Niks van wat je zegt betekent dat ze objectief moeten zijn. Ik ben benieuwd naar je antwoord trouwens, van de Eredvisie watch. Dat is ook een geaccrediteerde NGO met een speciale adviserende status namelijk.
'Ziekelijk herhalen van 'must watch' video's door iemand met een geheel niet meer serieus te nemen pro-Israël standpunt. Alsof dat bij iemand overtuigend werkt. Wat wel zou kunnen overtuigen is dat je het punt dat je wilt maken uitschrijft, dan gaan mensen het misschien alsnog controleren.,'
Hardnekkig ben je. Hardleers ook. Ik zei het al eerder, zolang jij je 3 H's blijft hanteren en de nazi petjes niet worden afgezet. En dergelijke. Dan blijf ik jullie ook irrieren.
"It takes a lot to tango heh" zei prima ballerina Primoz Roglic ooit.
ps. Ben je mal, dat ga ik echt niet uitschrijven hoor.
Het percentage stijgt weer wat! ;)
Kolonisten waren al lang bezig voordat terreurcellen toenamen. Die toename wordt ook alleen door Israel en haar instanties gemeld dus dat neem ik sowieso met een dikke korrel zout.
Ook fijn dat we het eens zijn over die neue Hillel, das een onvervalste ajaxfanclubvoorzitter die vanuit zijn Eredivisie Watch Feyenoord zwart maakt. Gelukkig heb ik een schijthekel aan voetbal.
De grootste terreurcel opereert vanuit de Knesset. Met terroristenleider Netanyahu. Als onze gedode Hezbollaleider al bloed aan zijn handen heeft, wat dan te zeggen van Bibi? Inmiddels heeft die in een klein jaar ruim 40.000 doden op zijn geweten, waaronder talloze onschuldige burgers. Leg dat eens naast het lijstje van Hezbollah, en vraag je dan af wie de grootste terrorist is.
En dan het argument dat "de Joden in het noorden veilig terug naar huis moeten kunnen". Inmiddels heeft die terroristenleider zowel in Gaza als in een groot deel van Libanon iedereen uit zijn huis gejaagd, vaak om er daarna bommen op te gooien.
Nee, van mij mag er een zelfde bommentapijt op het hoofdkwartier van de Israelische regering zoals dat ook is gebeurd met die andere terroristenleider, en vooral op het moment dat Netanyahu "thuis" is.
Hamas en hezbol moeten tot op de laatste pink worden uitgeroeid. Daarna een ander bewind in Iran, en daarna komen alle andere antisemieten aan de beurt, huis voor huis, computer voor computer. Dus wees gewaarschuwd.
Er zijn er gewoon te veel. Daarmee bedoel ik: een teveel aan ezi's, check het artikel. Maar er zijn ook goeden, 30 vrijwilligers die in het azc gaan werken:
https://nos.nl/artikel/2539026-omstreden-azc-albergen-opent-na-twee-jaar-de-deuren
Toch ben ik wel verbaasd over mijn Kraamholmaatje. Op heel veel vlakken erg sociaal ingesteld. Maar als het zijn ontvelde snikkel raakt, dan maakt het hem ineens blijkbaar niet uit hoeveel onschuldige burgers moeten sterven voor "de zaak".
Ik kan dat moeilijk rijmen: tellen Palestijnen niet mee als mens? Verliest Kraamhol alle menselijkheid uit het oog als het gaat om de rechten van het Joodse volk? Of gelooft Kraamhol dat alle Palestijnen terroristen zijn, en daarom gewoon dood mogen. Net als alle Libanezen of Jemenieten...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.