Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 303 ... 351 352
Raul Alcala

Dierendag, partij van de dieren. 

Ondanks m'n verse lapjeskater een ode aan de abessijn. Zeldzaam prachtig. Ik had er 2, broer en zus. Prachtige vacht, als je er door woelde zag je allerlei kleurschakeringen. Lief, intelligent, aanhankelijk en gewoon een stel knapperds. Pasha de poes, slank en aanhankelijk. Als ze lekker op je buik lag kroop ze vaak steeds verder omhoog, knorrend als een varkentje. Haar broer was een beest, een boom van een kater. Als Dirk een kwartier op je been lag, was je been verdoofd. Koning van de buurt. Maar Pasha was uiteindelijk altijd de baas.

Il Leopardo della Primavera

Het bleek dus dat Omtzigt het kabinet al bijna had laten vallen bij de onderhandelingen over het regeringsprogramma, was gisteren in het nieuws. Ik kan je vertellen dat hij al helemaal klaar is met met name de PVV en BBB en dat hij daarom lekker thuis zit nu. Hij raakt het huidige kabinet voorlopig met geen stok aan, en terecht. Diep respect voor Van Vroonhoven dat zij de klappen op dit moment wil opvangen en ook gewoon trouw blijft aan de waardes van de NSC. 

 

Wilders is overigens wel echt hard aan het bluffen met dat hij het kabinet laat vallen als ie zn noodwet niet krijgt; hij weet zelf ook dondersgoed dat dat niet in zijn voordeel is. Hij heeft in een interview overigens ook al gezegd dat de noodwet er hoe dan ook moet komen, zelfs als het staatsrechtelijk niet kan worden onderbouwd. Met andere woorden: Wilders is simpelweg bezig de democratie te saboteren. Zo snel mogelijk weg met die enge vent.

Romāns Vainšteins

SP als (ook) zetelwinnaar die in mijn droomcoalitie aanschuift? Why not?

Ideaal:

PvdA/GL 26

VVD 25

CDA 11

D66 10

SP 7

CU 6

85 zeteltjes, lekker, lekker. Zoals je ziet heb ik ze állemaal één zeteltje winst gegeeven zodat ze allemaal kunnen roepen dat ze winnaars zijn.

 

 

Raul Alcala

Thanks Leo voor het voorzetje. Omtzigt en z'n moodswings brings me altijd weer bij Sticks.

't Is een gekkenhuis, sleep je door de dag. Geven deze woorden kracht. Ik dacht dat het met mij wel goed ging. Nu heb ik al weer last van moodswings

Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
In Arizona zal die wappie van een Kari Lake zich wel weer gaan roeren zo kort voor de verkiezingen,...

Fratsen van Lake zijn voordeliger voor Gallego dan voor Harris. Split votes e.d.

Romāns Vainšteins

@ Leo,

 

In dat 'interview' (dat zijn het nooit, alleen maar wat quotes) zit hij al voor te sorteren als NSC die het kabinet opblaast. Hij wéét dat de noodwet er niet komt en lijkt geen bakzeil te willen halen. De chronologie die ik op de vorige pagina uiteenzette zal het worden. Misschien dat VVD nog het spoor van NSC kiest want ook die willen eigenlijk die noodwet niet.

kraamhol
Raul Alcala
Thanks Leo voor het voorzetje. Omtzigt en z'n moodswings brings me altijd weer bij Sticks. 't Is ee...

vaak al gepost hier, maar tis m'n favo, plaats 2 schapies tellen, plaats 3 de rest. Leuk, pasha en de dikke

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
@ Leo,   In dat 'interview' (dat zijn het nooit, alleen maar wat quotes) zit hij al voor te s...

Ja heel plausibel scenario. Al zou het me ook niks verbazen als Wilders op het laatst toch inbindt omdat hij graag dit kabinet blijft behouden. Hij weet ook wel dat als ie het opblaast hij in principe nooit meer zal regeren.

Raul Alcala
kraamhol
vaak al gepost hier, maar tis m'n favo, plaats 2 schapies tellen, plaats 3 de rest. Leuk, pasha en d...

Ja, tijdloze track he. Alleen staat de zwaarbewapende Jood allang niet meer tegenover de steen gooiende Palestijn.

Lang niet gehoord Kraam met C Mon, van Kypski dan toch wel. 

Slaapverwekkend gebabbel hier, trutten en bitches zijn niet van de lug. T lijk wel zwarte hiphop masjo kutstuur promotende linkse lieden, ook wat stug

daarom

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Als ik de vibe goed aan voel, zijn we bezig met onze vingers in de oren elkaar te lezen. Word ik weer vrollijk opstandig van. En waar is Esims nu weer gebleven? Ook hij zou baat hebben bij Wim Hof.

 Haal je vingers maar uit je oren. Met natuurlijk de Joodse Amsterdam Klezmer  Band@#

Laatst gewijzigd
Puddingbenen
Romāns Vainšteins
@ Leo,   In dat 'interview' (dat zijn het nooit, alleen maar wat quotes) zit hij al voor te s...

We praten over de PVV alsof het een enge partij is. Maar eerlijk gezegd zie ik het onderscheid tussen PVV en VVD op dit moment niet meer heel goed. Het is dat de PVV een eenmanspartij is, en daarom niet lekker fuseert. Maar anders zouden Yesilgoz en Geert prima op 1 hoop geveegd kunnen worden.

Ik hoop eerlijk gezegd ook op een complete implosie van de VVD. Maar waar moeten ze heen, die rijkelui?

Romāns Vainšteins

Ik ken die gasten van de AKB, geloof me gast, linkser dan hen kan niet. Overigens zijn ze niet zo heel Joods, de zanger is een Oekrainer.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik ken die gasten van de AKB, geloof me gast, linkser dan hen kan niet. Overigens zijn ze niet zo he...

Mooi man, ik heb in principe niets tegen linkse mensen. Ze zijn alleen zo godvergeten zelfgenoegzaam in de politiek. Piri voorop met dat zure bekkie van haar. Jimmy moet nog iets meer chillen op z'n tijd, hij lijkt wel 24/7 fullgas te willen. Altijd met de noppen vooruit, middelvinger omhoog.

Nog sterker, ik hoop snel weer op de PvdA of SP te stemmen.

Klootje Kriekeljon
Ragnar Lolbroek
Het zou me niet verbazen als er stiekem wat antisemitische sympathieën verstopt zitten in de PV...

Houd het bij België, met je vergelijkingen. Je hebt geen idee, met alle respect. En wij niet van politiek België. 

Raul Alcala

Gifted Unlimited Rhymes Universal

Romāns Vainšteins

Mwaoh, het feit dat Wilders op X zo blij loopt te dwepen met zijn Gappies van AfD en FPO, die allemaal gezellige Hitlerliedjes op bijeenkomsten zingen, is ook al iets van een indicatie natuurlijk. Ook binnen de partij zitten er wat snoeshanen die zijn Bibiliefde niet echt delen.

Romāns Vainšteins

'hij lijkt wel 24/7 fullgas te willen. Altijd met de noppen vooruit, middelvinger omhoog'

Ik zou zo denken dat zoiets jou wel zou moeten aanspreken, zonder te dollen.

Romāns Vainšteins

@ Michelangelo: ik zie Yesilgoz meer als een echte 'businesswomen' van het queen bee type. Die over lijken gaat. Ze heeft haar complete programma erdoor weten te fietsen met het aan Wilders gunnen van een onhaalbare noodwet, slim gespeeld toch? Dat haat hele partij nu te grabbel is gegooid op het gebied van ethiek? Die pijn gaan ze wellicht nog voelen later.

Klootje Kriekeljon

Niemand loopt in Nederland met malle petjes uit het jaar 1850 in betogingen. Niemand heeft het over afscheiding en aansluiting met Vlaanderen en het dan Dietsland noemen. 

Wat jij doet is pure haatzaaierij, met je overtrokken noemertjes. Ga eej sinterklaasgedicht schrijven als er zoveel woordjes dwars zitten. 

Romāns Vainšteins

Dietsland, wat een kutnaam zeg. Rare lui die zoiets willen. Hoe dan ook: in Nederland zijn er ook genoeg idioten die idiote dingen doen, willen of allebei, met of zonder petjes. Overal komen dit type koekwauzen tegenwoordig onder tegels vandaan, men voelt er de vrijheid voor schijnbaar? Laat domino D Day maar aanvangen met Trump in een dwangbuis. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En 'pure haatzaaierij' op een nicheforumpje als dit?! Hahaha, ja hoor.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
'hij lijkt wel 24/7 fullgas te willen. Altijd met de noppen vooruit, middelvinger omhoog' Ik zou zo...

Nee man, helemaal niet. Een goede politicus is hard op de inhoud, zacht op de man.

En constateert achteraf dat gelijk krijgen belangrijker is dan gelijk hebben in Den Haag. Dat was me man Wouter Bos.

Die jongen van Elian van de VVD, ken je die? Dat is mijn ultieme politicus. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
En 'pure haatzaaierij' op een nicheforumpje als dit?! Hahaha, ja hoor.

Kan me herinneren dat je de dag na de verkiezingen op wielerflits poste er alles aan te zullen doen, blabla blabla, fier staan, vechten voor volk en vaderland ofzo. Je haat naar premier Wilders is sindsdien zo oogverblindend als die manke lepra mevrouw van lichte zeden, met een uitgestoken oog en een ooglap.

Je tiert maar door terwijl ik niet het idee heb dat het oplucht

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Voor romans die struikelt over metaforen, maar haat zaait zoals ik plaatjes draai

Speciaal pour toi

Klootje Kriekeljon

Wawawa Wokkies, bla bla Trump, jank jank Faber. Zitten hier met volwassen mensen. Ga je goeniegoenie taal tegen je dochter uitkramen. 

Raul, je wilde weten hoe RV over God denkt. Hij is zelf profeet. Wel een hele treurige, met geen goede thermometer in de maatschappij. 

1 2 ... 303 ... 351 352

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.