Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 288 ... 399 400
Raul Alcala

Joh, ik lig voor daas. Of ik zeg het je de eerstvolgende keer of ik heb er morgen eentje voor je. 

Raul Alcala

Je eindconclusie is in ieder geval onjuist. Nu voel ik me verplicht met voorbeelden te komen

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Maar wat wel duidelijk is: die tweestatenoplossing gaat er nooit meer komen. Na Gaza is nu Libanon a...

Ik hem em nu 3x gelezen, maar los van de groffe taal die je grofbekt, Libanon heeft meer dan 8000 raketten op Israël afgeschoten de laatste tijd, is de agressor in deze. Moeten we Israël nu ook al verwijten dat zij wél een uitmuntend afweersysteem hebben?

kraamhol
Puddingbenen
Ik vind overigens de Joden vandaag wel heel kleinzerig als het gaat om haat. Ze piepen om het hardst...

Edit kraam: die laatste zin mag je achterwege laten!

kraamhol

Verder wel een grappig topic, vooral als je effe de laatste 3 uur doorneemt met spleetoogjes. 

Edit: en dan bedoel ik natuurlijk niet mijn japanse vriendin.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Kimonos, I love it. Zet dat eens af tegen die soepjurken en burkas elders. Sowieso, Japan en haar cultuur intrigeert me wel. Heb zelf zo'n scheidingsscherm Japan stijl in m'n appartement. Eten wow. Zelfs harakiri is anders dan je voor een trein gooien. Schande en eer spelen een grote rol in Japan.

Raul Alcala

Ik zie genoeg correlatie met de huidige politiek 

"Als we Okawari's discografie beter bekijken, kunnen we een soort correlatie opmerken tussen zijn albumhoezen. Allemaal gericht op het thema van de componist: de natuur. Deze zijn gemaakt door een Japanse grafisch kunstenaar die het pseudoniem Marumiyan gebruikt, die toevallig ook dezelfde interesse in de natuur heeft als Okawari. In elk van hen zien we een vrouw, die mogelijk Moeder Aarde vertegenwoordigt, omringd door een diversiteit aan flora, fauna en andere elementen die in de natuur te vinden zijn. Bovendien bestaat het kleurenpalet dat in alle hoezen wordt gebruikt voornamelijk uit primaire kleuren, waardoor het publiek deze focus op de natuur duidelijker kan zien"

Raul Alcala

Schande en eer is in die andere cultuur ook belangrijk,  BTW. Alleen niet die van jezelf maar van anderen. Vaak vrouwen, weetjewel. En dan botvieren, letterlijk en figuurlijk. Ook wel eerwraak genoemd. In linkse kringen houden ze het wat neutraler op femicide. 

Enfin. Wat ze in de koran over vrouwen zeggen, daar ben ik het wel mee eens. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Sunny niet te vergeten natuurlijk.  Ouwe grens/kampbewaarder van me. Kamp Lo voor jou

Dit album ging ik destijds luisteren door de album cover.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Kandidaat Tory-leiderschap Kemi Badenoch steelt BBC-show: "Culturen zijn niet gelijkwaardig, en laat migranten hun conflicten niet importeren"

Romāns Vainšteins

Die 'kunst' vind ik echt standaard prutswerk. Koppen met bloempjes, joehoe!

Raul Alcala

DJ Okawari? Ik zweef er lekker op weg met een mandarijntje.

Heb ik er nog maar eentje over. Dus wees gerust 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Kandidaat Tory-leiderschap Kemi Badenoch steelt BBC-show: "Culturen zijn niet gelijkwaardig, en laat...

"culturen zijn niet gelijkwaardig", klinkt wel een beetje als dingen die ene Adolf zo'n 85 jaar geleden ook bezigde.

Raul Alcala

Dat klinkt een beetje vergezocht. Ik wist trouwens niet dat Plumpudding al zó bejaard is.

Raul Alcala

Nigeriaanse afkomst. Je stelt me niet teleur Leo. Ik las net een reactie hierop.

"een zeldzaam ontspannen vertolker van het redelijke midden, of zoals dat in de pers en universiteiten heet: nazisme."

esims4.0
Raul Alcala
Kandidaat Tory-leiderschap Kemi Badenoch steelt BBC-show: "Culturen zijn niet gelijkwaardig, en laat...

Hij bedoelde met het eerste het Linda de Mol publiek, en met het tweede de Eritrese rellen in Den Haag. Ik begrijp niet waar links over valt.

Raul Alcala

De door hun zelf opgehoogde gaybrapaden? Hun losse veters?

Here we go again 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Gewoon een naar conservatief wijf dat populistische taal uitbraakt. En dan zullen fans wel zeggen van 'ja maar ze is zelf donker en vanuit een andere cultuur! Als zij het zegt...' Lieve help, ze zijn net af van die pokkentories, stelletje fossielen zijn dat.

esims4.0

Raul is een beetje de Netanyahu in dit topic wat video's delen betreft. Lekker doen waar je zelf zin in hebt. Ik snap Romans ook niet helemaal: gelijk klaarstaan met volstrekt ongenuanceerde grote woorden dat ik een plaat voor mijn kop zou hebben, maar dit allemaal maar normaal vinden. Ik verklaar het uit zijn asielstandpunt, al is ook hij wel kritisch over die rappers.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Romans. Bah, je grofheid kent geen grenzen! Letterlijk en figuurlijk.

Ik zou alleen wijf zeggen, in de zin. Wat een lekker wijf. Nuchter eerder, wat een aantrekkelijke vrouw.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims4.0
Raul is een beetje de Netanyahu in dit topic wat video's delen betreft. Lekker doen waar je zelf zin...

Mij kapitelen om m'n zwarte muziekvideo's en je dan ook nog eens druk maken om die plaat voor je kop. Kijk naar de mijne. Ik houd van lp's, inclusief de pluisjes. M'n eerste lp was notabene Bad, of is dat dan juist een slecht voorbeeld?

Laatst gewijzigd
esims4.0

Ik zou aanvullend ook gaan bijhouden of ze een video van Raul hebben aangeklikt.

Romāns Vainšteins

Ik ben gewoon recht door zee: conservatief pruim ik niet, religieus ook niet, de combi het minst.

Romāns Vainšteins

Bad? Good!

Wel een beetje standaard :p

Mijn eerste album was Experience van The Prodigy, trouwens.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik ben gewoon recht door zee: conservatief pruim ik niet, religieus ook niet, de combi het minst.

Ah, de Rita Verdonk van Wielerflits. 

1 2 ... 288 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.