Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 306 ... 399 400
Raul Alcala

"die heeft een grote zak geld en/of keppeltje in haar kledingkast liggen."

De klassieke antisemiet verpakt in een losse pols jasje 

Raul Alcala

Ik zie toch maar af van dat bakkie in Havanna aan de Waal, inclusief dierentuin bezoek. Ik zou je al na 5 minuten voor de leeuwen gooien. Je bent extreem vermoeiend. Beter pak ik de trein naar Utrecht

Puddingbenen

Ik vind het vooral een eng idee dat bijvoorbeeld een partij als de VVD, tot een paar jaar geleden nog een behoorlijk "fatsoenlijke" partij (ook al was het niet mijn partij qua standpunten), inmiddels net zo populistisch is geworden als de PVV. 

Maar waar moet je heen als kiezer met veel centen? Het is ofwel de VVD van Yesilgoz, ofwel neoliberale partijen met nog meer racistische en xenofobe kantjes.

Klootje Kriekeljon

Als je  op 7 oktober tegen Israël wil protesteren ben je een zielig hoopje mens. 

Romāns Vainšteins

Met hetzelfde gemak kun je een herdenking zien als schoffering/goedkeuring van de bombardamenten op Gaza en Libanon aanzien. Dat hangt volledig af van welke positie je inneemt binnen het conflict. 'Zielig hoopje mens' is sowieso lekker aangezet, zelfs Wilders (Orban Oetang) en Faber (Frau Bülstronk) zou ik niet zo snel die titel vergeven.

Ik blijf er bij: gun ze gewoon allebei, los van elkaar, een plek om hun zegje te doen. Je hóeft je niet hysterisch met de anderen te bemoeien. Gewoon 2 x borden, megafonen etc. Laten begaan, morgen klaar. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Je radicaliseert, half maaltje met je klassieke antisemitische gedachtes 

Of je hebt de empathie van een dood paard

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Als je  op 7 oktober tegen Israël wil protesteren ben je een zielig hoopje mens. 

Ik las je pas na de bs van Romans.

Zo is het maar net

Romāns Vainšteins

'Antisemiet! Antisemiet!'

Onderhand heeft het zowat de lading van 'kraa kraa' wat de eksters hier in de bomen doen. Wat een slap, lui en krachteloos verweer blijft het toch.

Raul Alcala

"die heeft een grote zak geld en/of keppeltje in haar kledingkast liggen."

Met je soepjurk 

Romāns Vainšteins

Eeven aangezet: zowel de Israëlier wiens familielid nog steeds gegijzeld (en waarschijnlijk dood) is als de Palestijn die een kind verloor bij bommem verdient een stem. Ook op 7 oktober. Al is het maar omdat je er als overheid geen wetten- en of invloed voor/over hebt. Je mag gewoon demonstreren.

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Ik las je pas na de bs van Romans. Zo is het maar net

En dan nog verzanden in onzin als demonstratierecht. Dat is nou Pcies een VVD manier van denken. 0 moreel kompas en dan verwijzen naar regels dat het mag. Opportunities! 

Maar RV die het voorzetje van zijn maatje door zet dat is nog wel de grap van de dag. Zijn hele genre staat onder zwaar aangezet. Niet meer serieus te nemen deze boys. Het nieuwe links 👍.

Romāns Vainšteins

Oh, maar dat meen ik. En als ik moet gokken is het de grote zak geld.

Die komt zó geconverteerd over dat het ronduit lachwekkend is.

Romāns Vainšteins

Nieuw-Links, klinkt wel mooi eigenlijk, Orban Oetang en zijn vriendjes Muf-Rechts binnenkort, nog beter.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Hoe wil je het hebben jochie?

Romāns Vainšteins

Had die zwoele blik voor Esims bewaard, zijn timer staat bijna op 0 hoorde ik van Kraam.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
En dan nog verzanden in onzin als demonstratierecht. Dat is nou Pcies een VVD manier van denken. 0 m...

Ja, laat ze de vinketering krijgen, dat nieuwe links

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Had die zwoele blik voor Esims bewaard, zijn timer staat bijna op 0 hoorde ik van Kraam.

Vast dankzij jou enthousiaste ophitserij het er niet bij te laten zitten richting redactie 

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Eeven aangezet: zowel de Israëlier wiens familielid nog steeds gegijzeld (en waarschijnlijk doo...

Joh hele jaar door lekker gaan staan te schreeuwen. Maar als je verstand hebt en een beetje empatisch vermogen... zoals bij de opening van dat Joods museum. Engnekken. 

Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
Met hetzelfde gemak kun je een herdenking zien als schoffering/goedkeuring van de bombardamenten op...

Zolang het bij borden en megafonen blijft, lijkt me dat ok. Dan moeten kasseien en straatstenen wel gewoon kasseien en straatstenen blijven zonder gepromoveerd te worden tot projectiel.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Joh hele jaar door lekker gaan staan te schreeuwen. Maar als je verstand hebt en een beetje empatisc...

Romāns Vainšteins

Dat staat vast, dan heb je een andere categorie 'protest' te pakken.

Hier partij kiezen is om meerdere redenen niet handig, geleid de groepen naar hun eigen hangout en voorkom vooral een onderling treffen. Zo haal je hier in NL 8 oktober zonder al te veel gezeik.

Ragnar Lolbroek

Zoals wappies op Prinsjesdag achter een hekje steken. Zo...Hier mag jouw groepje shit door een megafoon roepen en met je banner wapperen.

Raul Alcala

Wat zei Contador ook alweer? 

Zero,  zero, zero, zero, zero empatía tener esos chicos zurdos.

SprintMaster

De pro Palestina mensen hadden er beter aan gedaan om ergens één besloten stil protest te houden zonder dat in de media te gooien. Nu krijg je dat zo'n Yesilgöz er als de kippen bij is om zieltjes te gaan winnen met haar gele pro Israel symbool. Je zou zeggen dat gisteren al genoeg was maar vanmorgen zat ze er weer bij WNL. Daarmee maakt ze het weer groter.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ze wilden op de Dam maar waren boos dat er een al een groep was aangemeld om de slachtoffers van 7 oktober te herdenken 

SM ook al zo eentje die niet zelf kan bedenken dat 7 oktober kiezen vanuit de pro pallies voor een demo om te kotsen is

1 2 ... 306 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.