Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 290 ... 395 396
SprintMaster
esims4.0
Een verbod op wereldleiders boven de 65 zou ik ook welkom vinden.

Leuk lijstje: Biden, Xi Jingping, Modi, Poetin, Lula, Kishida, Scholz, Erdogan, Netanyahu. 

Il Leopardo della Primavera
Ragnar Lolbroek
Bibi gedraagt zich op tijd en stond wel als een despotisch eikeltje. Maar daarom ga ik nog geen comp...

Op tijd en stond? Altijd bedoel je. Overigens kan je prima een gruwelijke schijthekel hebben aan al die kampen, daar ben ik een mooi voorbeeld van.

kraamhol

Operatie Northern Arrows is begonnen kids, grondoffensief in Libanon. Dat is mooi wakker worden.

ja mooi, nog meer oorlog op deze aardkloot in de naam van een sprookjesbaardaap. vet mooi wakker worden man.

kraamhol
ja mooi, nog meer oorlog op deze aardkloot in de naam van een sprookjesbaardaap. vet mooi wakker wor...

Nee, ter verdere voorkoming van hezbol raketten vanuit daar op Israel, voor een veiliger Israel. Jazeker is dat lekker wakker worden.

kraamhol
Nee, ter verdere voorkoming van hezbol raketten vanuit daar op Israel, voor een veiliger Israel. Jaz...

waren daar die terrorpiepers en precisieraketten niet voor? 

kraamhol

We doen al het mogelijke om het terrorisme uit te schakelen.

SprintMaster

Bibi kweekt nog meer nieuwe verzetstrijders...

Romāns Vainšteins

Kraamie die 'we' zegt mbt Netanyahu's warheadz. 'Lekker ontwaken' met een oorlog. Niet serieus te nemen stookgedrag allemaal, beetje pesten en klieren. 'We', tuurlijk joh. Al sinds dat afgrijselijke kutliedje van die Netanyahu's leibandchick promoten glashelder, talentloos gestook.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

israel poogt hier tegelijk wat raketinstallaties te neutraliseren EN een bufferzone te maken over de grens, wat dus gewoon land pikken is. Het lijkt allemaal zeer uitgekiend maar zal zoals zo vaak lastiger blijken, ik sluit niet uit dat ze een stuk verder het land inmoeten toch.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Kraamie die 'we' zegt mbt Netanyahu's warheadz. 'Lekker ontwaken' met een oorlog. Niet serieus te ne...

niks pesten, met 'we' bedoel ik Israel, ik ben daar onderdeel van. Nog lekker gedroomd vannacht?

Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
Bibi gedraagt zich op tijd en stond wel als een despotisch eikeltje. Maar daarom ga ik nog geen comp...

Romans wel

Raul Alcala

Lang leve Israël 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

kraamhol

We gaan ze, net als in Gaza, tunnel voor tunnel uitroken Raul.

kraamhol

Wel opvallend, hoe de quadrupple romein-luipaard-geer-ezi (hoe sociaal 3 vd 4 ook zijn) zo ongelooflijk anti-Israel zijn, en maar gewoon de oogjes sluiten voor al het terrorisme tegen Israel, of misschien zijn ze helemaal niet blind daarvoor, misschien...wacht even...ondersteunen ze dat wel...

Raul Alcala

Ik steek alvast een sigaar op, kraam

kraamhol
Wel opvallend, hoe de quadrupple romein-luipaard-geer-ezi (hoe sociaal 3 vd 4 ook zijn) zo ongeloofl...

kraamhol

Dat laat je dan echt heel slecht blijken, althans, je richt je antipathie maar op één 'kamp'

kleomantre
SprintMaster
Bibi kweekt nog meer nieuwe verzetstrijders...

Zo is het maar net, and the cycle continues.

Waarbij wel opvallend is dat hij op leeftijd wat voortvarender te werk gaat zoals die ene uit Rusland. Voelen ze hun sterfelijkheid aankomen? 

kraamhol
Dat laat je dan echt heel slecht blijken, althans, je richt je antipathie maar op één...

Omdat er ook maar 1 kamp is die de vrijwel voltallige steun van het westen heeft, en waar oorlogsmisdaden worden verdoezeld door het westen en de media. Dat Hezbollah en Hamas kut zijn en zich schuldig maken aan hele smerige praktijken weet iedereen en dat wordt breed uitgemeten, maar de evengoed smerige praktijken aan Israelische zijde blijven onderbelicht vaak.

Ik kan de vraag ook omkeren: waarom hoor ik jou (en Raul) nooit over de oorlogsmisdaden die Israel pleegt? 

Romāns Vainšteins

Tenenkrommend gejammer steeds vanuit kamp fake-'we'. Van hetzelfde niveau als de sterrenopplakkers binnen de VN. Zich in allerlei bochten wringend om maar te ontkennen dat 'hun' Netanyahu net zo erg is als de terroristen waartegen hij strijdt. Israel is binnen no time een staat van het type Erdogan-Turkije, Orban-Hongarije, Putin-Rusland.

De volgenden die daar aan de beurt zijn is de LHGTIBQ scene, vrije pers, politieke dissonanten. Met het continueren van de oorlog worden verkiezingen tegengehouden, de orthodoxen verstevigen hun houdgreep. Vrije geesten verlaten het land. Het wordt een militair kalifaatje.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
Tenenkrommend gejammer steeds vanuit kamp fake-'we'. Van hetzelfde niveau als de sterrenopplakkers b...

Ik heb gister wel gruwelijk m'n op één na kleine teen gestoten (hoe heet die teen?), dus krommen is voor mij even geen optie.

Raul Alcala

De Iraanse president Ebrahim Raisi heeft zijn spreektijd bij de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties gebruikt om het Westen van hypocrisie te beschuldigen naar aanleiding van de dood van Mahsa Amini.

Hahaha. Iran

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Tenenkrommend gejammer steeds vanuit kamp fake-'we'. Van hetzelfde niveau als de sterrenopplakkers b...

You dont know shit

1 2 ... 290 ... 395 396

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.