Ik hem em nu 3x gelezen, maar los van de groffe taal die je grofbekt, Libanon heeft meer dan 8000 raketten op Israël afgeschoten de laatste tijd, is de agressor in deze. Moeten we Israël nu ook al verwijten dat zij wél een uitmuntend afweersysteem hebben?
Kimonos, I love it. Zet dat eens af tegen die soepjurken en burkas elders. Sowieso, Japan en haar cultuur intrigeert me wel. Heb zelf zo'n scheidingsscherm Japan stijl in m'n appartement. Eten wow. Zelfs harakiri is anders dan je voor een trein gooien. Schande en eer spelen een grote rol in Japan.
Ik zie genoeg correlatie met de huidige politiek
"Als we Okawari's discografie beter bekijken, kunnen we een soort correlatie opmerken tussen zijn albumhoezen. Allemaal gericht op het thema van de componist: de natuur. Deze zijn gemaakt door een Japanse grafisch kunstenaar die het pseudoniem Marumiyan gebruikt, die toevallig ook dezelfde interesse in de natuur heeft als Okawari. In elk van hen zien we een vrouw, die mogelijk Moeder Aarde vertegenwoordigt, omringd door een diversiteit aan flora, fauna en andere elementen die in de natuur te vinden zijn. Bovendien bestaat het kleurenpalet dat in alle hoezen wordt gebruikt voornamelijk uit primaire kleuren, waardoor het publiek deze focus op de natuur duidelijker kan zien"
Schande en eer is in die andere cultuur ook belangrijk, BTW. Alleen niet die van jezelf maar van anderen. Vaak vrouwen, weetjewel. En dan botvieren, letterlijk en figuurlijk. Ook wel eerwraak genoemd. In linkse kringen houden ze het wat neutraler op femicide.
Enfin. Wat ze in de koran over vrouwen zeggen, daar ben ik het wel mee eens.
Raul is een beetje de Netanyahu in dit topic wat video's delen betreft. Lekker doen waar je zelf zin in hebt. Ik snap Romans ook niet helemaal: gelijk klaarstaan met volstrekt ongenuanceerde grote woorden dat ik een plaat voor mijn kop zou hebben, maar dit allemaal maar normaal vinden. Ik verklaar het uit zijn asielstandpunt, al is ook hij wel kritisch over die rappers.
Mij kapitelen om m'n zwarte muziekvideo's en je dan ook nog eens druk maken om die plaat voor je kop. Kijk naar de mijne. Ik houd van lp's, inclusief de pluisjes. M'n eerste lp was notabene Bad, of is dat dan juist een slecht voorbeeld?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.