Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 287 288 289 290
Romāns Vainšteins

Die 'kunst' vind ik echt standaard prutswerk. Koppen met bloempjes, joehoe!

Raul Alcala

DJ Okawari? Ik zweef er lekker op weg met een mandarijntje.

Heb ik er nog maar eentje over. Dus wees gerust 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#7199
Kandidaat Tory-leiderschap Kemi Badenoch steelt BBC-show: "Culturen zijn niet gelijkwaardig, en laat...

"culturen zijn niet gelijkwaardig", klinkt wel een beetje als dingen die ene Adolf zo'n 85 jaar geleden ook bezigde.

Raul Alcala

Dat klinkt een beetje vergezocht. Ik wist trouwens niet dat Plumpudding al zó bejaard is.

Raul Alcala

Nigeriaanse afkomst. Je stelt me niet teleur Leo. Ik las net een reactie hierop.

"een zeldzaam ontspannen vertolker van het redelijke midden, of zoals dat in de pers en universiteiten heet: nazisme."

 

esims4.0
Raul Alcala
#7199
Kandidaat Tory-leiderschap Kemi Badenoch steelt BBC-show: "Culturen zijn niet gelijkwaardig, en laat...

Hij bedoelde met het eerste het Linda de Mol publiek, en met het tweede de Eritrese rellen in Den Haag. Ik begrijp niet waar links over valt.

Raul Alcala

De door hun zelf opgehoogde gaybrapaden? Hun losse veters?

Here we go again 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Gewoon een naar conservatief wijf dat populistische taal uitbraakt. En dan zullen fans wel zeggen van 'ja maar ze is zelf donker en vanuit een andere cultuur! Als zij het zegt...' Lieve help, ze zijn net af van die pokkentories, stelletje fossielen zijn dat.

esims4.0

Raul is een beetje de Netanyahu in dit topic wat video's delen betreft. Lekker doen waar je zelf zin in hebt. Ik snap Romans ook niet helemaal: gelijk klaarstaan met volstrekt ongenuanceerde grote woorden dat ik een plaat voor mijn kop zou hebben, maar dit allemaal maar normaal vinden. Ik verklaar het uit zijn asielstandpunt, al is ook hij wel kritisch over die rappers.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Romans. Bah, je grofheid kent geen grenzen! Letterlijk en figuurlijk.

Ik zou alleen wijf zeggen, in de zin. Wat een lekker wijf. Nuchter eerder, wat een aantrekkelijke vrouw.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims4.0
#7208
Raul is een beetje de Netanyahu in dit topic wat video's delen betreft. Lekker doen waar je zelf zin...

Mij kapitelen om m'n zwarte muziekvideo's en je dan ook nog eens druk maken om die plaat voor je kop. Kijk naar de mijne. Ik houd van lp's, inclusief de pluisjes. M'n eerste lp was notabene Bad, of is dat dan juist een slecht voorbeeld?

Laatst gewijzigd
esims4.0

Ik zou aanvullend ook gaan bijhouden of ze een video van Raul hebben aangeklikt.

Romāns Vainšteins

Ik ben gewoon recht door zee: conservatief pruim ik niet, religieus ook niet, de combi het minst.

Romāns Vainšteins

Bad? Good!

Wel een beetje standaard :p

Mijn eerste album was Experience van The Prodigy, trouwens.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#7212
Ik ben gewoon recht door zee: conservatief pruim ik niet, religieus ook niet, de combi het minst.

Ah, de Rita Verdonk van Wielerflits. 

Klootje Kriekeljon

Raul Alcala
esims4.0
#7211
Ik zou aanvullend ook gaan bijhouden of ze een video van Raul hebben aangeklikt.

Turfweken zijn cool. Staartdelingen ook.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#7215

Wat een strijder!

Ragnar Lolbroek
Klootje Kriekeljon
#7215

Nog een stukje over Masha Amini ontbreekt alleen nog...Bibi de volksmenner. 

Romāns Vainšteins

Is gewoon een ordinaire oorlogscrimineel. Deze actie (inval) is natuurlijk wel te begrijpen uit tactisch en symbolisch oogpunt. Bufferzonetje opwerpen over de grens heen, niet op eigen grondgebied. Als dit staat gaan ze de Westelijke Jordaanoever beetje bij beetje afpakken. De tweestatenoplossing is volkomen dood nu en welke prijs Israel ooit gaat betalen zal de toekomst uitwijzen.

Puddingbenen

Ergens vergelijk ik Israel met dat kleine etterbakje in een vriendengroep vol spierballen en grote tattoo's. Dat ventje dat steeds ruzie zoekt met alles en iedereen, en zelfs iemand van 2 meter op zijn muil slaat, omdat ie zijn vriendengroepje achter zich weet.

Maar ik denk dat het tijd is om dat kleine kereltje eens de les te spellen. Dat Israel niet meer hoeft te rekenen op westerse steun of wapens. Dat dit land het maar helemaal zelf uit zoekt.

Ik vraag me af hoeveel er nog moet gebeuren wil de westerse wereld dat ook daadwerkelijk doen. Ik denk sowieso dat de VS tot aan de verkiezingen geen radicale koerswijziging gaat doen, want dat zou voor de democraten een gamechanger kunnen zijn in de verkiezingen. 

En in West Europa hebben we nog altijd last van het schuldgevoel uit WOII, al ben ik benieuwd wanneer dat een keer gaat stoppen. We hebben inmiddels de Duitsers al lang weer omarmd als goede buur, wat mij betreft mogen we inmiddels ook wel weer een streep trekken rondom dat medelijden met de Joodse gemeenschap daar in het Midden Oosten.

Romāns Vainšteins

NL geeft ook een duidelijke boodschap mee richting toekomstige landen waar ze missies gaan uitvoeren. Afghaanse bewakers mogen niet meer overkomen ook al hebben ze aldaar de Nederlanders beschermd. Je kan dus beter die lelijke kaaskoppen uitverkopen dan vetrouwen op hun 'voor wat hoor wat'-woord. Niks nieuws onder de zon, vraag maar aan de Molukkers.

Fijn volkje zijn we soms. Ze hebben werkelijk geen idee hoe gevaarlijk dit is voor aankomende missies, onnozelaars.

Gelukkig lijkt de beslissing aanvechtbaar bij de rechter, het is weer zo'n kotsopborrel van de PVV die dit veroorzaakt heeft.

 

Laatst gewijzigd
esims4.0

Een verbod op wereldleiders boven de 65 zou ik ook welkom vinden.

Romāns Vainšteins

Mooie suggestie Esims.

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#7221
NL geeft ook een duidelijke boodschap mee richting toekomstige landen waar ze missies gaan uitvoeren...

Hoe werkt dat precies? Een vrijstaat regelen voor Molukkers in een land waar je het niet meer voor het zeggen hebt? 

1 2 ... 287 288 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.