Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 291 ... 399 400
Raul Alcala
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
'We strijden vanuit de gehele wereld, ieder op z'n eigen manier.' Leeg kutstatement dat alles en ie...

Je fantasie slaat weer eens op hol

Puddingbenen
Raul Alcala
  Hezbollah was naar verluidt van plan om dorpen nabij de grens met Israël te gebruiken a...

Lekker betrouwbare bron, dat Israelische leger. 

Ik mag hopen dat ze tegenwoordig op school leren dat je niet zomaar iedere bron kunt vertrouwen (hebben ze overigens inmiddels dat commandocentrum onder dat ziekenhuis al gevonden?)

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Zie je wel, alweer een retorische vraag 

Nope, ik ben oprecht benieuwd waarom jullie die niet veroordelen. Als ik ernaast zit laat maar zien en veroordeel de oorlogsmisdaden van de Bibi-regering.

Raul Alcala
Die bolle en haar kornuiten durven wel hé. 7 oktober notabene

Want de ene groep doden mag je niet herdenken en de andere groep doden wel? Hoe werkt dat precies?

Raul Alcala

Ja

Raul Alcala
Want de ene groep doden mag je niet herdenken en de andere groep doden wel? Hoe werkt dat precies?

Herdenken ze de doden op 7 oktober van Hamas?

Raul Alcala

Dat was trouwens geen retorische vraag, maar een domme 

Raul Alcala
Nope, ik ben oprecht benieuwd waarom jullie die niet veroordelen. Als ik ernaast zit laat maar zien...

Nogmaals, retorische vraag. Heb ik al tig keer specifiek hier veroordeelt.  Waar doel jij nu specifiek op?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Nogmaals, retorische vraag. Heb ik al tig keer specifiek hier veroordeelt.  Waar doel jij nu sp...

Wederom een vraag waarvan het antwoord in conflict is met jouw denkbeelden en je daarom het antwoord schuldig blijft. Dit was geen retorische vraag. 

Laat maar eens een van die veroordelingen van je zien. Of doe het anders gewoon ff opnieuw hier; veroordeel de oorlogsmisdaden van Bibi! Zo moeilijk moet dat niet voor je zijn als je het al tig keer specifiek hebt gedaan, toch?

Raul Alcala

Jawel, ik heb al eerder gezegd dat die 900 kg bom op dat tentenkamp wmb een oorlogsmisdaad is.

Heb je alles trouwens weer op een rijtje mbt 7 oktober,  Leo?

Romāns Vainšteins

Israël beseft zich terdege dat in de regio's waar ze nu oorlog voeren er geen weg vrijgemaakt wordt voor een regime waarmee ze in harmonie leven kunnen. Met andere woorden is de klus niet af voordat er in het noorden een kilometers lange loopgraaf opgeworpen is, de westelijke Jordaanoever tot aan een nog te bedenken grens moslimvrij gemaakt is. Misschien geven ze het restant dan gewoon aan Jordanië van 'hier alsjeblieft, doe ze de groeten'. Gaza is nog wel het allergrootste probleem, eigenlijk moet dat helemaal leeg. Alles is kapot en ze kunnen geen kant op. Ik voel daar nog wel een soort van massaal emigratiepact (coalitie, overeenkomst, verdeelsleutel) opkomen en rond 2085 rondleidingen in een soort mega-tsjernobil aldaar.

Raul Alcala
Jawel, ik heb al eerder gezegd dat die 900 kg bom op dat tentenkamp wmb een oorlogsmisdaad is. Heb...

Zijn we het daarover eens. Helaas gebeuren er nog veel meer verschrikkelijke oorlogsmisdaden aan beide kanten. 

Ik zou overigens zelf ook niet 7 oktober kiezen om de vermoorde Palestijnen te herdenken, maar het is een vrij land (vooralsnog).  Er zijn op 7 oktober ook genoeg herdenkingen om de vermoorde Israeliers te herdenken gelukkig, dus ik zou zeggen daar lekker heen en negeer dat andere kamp als je daar niks mee hebt joh.

Romāns Vainšteins
Israël beseft zich terdege dat in de regio's waar ze nu oorlog voeren er geen weg vrijgemaakt w...

Dit is best een reeel scenario. Ben vooral benieuwd hoe het westen blijft reageren als Israel nog meer gaat pushen. Al doen ze dat nu al enorm natuurlijk, en de VS blijft het brave schoothondje van Bibi. En als ons Schoofhondje wat zegt dat Wilders niet aanstaat dan wordt die ook meteen teruggefloten. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Israël beseft zich terdege dat in de regio's waar ze nu oorlog voeren er geen weg vrijgemaakt w...

Genoeg moslims woonachtig in Israël, nitwit

Romāns Vainšteins

Die gaan ze er één voor één uitwerken natuurlijk, dat ligt in het verlengde. Elke moslim wordt een potentiële terrorrist die zomaar kan gaan zevenoktoberen, weg er mee. En homo's ook, en de vrije pers ook, en iedereen die tegen de dicatatorstaat is is antisemiet, zelfs joden.

één blik op de afschuwlijke koppen van de Sithgemeenschap die daar nu de scepter zwaait geeft voldoende info, dat land is kapot aan het gaan.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Zijn we het daarover eens. Helaas gebeuren er nog veel meer verschrikkelijke oorlogsmisdaden aan bei...

Asha met niet alleen haar broek vol was al pissig dat pro Israël demo op dam gepland stond, en ze moeten uitwijken naar de stations

Romāns Vainšteins
Die gaan ze er één voor één uitwerken natuurlijk, dat ligt in het verlen...

Vrije pers is al goeddeels weg daar, zo heeft internationale pers vrijwel geen toegang tot Gaza.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Die gaan ze er één voor één uitwerken natuurlijk, dat ligt in het verlen...

Niet serieus te nemen jij op dit onderwerp

Romāns Vainšteins
Raul Alcala
Asha met niet alleen haar broek vol was al pissig dat pro Israël demo op dam gepland stond, en...

Rrrrrrrrandzááák

Romāns Vainšteins
Raul Alcala
Niet serieus te nemen jij op dit onderwerp

Andersom: héél serieus. Dit gaat er exact gebeuren namelijk. Die Ben Givr is buitencategorie teringlijer, net zoals Netanyahu. Die gaan de boel vastzetten zodat er niemand meer bij kan. Je ziet het gewoon gebeuren. De bevolking zal het lijdzaam ondergaan zoals de Russen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins
Andersom: héél serieus. Dit gaat er exact gebeuren namelijk. Die Ben Givr is buitencat...

Het probleem is dat een steeds groter deel van de bevolking achter Bibi lijkt te staan. 
Uit de VK:

kleomantre
Romāns Vainšteins
Andersom: héél serieus. Dit gaat er exact gebeuren namelijk. Die Ben Givr is buitencat...

Kan enkel nog keren als mensen massaal besluiten niet meer te werken, om die regering eruit te krijgen, vanwege alle economische schade die grootschalige stakingen met zich meebrengen. 

Kun je ook niemand voor arresteren, hoogstens kan een werkgever ze ontslaan.  

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Rrrrrrrrandzááák

Het was een reactie op Leo, lekke band die je bent

Romāns Vainšteins

Het geldt ook voor jullie allebei, man man man, wat een rrrrrrandzaak zeg.

1 2 ... 291 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.