Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 287 288 289 290 »
kraamhol

Verbod op alle ezi's zou ook veel oplossen.

Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
#7219
Is gewoon een ordinaire oorlogscrimineel. Deze actie (inval) is natuurlijk wel te begrijpen uit tact...

Bibi gedraagt zich op tijd en stond wel als een despotisch eikeltje. Maar daarom ga ik nog geen compassie krijgen met Hezbollah of ander Jihadistische plofmoslims die betaald worden door die Ayatollah uit Teheran. 🤷‍♂️

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Hoe dat (uit)werkt Klootje? Niemand vertrouwt nog het Nederlandse leger op missie, ze zoeken het zelf maar uit of worden bedonderd. Weigeren nu die Afghaanse bewakers oo te halen zal een hele dure misser blijken, en om wat?

Ze breken gewoon een keiharde belofte, ik hoop dat er advocaten en rechters op komen want het kan ook gewoon niet.

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#7227
Hoe dat (uit)werkt Klootje? Niemand vertrouwt nog het Nederlandse leger op missie, ze zoeken het zel...

Nee met de Molukkers vroeg ik. Ik ken het verhaal, maar vraag me af hoe werkt dat precies. Volgens mij was het zo dat als de Japanners weg waren en we de boel weer voor het zeggen hadden er dan een vrijstaat zou komen. Maar hoe bereik je zoiets zonder zeggenschap over het land? Vechten voor een nooit haalbaar doel, zoals Israël van de kaart vegen. 

SprintMaster
esims4.0
#7222
Een verbod op wereldleiders boven de 65 zou ik ook welkom vinden.

Leuk lijstje: Biden, Xi Jingping, Modi, Poetin, Lula, Kishida, Scholz, Erdogan, Netanyahu. 

1 2 ... 287 288 289 290 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.