Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 283 284 285 286
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7097
Iemand die Musk retweet neem ik tegenwoordig bij voorbaat al niet serieus. Sowieso als je in zo'n co...

Dat heb ik nou met mensen die hun wc papier recyclen en de uitkomst op X (voormalig Twitter) plaatsen 

Zou UN Watch toch maar serieus nemen, Leo. Een inkijkje in de VN debatten. Hypocriete organisatie met goede bijbedoelingen. 

"UN Watch is een in Genève gevestigde niet-gouvernementele organisatie (NGO) met als missie "het monitoren van de prestaties van de Verenigde Naties aan de hand van haar eigen Handvest ". [ 1 ] Het is een geaccrediteerde NGO met een speciale adviserende status bij de Economische en Sociale Raad van de VN en een geassocieerde NGO bij het Departement van Publieke Informatie van de VN . "

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims4.0
#7098
Precies hetzelfde deed SprintMaster met een kaartje van Nederland uit de NRC, waarin zogenaamd goed...

Bedankt voor de mooie whataboutism!

Raul Alcala

De pribibis hebben zich (itt de propallies), in de paar demo's die er plaats vonden, zich keurig gedragen. Geen propallies belaagd, geen universiteiten gesloopt.. ach fok it. De lijst te lang, de discussie me te voorspelbaar

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7100
Dat heb ik nou met mensen die hun wc papier recyclen en de uitkomst op X (voormalig Twitter) plaatse...

Allemaal leuk en aardig, toch praat deze knakker alsof ie een aardig maandloon van Bibi opstrijkt. Ben benieuwd of ie ook eens kritisch is op Israel, je mag me verrassen.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7102
De pribibis hebben zich (itt de propallies), in de paar demo's die er plaats vonden, zich keurig ged...

Ze hebben in Israel dan wel weer allerlei land van Palestijnen ingenomen in de Westoever, maar das een kleinigheid natuurlijk.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7103
Allemaal leuk en aardig, toch praat deze knakker alsof ie een aardig maandloon van Bibi opstrijkt. B...

Waarom moet ik je na m'n inleidelijje beschietingen via vids vergassen verassen als het gaat over die Jood van UN Watch die je niet vertrouwt?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7105
Waarom moet ik je na m'n inleidelijje beschietingen via vids vergassen verassen als het gaat over di...

Het is een Canadees, geen Jood.

EDIT: ah, ik zie dat ie ook Joods is. En een vriendje van Bibi, verklaart een hoop. Dan is die knakker - en daarmee UN Watch - dus verre van objectief.

 

EDIT: Een zionist zelfs, volgens de Jerusalem Post. Dan kunnen we wel stellen dat alles van zijn kant ook gewoon propaganda is.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7104
Ze hebben in Israel dan wel weer allerlei land van Palestijnen ingenomen in de Westoever, maar das e...

Je hebt gelijk. Genoeg aanleiding in ieder geval om in Nederland en omstreken binnen en buiten universiteiten de boel te verzieken en kort en klein te slaan. Agenten belagen. 

Nee, in de Westoever escaleert het nu weer, mede door terreur cellen. Israël heeft er de handen vol aan. En de Iron Dome natuurlijk. Master Of The Universe.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7107
Je hebt gelijk. Genoeg aanleiding in ieder geval om in Nederland en omstreken binnen en buiten unive...

En helemaal niks van wat jij zegt geeft de Israelische kolonisten het recht om land af te pakken van Palestijnen, ze te intimideren, mishandelen, of zelfs vermoorden. Dat ben je hopelijk ook met me eens?

esims4.0
Raul Alcala
#7100
Dat heb ik nou met mensen die hun wc papier recyclen en de uitkomst op X (voormalig Twitter) plaatse...

Ziekelijk herhalen van 'must watch' video's door iemand met een geheel niet meer serieus te nemen pro-Israël standpunt. Alsof dat bij iemand overtuigend werkt. Wat wel zou kunnen overtuigen is dat je het punt dat je wilt maken uitschrijft, dan gaan mensen het misschien alsnog controleren.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7106
Het is een Canadees, geen Jood. EDIT: ah, ik zie dat ie ook Joods is. En een vriendje van Bibi, ver...

Interview in de Jeruzalem Post is een prachtig Interview waar hij gedetailleerd het werk van UN Watch uitleg. Geen kwaad woord vanuit de interviewer 

Die schrijf ik geheel op jouw conto. Slechte review BTW.  Dan waardeer ik Romans z'n Sticks hikups veel meer.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7110
Interview in de Jeruzalem Post is een prachtig Interview waar hij gedetailleerd het werk van UN Watc...

Als de voorzitter van de Ajax-fanclub een 'Eredevisie Watch' begint en continu Feyenoord overal van de schuld geeft, is dat dan neutraal?

Raul Alcala

Voor de anti Israel boys

Raul Alcala

Het is een geaccrediteerde NGO met een speciale adviserende status bij de Economische en Sociale Raad van de VN en een geassocieerde NGO bij het Departement van Publieke Informatie van de VN . "

Raul Alcala

Kom eens met wat inhoudelijke repliek svp, anders ga ik ranzige haat poëzie posten 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7113
Het is een geaccrediteerde NGO met een speciale adviserende status bij de Economische en Sociale Raa...

Niks van wat je zegt betekent dat ze objectief moeten zijn. Ik ben benieuwd naar je antwoord trouwens, van de Eredvisie watch. Dat is ook een geaccrediteerde NGO met een speciale adviserende status namelijk.

Raul Alcala
esims4.0
#7109
Ziekelijk herhalen van 'must watch' video's door iemand met een geheel niet meer serieus te nemen pr...

'Ziekelijk herhalen van 'must watch' video's door iemand met een geheel niet meer serieus te nemen pro-Israël standpunt. Alsof dat bij iemand overtuigend werkt. Wat wel zou kunnen overtuigen is dat je het punt dat je wilt maken uitschrijft, dan gaan mensen het misschien alsnog controleren.,'

Hardnekkig ben je. Hardleers ook. Ik zei het al eerder, zolang jij je 3 H's blijft hanteren en de nazi petjes niet worden afgezet. En dergelijke. Dan blijf ik jullie ook irrieren.

 "It takes a lot to tango heh" zei prima ballerina Primoz Roglic ooit.

ps. Ben je mal, dat ga ik echt niet uitschrijven hoor.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7112
Voor de anti Israel boys

Gelukkig is hier niemand anti-israel, alleen anti-bibi.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7115
Niks van wat je zegt betekent dat ze objectief moeten zijn. Ik ben benieuwd naar je antwoord trouwen...

Esims heeft sws in 1 ding gelijk. Je stelt bijzondere en bijzonder veel vragen. 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7118
Esims heeft sws in 1 ding gelijk. Je stelt bijzondere en bijzonder veel vragen. 

En jij geeft bijzonder weinig antwoord. Hoeveel % van je berichten was ook alweer inhoudelijk hier? Volgens mij daalt dat percentage flink.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7111
Als de voorzitter van de Ajax-fanclub een 'Eredevisie Watch' begint en continu Feyenoord overal van...

Dan zou Alex Kroes wéér met voorkennis hebben gehandeld en gecanceld worden door AJAX zelf. Joden club, BTW

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7108
En helemaal niks van wat jij zegt geeft de Israelische kolonisten het recht om land af te pakken van...

Hell yeah eens. Maar de terreur cellen zijn daar recent wel explosief toegenomen 

Raul Alcala

Heb ik nu alle vragen beantwoord?

Stop de tijd!

Il Leopardo della Primavera

Het percentage stijgt weer wat! ;)

Kolonisten waren al lang bezig voordat terreurcellen toenamen. Die toename wordt ook alleen door Israel en haar instanties gemeld dus dat neem ik sowieso met een dikke korrel zout.

Ook fijn dat we het eens zijn over die neue Hillel, das een onvervalste ajaxfanclubvoorzitter die vanuit zijn Eredivisie Watch Feyenoord zwart maakt. Gelukkig heb ik een schijthekel aan voetbal.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#7117
Gelukkig is hier niemand anti-israel, alleen anti-bibi.

Luister em dan gewoon gast, ivp te zeiken met je nep repliek. Leo repliek, nog nepper dan de bontkraag van bolle Mo. En plein public

Nah niet ranzig genoeg 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 283 284 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.