Nee hoor, ik wist dit toevallig zonder op wikipedia te kijken, ergens in een interessante column opgepikt. Jij kijkt er zo te zien wel op. Mag hoor, even goede vrienden. Maar laten we een koe een koe noemen en een nazi een nazi. Zoals Raisa, die toevalligerwijs beide is.
Ok Kraam. Het destijds volledig ontspoorde Israël Hamas topic vs Israël Premier Tech topic is het enige topic die ik niet wil teruglezen. Harregat bah. Esims kan z'n geschiedenisleraar in ieder geval feliciteren. Joden bepalen wie president wordt in USA. Hij en Wijsgeer. Van hetzelfde laken een pak.
M'n kut gut feeling zegt me voor Trump (lost a la minute alle oorlogen op) de Biden Harris switch debat technisch fataal uit lijkt te pakken. Gek genoeg, op een haar na een moordaanslag van een stoner op teveel zero zero overleefd. Wel een sluipschutter. Hoe zou het zijn met Michael Moore? Het was eigenlijk net als de pogrom en ontvoeringen op 7 oktober door Hamas in Israël.
Veel gejuich van UNRWA en UVA eo, veel begrip anders wel, en na 2 dagen waren moordaanslag op Trump cq de pogrom van 7 oktober al vergeten. Esims en Wijsgeer hebben me het meest verbijsterd. Fair enough, als esims ezi is, is Wijsgeer Plumpudding dan Rakker?
Harris dus. Haar moeder ui India, haar vader uit Jamaica. Haar man, een JOOD, advocaat Douglas Emhoff. Een buikdansende blowende sjacherende zwarte vrouw. Sorry. Van kleur. Wat een gelul hé. Zwart, van kleur. Wit blank, reinheid ofzo. Vroeger zeiden we wel eens "zwartjoekel", terwijl ik Harris echt gewoon een aantrekkelijke vrouw cq lekker wijf vind.
Iek ben de draad kwijt. Iete ober vidjos
Wanneer gaat die poppenkast ophouden joh:
Ik vind Esi helemaal geen Nazi of zo, lijkt me gewoon iemand die nooit de contacttheorie in praktijk heeft gebracht. Ja, dan wordt je wel wat bang van een rastadonalda, zeker wanneer die naast je gaan wonen en met allerlei gekke kruiden koken. Extra sloten op de ramen die vanaf dan potdicht zitten, ook geen touwtje met sleutel uit de brievenbus meer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.