Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 291 ... 355 356
Romāns Vainšteins

Tenenkrommend gejammer steeds vanuit kamp fake-'we'. Van hetzelfde niveau als de sterrenopplakkers binnen de VN. Zich in allerlei bochten wringend om maar te ontkennen dat 'hun' Netanyahu net zo erg is als de terroristen waartegen hij strijdt. Israel is binnen no time een staat van het type Erdogan-Turkije, Orban-Hongarije, Putin-Rusland.

De volgenden die daar aan de beurt zijn is de LHGTIBQ scene, vrije pers, politieke dissonanten. Met het continueren van de oorlog worden verkiezingen tegengehouden, de orthodoxen verstevigen hun houdgreep. Vrije geesten verlaten het land. Het wordt een militair kalifaatje.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
Tenenkrommend gejammer steeds vanuit kamp fake-'we'. Van hetzelfde niveau als de sterrenopplakkers b...

Ik heb gister wel gruwelijk m'n op één na kleine teen gestoten (hoe heet die teen?), dus krommen is voor mij even geen optie.

Raul Alcala

De Iraanse president Ebrahim Raisi heeft zijn spreektijd bij de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties gebruikt om het Westen van hypocrisie te beschuldigen naar aanleiding van de dood van Mahsa Amini.

Hahaha. Iran

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Tenenkrommend gejammer steeds vanuit kamp fake-'we'. Van hetzelfde niveau als de sterrenopplakkers b...

You dont know shit

Raul Alcala
kleomantre
Zo is het maar net, and the cycle continues.Waarbij wel opvallend is dat hij op leeftijd wat voortva...

Wat is je antwoord nu op mijn gisteren aan jou gestelde vraag wat Israël nog wel mag que oorlogsvoering? Misschien nog wat beppen over je mocro vergelijking?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Omdat er ook maar 1 kamp is die de vrijwel voltallige steun van het westen heeft, en waar oorlogsmis...

Je kletst. Bijkans de hele wereld staat achter Hamas  Palestijnen

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Fateh Sherif, de zondagnacht gedode Hamas-leider in Libanon, bleek ook een werknemer van de VN-organisatie voor Palestijnse vluchtelingen UNRWA te zijn. Dat laat een UNRWA-woordvoerder aan The Times of Israël weten.

Puddingbenen

Kraam, ik stel voor dat je je oorlogshelmpje pakt (Ezi heeft er misschien nog wel eentje op zolder), en dat je vertrekt naar jouw beloofde land. Kun je daar lekker Palestijntjes afknallen, alsof je vliegen wegjaagt van boven je eten. Lekker strijden voor "de zaak". 

Want je valt als mens wel heel hard door de mand als je zegt "heerlijk, de oorlog is begonnen, mijn dag is weer goed". Dan ben je vooral een hele hele sneue gast, die mijn anti-joodse gevoelens van de laatste driekwart jaar nog maar eens wat verder aanwakkert.

 

Raul Alcala

We gaan het hier grauw en grimmig maken

kraamhol
Puddingbenen
Kraam, ik stel voor dat je je oorlogshelmpje pakt (Ezi heeft er misschien nog wel eentje op zolder),...

We strijden vanuit de gehele wereld, ieder op z'n eigen manier. En zolang er overal antisemieten op hun zoldertje lopen te raaskallen, waaronder jij helaas, is die strijd gerechtvaardigd, broodnodig, en zinvol. Dus geer, ik stel voor dat ook jij je helmpje pakt, je weet wel, die met dat symbool erop, en dat je van je zolderkamertje komt, zodat je de wereld je kleur kunt laten zien.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Je kletst. Bijkans de hele wereld staat achter Hamas  Palestijnen

Maar waarom veroordelen jullie de oorlogsmisdaden van Israel onder het beleid van Bibi niet?

Raul Alcala

 

Hezbollah was naar verluidt van plan om dorpen nabij de grens met Israël te gebruiken als "opstapplaatsen voor een invasie net als 7 oktober". Dat vertelt Daniel Hagari, woordvoerder van het Israëlische leger in een verklaring over het grondoffensief in Libanon. 

 

Hagari zegt dat de terreurgroep Libanese dorpen naast Israëlische dorpen had omgevormd tot militaire basissen, met het plan om "Israël binnen te vallen, Israëlische gemeenschappen aan te vallen en onschuldige mannen, vrouwen en kinderen te vermoorden. Deze missie zou 'Conquer the Galilee' genoemd worden. 

 

“We zullen bij geen van onze grenzen nog eens 7 oktober laten gebeuren”, belooft Hagari. Op 7 oktober 2023 staken ongeveer 3000 Hamas-terroristen de Israëlische grens over. Hierbij kwamen zo'n 1200 mensen om en werden 251 mensen gegijzeld. "Als Libanon en de rest van de wereld Hezbollah niet bij onze grenzen weg kan drijven, hebben wij geen andere keuze dan het zelf te doen", aldus Hagari. 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Maar waarom veroordelen jullie de oorlogsmisdaden van Israel onder het beleid van Bibi niet?

Zie je wel, alweer een retorische vraag 

Romāns Vainšteins

'We strijden vanuit de gehele wereld, ieder op z'n eigen manier.'

Leeg kutstatement dat alles en iedereen een vrijbrief geeft om zonder omkijken te doen wat hij/zij/hen maar wil. 

Laat ik eens wat anders vragen: Het Israël dat zou ontstaan nadat ze succesvol het hele land hebben leeggeveegd/vaagd: is dat een staat waar jouw hartje harder van kloppen gaat? Het verschilt dan namelijk niets met de eerder door mij genoemde regimes en wat zo'n Wilders, met een vrije hand, ook van NL zou willen maken.

Puddingbenen
kraamhol
We strijden vanuit de gehele wereld, ieder op z'n eigen manier. En zolang er overal antisemieten op...

Hoe doe je dat thuis, Kraam? Als je te harde muziek op zet, en de buren komen bij je klagen, noem je ze dan ook "antisemiet"? 

Raul Alcala
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
'We strijden vanuit de gehele wereld, ieder op z'n eigen manier.' Leeg kutstatement dat alles en ie...

Je fantasie slaat weer eens op hol

Puddingbenen
Raul Alcala
  Hezbollah was naar verluidt van plan om dorpen nabij de grens met Israël te gebruiken a...

Lekker betrouwbare bron, dat Israelische leger. 

Ik mag hopen dat ze tegenwoordig op school leren dat je niet zomaar iedere bron kunt vertrouwen (hebben ze overigens inmiddels dat commandocentrum onder dat ziekenhuis al gevonden?)

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Zie je wel, alweer een retorische vraag 

Nope, ik ben oprecht benieuwd waarom jullie die niet veroordelen. Als ik ernaast zit laat maar zien en veroordeel de oorlogsmisdaden van de Bibi-regering.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Die bolle en haar kornuiten durven wel hé. 7 oktober notabene

Want de ene groep doden mag je niet herdenken en de andere groep doden wel? Hoe werkt dat precies?

Raul Alcala

Ja

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Want de ene groep doden mag je niet herdenken en de andere groep doden wel? Hoe werkt dat precies?

Herdenken ze de doden op 7 oktober van Hamas?

Raul Alcala

Dat was trouwens geen retorische vraag, maar een domme 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Nope, ik ben oprecht benieuwd waarom jullie die niet veroordelen. Als ik ernaast zit laat maar zien...

Nogmaals, retorische vraag. Heb ik al tig keer specifiek hier veroordeelt.  Waar doel jij nu specifiek op?

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Nogmaals, retorische vraag. Heb ik al tig keer specifiek hier veroordeelt.  Waar doel jij nu sp...

Wederom een vraag waarvan het antwoord in conflict is met jouw denkbeelden en je daarom het antwoord schuldig blijft. Dit was geen retorische vraag. 

Laat maar eens een van die veroordelingen van je zien. Of doe het anders gewoon ff opnieuw hier; veroordeel de oorlogsmisdaden van Bibi! Zo moeilijk moet dat niet voor je zijn als je het al tig keer specifiek hebt gedaan, toch?

1 2 ... 291 ... 355 356

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.