Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 304 ... 351 352
Klootje Kriekeljon

thank you doctor, but even Nigerian juju can't save RV from his illness.

Raul Alcala

Sup doc?

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Wawawa Wokkies, bla bla Trump, jank jank Faber. Zitten hier met volwassen mensen. Ga je goeniegoenie...

Lol. Ja, dan is hij op zn best. Zo praat ie ook tegen z'n kat denk. Klinkt ook wat als Kinderen achtig voor Kinderen,  niet? Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd. 

Zeg Romans.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
Wawawa Wokkies, bla bla Trump, jank jank Faber. Zitten hier met volwassen mensen. Ga je goeniegoenie...

Ik weet dat je graag dingen wat aanzet, maar pure haatzaaierij? We weten beide dat dat wel heel vergezocht is. Dat je zijn schrijfstijl niet trekt is weer een ander verhaal. 

Il Leopardo della Primavera

Gelukkig begrijpt een groot deel van Nederland ondertussen dat je niet meer kritiekloos achter Israel kan gaan staan. Zelfs bij de PVV en BBB wil 30% van de kiezers dat ze kritischer zijn op palliepopper bibi en consorten.

 

 

 

kraamhol

'Een groot deel van Nederland'...haha, begin jij nu ook al met fake news?

kraamhol

Laten we overigens gewoon iedereen in z'n waarde met hoe ie schrijft (niet wat ie schrijft, daar mag op geschoten worden, indien gewenst), ezi is niet voor niets weer verbannen hier. 

Taaltje vd romein is helemaal prima, snap dat het niet iedereen z'n ding is. Taal van raul is wat straterig, ook prima, taal van leo is wat vragerig/plagerig, ach, onschuldig, taal van geer is wat antisemitisch, ach...

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
Ik weet dat je graag dingen wat aanzet, maar pure haatzaaierij? We weten beide dat dat wel heel verg...

Ik zet net zo graag dingen uit. En als RV graag door een microscoop kijkt, kan ik hem van harte wat andere dekglaasjes aanraden dan de 3 die hij nu gebruikt. 

 

Romāns Vainšteins

O yeah, Raul en Klootje die in een innige dans beland zijn en warme adviezen uidelen hoe ik me zou moeten gedragen. 

Gisteren in Kockel een mooie uiteenzetting van de tikkende tijdbom die dit kabinet is, binnenkort dus andere thema's dan wawa wokkies (niet mijn term trouwens) blabla Faber (terug naar de mestvallei) praatpraat Wilders (enkeltje Hongarije)

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
'Een groot deel van Nederland'...haha, begin jij nu ook al met fake news?

Jammer dat je je van rechtse tactieken moet bedienen door een onderzoek van Ipsos te bestempelen als fake news.

En stel eens niet zoveel vragen joh, daar houden jullie toch niet van?! (dít is nou een retorische vraag Raul  ;) )

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
O yeah, Raul en Klootje die in een innige dans beland zijn en warme adviezen uidelen hoe ik me zou m...

Je bent gewoon een fucking hypocriet met je grote haat bek terwijl je anderen moreel de maat neemt. Half maaltje

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
O yeah, Raul en Klootje die in een innige dans beland zijn en warme adviezen uidelen hoe ik me zou m...

Mem.nl is nog beschikbaar als domeinnaam. Als je toch de alternatieve Joop.nl wilt zijn. 

Aah dn Kockel met zijn schuine oog., Laat het maar snel barsten. Dan gaan we lachen met Frans als premier. Mag Jetten vast wel meevliegen af en toe.

Uit onderzoek is gebleken dat de goudvis een veel langer geheugen dan een paar seconden heeft. Kijken waar ze morgenochtend weer mee uit de hoek van de vissenkom komen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Uiteraard beter die aan het roer dan wannabe-Orban Wilders (over schuine ogen gesproken trouwens) en zijn Schoofhondje. Zo eenieder zijn/haar/hen voorkeur,

kraamhol

Een mem is heilig, daar zet je geen punt achter, punt!

Puddingbenen

Kraamhol is gewoon een populist als het om "de zaak" gaat. Alles wat niet in zijn straatje past is fake nieuws, of iets wat geroepen wordt door "onwetenden". 

En dan mag Kraampie met zijn zaak nog van geluk spreken dat er veel mensen blind achter Jodenknuffelaar Wilders aan lopen. En alles fantastisch vinden wat ie zegt. Ook als ie zegt dat de Joden daar in het Midden-Oosten goed en rechtmatig bezig zijn. Terwijl veel zijn kiezers ook met Joden niks op hebben.

Eigenlijk is Wilders als Jodenknuffelaar dan ook een vreemde leider van een extreem rechtse partij. Want waar Wilders de Joden doodknuffelt, worden in vergelijkbare partijen in het buitenland nazi-liedjes gezongen, de holocaust ontkend, openlijk sympathie getoond voor het Duitse regime van destijds, en regelmatig Hitler groeten gebracht. 

Ik denk eigenlijk dat Faber met haar kampbewaarderskop veel passender zou zijn als leider van extreem rechts in Nederland.

Il Leopardo della Primavera
Puddingbenen
Kraamhol is gewoon een populist als het om "de zaak" gaat. Alles wat niet in zijn straatje past is f...

Ach, zelfs 30% van de Wilders-adepten vind dat we kritischer moeten zijn op israel. Kraam zit lekker in zn eigen bubbel vooral.

 

Over die nazi-vriendjes van Wilders gesproken, interessant kijkvoer:

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Obsessieve jodenhaters gespot. Tijd voor een ommetje

kraamhol

haha, ik heb mijn ommetje al gedaan, daarna is het fijn lezen. Echo echo echo...

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Obsessieve jodenhaters gespot. Tijd voor een ommetje

Ik neem aan dat je het over mij hebt; waar haat ik precies Joden? (nee, geen retorische vraag)

Raul Alcala
kraamhol
haha, ik heb mijn ommetje al gedaan, daarna is het fijn lezen. Echo echo echo...

Ik wandel ni heerlijk in de zon

SprintMaster

Wat zou de ijsberg zijn waardoor het kabinet valt? Ik denk zo de begroting voor 2026. De gemeentes dreigen dan massaal kopje onder te gaan (het beruchte ravijnjaar) als er niets gebeurd. Dus rechtsom of linksom zal er meer geld naar de gemeentes moeten. En dat gaat veel spanning geven tussen de 4 partijen. Zeker als het 'naar Brussel gaan' voor asiel en landbouw weinig tot niets heeft opgeleverd en de ontstane gaten in de begroting gevuld moeten worden. 

Puddingbenen

Leo, ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar die 70%: 

Zijn die niet kritisch omdat ze blind achter Jodenknuffelaar Wilders aan lopen? Zijn ze niet kritisch omdat ze het ook diep van binnen de normaalste zaak van de wereld vinden om gewoon ff 40.000 doden te maken en alles plat te bombarderen? Of zijn ze niet kritisch omdat iedere goede moslim een dode moslim is, en daarom deze slachting prima vinden?

Alle 3 de motieven zijn zorgelijk in ieder geval.

Puddingbenen
SprintMaster
Wat zou de ijsberg zijn waardoor het kabinet valt? Ik denk zo de begroting voor 2026. De gemeentes d...

Dat hangt er vanaf welke ijsberg ze het eerste tegen komen. De crisis-ijsberg is nog even vooruit geduwd, dus als de begrotings-ijsberg eerst is dan varen ze daar tegenaan.

Ik hoop vooral dat het kabinet heel snel valt, en dat het lukt om Wilders te ontmaskeren als xenofobe autocraat die de democratie wil slopen en kiezers daarvoor misbruikt. Waardoor ie met een noodgang weer in de oppositiebankjes plaats neemt. 

Raul Alcala

Ik rook m'n Drum shag, de bass dreunt door de gang. Van het gezever van pudding wordt niemand bang

Raul Alcala

 

Die 25 procent is natuurlijk exclusief de jodenhaat tirades van Plumpudding

Joden maken 0,3 procent van de bevolking uit maar ontvangen bijna een kwart van de discriminatoire scheldkanonnades op het internet. Volgens het rapport is het aantal meldingen van online antisemitisme sinds 7 oktober met 48% toegenomen. 

1 2 ... 304 ... 351 352

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.