Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 284 285 286 287 »
Romāns Vainšteins

Maar wat wel duidelijk is: die tweestatenoplossing gaat er nooit meer komen. Na Gaza is nu Libanon aan de beurt om 'gebufferd' te worden op een manier die de puinzone over de grens opwerpt. Daarna zullen de beelden komen van Palestijnen te Jeruzalem en Westeleijke Jordaanoever die beetje bij beetje weggepest, geslagen, geschoten en gedreven worden. Ondertussen is dat 'huis-voor-huis, computer voor computer' waar Kraam zo stoer mee dreigt met name bezig ín Israël, wie des pijpenkruls des veel te klein zwart badmutschjens niet eeuwig prijzen zal alsmede iedereen die havik Netanyahu's genocidepolitiek niet pruimt zal onder belangstelling van de Mossad staan. Vooral ook de Israeli zélf, vuile landverraders dat het zijn! Het wordt daar gewoon onvergefelijk, baardaapprijzend, dictatoriaal, sithbestuurd Orban-Oetang reservaat nr zoveel.

Laatst gewijzigd
esims4.0
Romāns Vainšteins
#7150
Maar wat wel duidelijk is: die tweestatenoplossing gaat er nooit meer komen. Na Gaza is nu Libanon a...

Ik weet niet of je die conclusie kunt trekken. Ik blijf erop hopen met een internationaal isolement. Te beginnen met een boycot op het Eurovisie Songfestival.

Laatst gewijzigd
kraamhol

Laten we beginnen met ned te boycotten voor het festival, geen plek voor vrouwensbashers en antisemieten daar, althans, daar zou geen plek voor moeten zijn.

Il Leopardo della Primavera
esims4.0
#7151
Ik weet niet of je die conclusie kunt trekken. Ik blijf erop hopen met een internationaal isolement....

Gaat er niet komen joh, veel westerse landen zitten nog met een te groot schuldgevoel na WO2 om Israel zo hard te veroordelen. Terwijl die twee eigenlijk volledig los staan van elkaar.

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#7152
Laten we beginnen met ned te boycotten voor het festival, geen plek voor vrouwensbashers en antisemi...

Gelukkig is Joost ook geen vrouwenbasher of antisemiet, dat scheelt. #JOOST4ES2025

esims4.0

Je zou bijna gaan denken dat WF gefinancieerd wordt door kraamtrol.

kraamhol
kleomantre
#7147
Terrorisme bestrijden is niks mis mee, daar mag je wat grenzen voor over. Ik ben niet Joods, ma...

Dank voor de uiteenzetting kleo. Maar laten we niet doen of het 'probleem' na ww2 ontstaan is, of dat antisemitisme gegroeid is na 7 oktober, het is vooral zichtbaarder geworden. Het probleem is van alle tijden, en geldt niet alleen voor het jodendom, maar voor alle minderheidsgroepen. Zoals eerder gezegd, de mensheid is ziek, en is dat altijd geweest. Wat is dit dan voor dooddoener van me? We maken er maar het beste van. Ik geef m'n leven voor een vrij Israel, en strijd m'n hele leven al tegen uitsluiting/haat jegens minderheidsgroepen. Misschien waren de eerste kraamjaren nog wel de meest onschuldige:).

Maar wat dan met de haat tegen de Palestijnen? Een onoplosbaar probleem, en lange termijn? Echt geen idee. Korte termijn weet ik wel: zoveel mogelijk terroristen uitroeien, zoveel mogelijk leiders, de grenzen zijn grijs, er is ongekend veel leed, aan alle kanten. Niets doen? Praten met ze? Hoe gaat dat er weer uitzien dan?

En ach, die snikkelopmerking van pudding, we kennen elkaar een beetje, vrij onschuldig. 

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#7154
Gelukkig is Joost ook geen vrouwenbasher of antisemiet, dat scheelt. #JOOST4ES2025

hij heeft anders laten blijken, en dat weet je best.

esims4.0
Il Leopardo della Primavera
#7153
Gaat er niet komen joh, veel westerse landen zitten nog met een te groot schuldgevoel na WO2 om Isra...

Zeg nooit nooit.

kraamhol
esims4.0
#7155
Je zou bijna gaan denken dat WF gefinancieerd wordt door kraamtrol.

Bij binnenkomst van je nieuwste account ben je gelijk WF gaan schofferen. Waarom? Je loopt gelijk weer flitsers uit te schelden, je bent weer aan het rapporteren, je verandert je eigen reacties om de haverklap, je loopt te liegen. Waarom dit alles? Waarom wil je zo graag op WF, als je overal een hekel aan hebt? Wat is het nut?

Ik zie het nut niet, dus enlighten me...

esims4.0

Haha die Baltische staten. Ich sage warum?

esims4.0
kraamhol
#7159
Bij binnenkomst van je nieuwste account ben je gelijk WF gaan schofferen. Waarom? Je loopt gelijk we...

"Ik zie het nut niet, dus enlighten me..."

1. Wielerflits schofferen
Wielerflits begint als eerste met schofferen door mensen zonder enige hint vooraf of toelichting achteraf te bannen. Je geeft zelf aan dat het lijkt op willekeur, hoe ze gemutst zijn. Bovendien speel jij daar zelf een rol in. Anderen bekritiseren om rapporteren, terwijl je het zelf ook doet.

2. Reacties veranderen
Meestal gaat dat om slordigheden corrigeren. Of zinnen iets beter formuleren. Vrijwel nooit een inhoudelijke wijziging.

3. Overal een hekel aan hebben
Op dit forum lijken de off-topic topics het populairst. Ik sta toevallig met het Israël standpunt niet aan jouw kant. En ik vind het ook raar dat de muziektopics beheerst worden door zwarte muziek, bij een sport die vrijwel alleen blanke sporters en fans heeft. Als ik om die reden een ander topic begin, dan lijkt dat niet geaccepteerd te worden en is het verzieken geblazen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kleomantre
#7147
Terrorisme bestrijden is niks mis mee, daar mag je wat grenzen voor over. Ik ben niet Joods, ma...

Altijd fijn die flow van je, inclusief de broodnodige inhoud. Mbt je Marokkanen vergelijking met wat Joden nu bijvoorbeeld in Nederland overkomt. Los ff van hef gegeven dat ondanks dat ze al ver voor wo2 verdacht en meer waren gemaakt, heeft de gruwelijke genocide van Hitler en co ze niet gebroken. In tegendeel, zij proberen wél iets van hun leven te maken. Excelleren in van alles en nog wat. Met weinigen he. Zo'n 16 miljoen wereldwijd dacht ik. Plusminus 9 miljoen in Israël zelf, en 50.000 in Nederland

De ekte keppeltjekotsers zeggen dan smalend dat ze de wereld beheersen. Theorieën die Joden in een complot zien waarin een duistere elite wereldwijde macht probeert uit te oefenen.

FF door de bank genomen. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in allerlei soorten criminaliteit, bontkraagjes, straat intimidatie, 'pppssss hey die meisje lekker'. Als ze niet reageert is ze ineens een k@€#÷×r. Korte lontjes, islam boven alles.

En maar klagen over islamafobie. 

"Overigens vind ik de pieper en portofoon aanslag ook terrorisme en daarmee is het bij mij ook geoorloofd om te jagen (op vervolging van) Netanyahu en hoofden van de veiligheidsdiensten"

Ik vind het oorlogstechnisch subliem. De kritiek erop, net als op eerdere aanslagen in bv Iran, snap ik geen jota van. Israël moest minder burgerslachtoffers maken in Gaza,  terwijl dat juist Hamas haar ultieme schutting is gebleken. Dan doen ze het hiteck magistraal,  is het wéér niet goed. Wat mag Israël nog doen, behalve de Iron Dome overuren laten draaien?

Keppeltjes als kutscheten katapult uit de kast halen?

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#7157
hij heeft anders laten blijken, en dat weet je best.

We weten allemaal dat als er echt iets gebeurd zou zijn, die cameravrouw het filmpje wel online had geknald of Joost veroordeeld zou zijn op basis van dat filmpje. Er is niks geks gebeurd daar, behalve een doorgeslagen Isra-EBU en een Zweedse cameravrouw die blijkbaar een hekel had aan Joost. Maar dat terzijde.

Il Leopardo della Primavera
esims4.0
#7158
Zeg nooit nooit.

Het is wel duidelijk dat vrijwel alle westerse landen die bij WO2 zijn betrokken nog steeds een schuldgevoel oid hebben. Ergens niet gek, maar ergens wel gek dat je dat niet los kan koppelen van de huidige problematiek.

Raul Alcala

Wéér die zwarte video frustratie he. Moeite met iets loslaten? En je weet de uitkomst ervan, net als je irritaties over mijn platte doch ranzige grappen en grollen. Dan krijg je er meer

Amen

esims4.0
Raul Alcala
#7165
Wéér die zwarte video frustratie he. Moeite met iets loslaten? En je weet de uitkomst...

Precies wat ik al zei, fundamentalisten op gebied van zowel muziek als politiek. Andersdenkenden zijn racist of antisemiet.

1 2 ... 284 285 286 287 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.