Het is een Canadees, geen Jood.
EDIT: ah, ik zie dat ie ook Joods is. En een vriendje van Bibi, verklaart een hoop. Dan is die knakker - en daarmee UN Watch - dus verre van objectief.
EDIT: Een zionist zelfs, volgens de Jerusalem Post. Dan kunnen we wel stellen dat alles van zijn kant ook gewoon propaganda is.
Je hebt gelijk. Genoeg aanleiding in ieder geval om in Nederland en omstreken binnen en buiten universiteiten de boel te verzieken en kort en klein te slaan. Agenten belagen.
Nee, in de Westoever escaleert het nu weer, mede door terreur cellen. Israël heeft er de handen vol aan. En de Iron Dome natuurlijk. Master Of The Universe.
En helemaal niks van wat jij zegt geeft de Israelische kolonisten het recht om land af te pakken van Palestijnen, ze te intimideren, mishandelen, of zelfs vermoorden. Dat ben je hopelijk ook met me eens?
Ziekelijk herhalen van 'must watch' video's door iemand met een geheel niet meer serieus te nemen pro-Israël standpunt. Alsof dat bij iemand overtuigend werkt. Wat wel zou kunnen overtuigen is dat je het punt dat je wilt maken uitschrijft, dan gaan mensen het misschien alsnog controleren.
Interview in de Jeruzalem Post is een prachtig Interview waar hij gedetailleerd het werk van UN Watch uitleg. Geen kwaad woord vanuit de interviewer
Die schrijf ik geheel op jouw conto. Slechte review BTW. Dan waardeer ik Romans z'n Sticks hikups veel meer.
Niks van wat je zegt betekent dat ze objectief moeten zijn. Ik ben benieuwd naar je antwoord trouwens, van de Eredvisie watch. Dat is ook een geaccrediteerde NGO met een speciale adviserende status namelijk.
'Ziekelijk herhalen van 'must watch' video's door iemand met een geheel niet meer serieus te nemen pro-Israël standpunt. Alsof dat bij iemand overtuigend werkt. Wat wel zou kunnen overtuigen is dat je het punt dat je wilt maken uitschrijft, dan gaan mensen het misschien alsnog controleren.,'
Hardnekkig ben je. Hardleers ook. Ik zei het al eerder, zolang jij je 3 H's blijft hanteren en de nazi petjes niet worden afgezet. En dergelijke. Dan blijf ik jullie ook irrieren.
"It takes a lot to tango heh" zei prima ballerina Primoz Roglic ooit.
ps. Ben je mal, dat ga ik echt niet uitschrijven hoor.
Het percentage stijgt weer wat! ;)
Kolonisten waren al lang bezig voordat terreurcellen toenamen. Die toename wordt ook alleen door Israel en haar instanties gemeld dus dat neem ik sowieso met een dikke korrel zout.
Ook fijn dat we het eens zijn over die neue Hillel, das een onvervalste ajaxfanclubvoorzitter die vanuit zijn Eredivisie Watch Feyenoord zwart maakt. Gelukkig heb ik een schijthekel aan voetbal.
De grootste terreurcel opereert vanuit de Knesset. Met terroristenleider Netanyahu. Als onze gedode Hezbollaleider al bloed aan zijn handen heeft, wat dan te zeggen van Bibi? Inmiddels heeft die in een klein jaar ruim 40.000 doden op zijn geweten, waaronder talloze onschuldige burgers. Leg dat eens naast het lijstje van Hezbollah, en vraag je dan af wie de grootste terrorist is.
En dan het argument dat "de Joden in het noorden veilig terug naar huis moeten kunnen". Inmiddels heeft die terroristenleider zowel in Gaza als in een groot deel van Libanon iedereen uit zijn huis gejaagd, vaak om er daarna bommen op te gooien.
Nee, van mij mag er een zelfde bommentapijt op het hoofdkwartier van de Israelische regering zoals dat ook is gebeurd met die andere terroristenleider, en vooral op het moment dat Netanyahu "thuis" is.
Hamas en hezbol moeten tot op de laatste pink worden uitgeroeid. Daarna een ander bewind in Iran, en daarna komen alle andere antisemieten aan de beurt, huis voor huis, computer voor computer. Dus wees gewaarschuwd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.