.0
Romāns Vainšteins
#6990
Bwoah, ik denk niet dat 'winnen op inhoud' per se het hoofddoel is. Wat je nu gewoon ziet is dat de...

Vooral doorgaan met je eigen verhaaltje afdraaien en niet op de standpunten van anderen reageren. Merkwaardig idee van democratie ook. Het kraakt nu aan alle kanten in Europa en met jouw houding barst het vanzelf wel.

Hoe was dat ook alweer op de Titanic? And the band played on?

Laatst gewijzigd
SprintMaster
esims4.0
#6987
En heeft links dan gewonnen op inhoud? Of is het misschien zo dat het juridisch allemaal niet haalba...

Jouw grijsgedraaide plaat begint wel erg vast te lopen ... 

Als men asielmigratie wil aanpakken dan EU breed en ook arbeids- en kennismigratie meenemen. 

Romāns Vainšteins

Het is maar van 'we' , 'het kraakt' , 'ze zijn het zat' etc. Ik denk dat het aangepraatte angst is. Zielig wel.

Romāns Vainšteins

'Als men asielmigratie wil aanpakken dan EU breed en ook arbeids- en kennismigratie meenemen'

En dan ook meteen als ethisch punt nemen in hoeverre het chique is om arbeid weg te trekken uit landen van herkomst. Geniaal? : kom maar hier. Goor werk? : kom maar hier. Al het andere : neuh. Zeer arrogante houding als samenwerkingspartner. Nog even los van 'mogen we een óóópt-óúóút????? toeoeoe' / 'Mogen wij 88 x meer schijt lozen, mag dat?'

esims4.0
SprintMaster
#6992
Jouw grijsgedraaide plaat begint wel erg vast te lopen ...  Als men asielmigratie wil aanpakke...

Waarom arbeids- en kennismigratie aanpakken? Die stellen ons niet voor een voldongen feit ("zorg maar voor huisvesting voor ons") door hier ongevraagd te komen.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Het is vooral de vraag wat er gebeurt als het kabinet valt, binnen nu en een paar weken.

Want het mag duidelijk zijn dat we een heleboel labiele kiezers hebben. Die net zo makkelijk overstappen van VVD of PVDA naar de FVD, BBB, of PVV. En als er vervolgens weer een nieuwe rijzende ster is (in dit geval Omtzigt) dan lopen ze daar weer achteraan. Om die vervolgens weer te laten vallen als de glans weer even weg is.

Ik ben benieuwd welke politicus de komende verkiezingen de spotlights weet te pakken. Op dit moment denk ik dat Dijk en Bontebal goede papieren hebben. Zeker als ze in staat blijken te zijn om het populisme te fileren tot wat het is: namelijk een bak vol symboolpolitiek zonder oplossingen of visie. Links lullen, rechts vullen als het gaat om sociaal economisch beleid. 

esims4.0
Puddingbenen
#6996
Het is vooral de vraag wat er gebeurt als het kabinet valt, binnen nu en een paar weken. Want het m...

Ah links op de Jehova toer.

Puddingbenen

Ik heb me lang afgevraagd hoe het kan dat Baudet nog altijd in de kamer zit. Maar als ik een koekwaus als Eddy bezig zie, dan is er blijkbaar nog altijd plaats voor mafklappers als Thierry.

Raul Alcala

Die Leo uit Alkmaar, die alsmaar grapt en grolt, is een ware wielerliefhebber. Hoe leuk is dat. Zoontje die serieus bij de Tigers uiit België rijdt. Als sluipschutter vast ook gewild bij het IDF. Theater tour over wielrennen. Ken zingen ook.

Ga nu jullie geouwehoer eens lezen. Zal wel weer veel van hetzelfde zijn

Laatst gewijzigd
1 2 ... 280 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.