Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 307 ... 347 348
Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Ik las je pas na de bs van Romans. Zo is het maar net

En dan nog verzanden in onzin als demonstratierecht. Dat is nou Pcies een VVD manier van denken. 0 moreel kompas en dan verwijzen naar regels dat het mag. Opportunities! 

Maar RV die het voorzetje van zijn maatje door zet dat is nog wel de grap van de dag. Zijn hele genre staat onder zwaar aangezet. Niet meer serieus te nemen deze boys. Het nieuwe links 👍.

Romāns Vainšteins

Oh, maar dat meen ik. En als ik moet gokken is het de grote zak geld.

Die komt zó geconverteerd over dat het ronduit lachwekkend is.

Romāns Vainšteins

Nieuw-Links, klinkt wel mooi eigenlijk, Orban Oetang en zijn vriendjes Muf-Rechts binnenkort, nog beter.

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Hoe wil je het hebben jochie?

Romāns Vainšteins

Had die zwoele blik voor Esims bewaard, zijn timer staat bijna op 0 hoorde ik van Kraam.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
En dan nog verzanden in onzin als demonstratierecht. Dat is nou Pcies een VVD manier van denken. 0 m...

Ja, laat ze de vinketering krijgen, dat nieuwe links

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Had die zwoele blik voor Esims bewaard, zijn timer staat bijna op 0 hoorde ik van Kraam.

Vast dankzij jou enthousiaste ophitserij het er niet bij te laten zitten richting redactie 

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Eeven aangezet: zowel de Israëlier wiens familielid nog steeds gegijzeld (en waarschijnlijk doo...

Joh hele jaar door lekker gaan staan te schreeuwen. Maar als je verstand hebt en een beetje empatisch vermogen... zoals bij de opening van dat Joods museum. Engnekken. 

Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
Met hetzelfde gemak kun je een herdenking zien als schoffering/goedkeuring van de bombardamenten op...

Zolang het bij borden en megafonen blijft, lijkt me dat ok. Dan moeten kasseien en straatstenen wel gewoon kasseien en straatstenen blijven zonder gepromoveerd te worden tot projectiel.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Joh hele jaar door lekker gaan staan te schreeuwen. Maar als je verstand hebt en een beetje empatisc...

Romāns Vainšteins

Dat staat vast, dan heb je een andere categorie 'protest' te pakken.

Hier partij kiezen is om meerdere redenen niet handig, geleid de groepen naar hun eigen hangout en voorkom vooral een onderling treffen. Zo haal je hier in NL 8 oktober zonder al te veel gezeik.

Ragnar Lolbroek

Zoals wappies op Prinsjesdag achter een hekje steken. Zo...Hier mag jouw groepje shit door een megafoon roepen en met je banner wapperen.

Raul Alcala

Wat zei Contador ook alweer? 

Zero,  zero, zero, zero, zero empatía tener esos chicos zurdos.

SprintMaster

De pro Palestina mensen hadden er beter aan gedaan om ergens één besloten stil protest te houden zonder dat in de media te gooien. Nu krijg je dat zo'n Yesilgöz er als de kippen bij is om zieltjes te gaan winnen met haar gele pro Israel symbool. Je zou zeggen dat gisteren al genoeg was maar vanmorgen zat ze er weer bij WNL. Daarmee maakt ze het weer groter.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ze wilden op de Dam maar waren boos dat er een al een groep was aangemeld om de slachtoffers van 7 oktober te herdenken 

SM ook al zo eentje die niet zelf kan bedenken dat 7 oktober kiezen vanuit de pro pallies voor een demo om te kotsen is

Romāns Vainšteins

Het lijkt er enigszins op dat de coalitiepartijen PVV, BBB en VVD zelfs elkaar proberen af te troeven als de grootste Staat-Israël toeverlaat. Vooral in het geval van de VDD/Yesilgöz vind ik dat eigenaardig, ze is nu onevenredig bezig met iets dat niet zwart-wit is onder de achterban.

Ik verwacht vandaag nog een stoet aan over elkaar heen buitelen en sluit ook inmenging van lokale ultrarechtsen/usual suspects met migratieachtergronden uit de de protesten tot rellen om willen vormen. Het gaat een vervelende dag worden.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
SprintMaster
De pro Palestina mensen hadden er beter aan gedaan om ergens één besloten stil protest...

Dit. Laat ze Ghandi een keer googlen.

Raul Alcala

Appa, de grootste rappende antisemiet van Nederland. Spreekt jullie vast aan, wollah

SprintMaster
Raul Alcala
Ze wilden op de Dam maar waren boos dat er een al een groep was aangemeld om de slachtoffers van 7 o...

Beter om er helemaal van af te zien, alleen wie moet dat beslissen? Lijkt me dat er altijd wel mensen zijn die toch iets willen doen. Vandaar mijn oproep om het minimaal te houden. Met al die aandacht nu is er grote kans dat er ongure types op afkomen om te rellen. 

Romāns Vainšteins

Er een stil protest van maken was beter voor de lieve vrede geweest maar natuurlijk niet het doel. Ze willen een tegengeluid bieden en voorkomen dat het kabinet Netanyahu 'over de rug van 7 oktober' de sympathiekaart weggrist. Het zou niet mijn methode zijn maar ik snap wel dat ze het zo inzetten.

Ik ga er van uit dat de Amsterdamse driehoek vandaag onder hoogspanning staat en achteraf minitieus vertellen kan wie waar welke rel hoe begon. Voor zover dat uitmaakt in een tijd waar de eigen waarheid zo gemaakt is.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
SprintMaster
Beter om er helemaal van af te zien, alleen wie moet dat beslissen? Lijkt me dat er altijd wel mense...

Ik catch je drift. Excuse moi. Je kan idd niet van de pro pallies verwachten dat ze rekening houden met.

Klootje Kriekeljon

7 oktober. Israël reageert. Hezbollah reageert daar meteen op met raketten. In een jaar tijd zijn bijna 10000 raketten afgevuurd door Hezbollah op Israel. Over oorlogsmisdaden gesproken. Het is voor de eenrichtingsboys maar goed dat er een iron dome is. 

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Ik vind dat de VVD onder Yesilgoz is gezonken tot hetzelfde beroerde niveau als de PVV. Je zou maar Joods zijn, en tot de conclusie komen dat de enige steun die je nog krijgt uit populistische hoek komt.

Ik gruwel verder van alles rondom 7 oktober. De talkshows, de nieuwsberichten, de gele lintjes. De zielige verhalen over hoe er nog altijd gijzelaars gevangen worden gehouden, die weinig eten krijgen, geen medicijnen en geen goede medische verzorging. En constant moeten vrezen voor hun leven. Het lijkt bijna op het leven van de doorsnee Gazaan...

En begrijp me niet verkeerd: ik hoop dat de gijzelaars weer heel snel terug kunnen naar hun familie. Net als de zonder aanklacht gevangen genomen Palestijnen aan de andere kant. Ik hoop ook dat er heel snel een staakt-het-vuren komt, en dat we richting vrede kunnen werken.

Maar het mag inmiddels ook duidelijk zijn dat Israel zelf de sleutel in handen heeft. Voor de vrede, maar vooral ook voor het vrijkrijgen van de gijzelaars. Ik hoop dat de demonstraties rond 7 oktober zich dan ook vooral gaan richten op de grootste oorlogsmisdadiger van allemaal: NETANYAHU!

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
7 oktober. Israël reageert. Hezbollah reageert daar meteen op met raketten. In een jaar tijd zi...

Dat van die Iron Dome had ik hier ook al eens genoemd. Links bleef en blijft natuurlijk stil

Puddingbenen
Raul Alcala
Dat van die Iron Dome had ik hier ook al eens genoemd. Links bleef en blijft natuurlijk stil

Ik heb thuis een hor voor het raam hangen, tegen de muggen die uit de tuin van de buren komen. Maar tot op heden ben ik er niet toe over gegaan om daar de tuin in de fik te steken.

1 2 ... 307 ... 347 348

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.