Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 308 ... 346 347
Raul Alcala

Ach kerel, al die Hamas en Hezbollah raketten op Israël vergeet je maar voor het gemak he

Puddingbenen

Ach lieverd, 

ook die raketten en die haat vinden ergens hun oorsprong. En dat is niet in de Koran, maar in het gedrag van Israel zelf. Maar dat vergeet JIJ voor het gemak he.

Raul Alcala

Jubelen om het bloedbad van 7 oktober, in onze lieve stad

Raul Alcala

Wie is toch die gek met een pudding naam, die telkens met me flirt 

Puddingbenen

Overigens is het in de Nederlandse politiek vanuit vak K heel erg stil. Het lijkt erop alsof men daar binnenskamers krampachtig bezig is om te redden wat er te redden valt.

En Yesilgoz weet al wel waar het op uitdraait, die is alvast begonnen aan haar verkiezingscampagne.

SprintMaster

@Raul: je kunt Halsema niet verwijten dat ze ongewenste demonstraties niet verbied. Om haar daarmee in het pro Palestina kamp te zetten is propaganda. Zij wordt nu klem gezet door de actievoerders en de pro Israel lobby onder aanvoering van Yesilgöz. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
SprintMaster
@Raul: je kunt Halsema niet verwijten dat ze ongewenste demonstraties niet verbied. Om haar daarmee...

Ik verwijt en kampeer niet. Ze stond op 1 en dezelfde foto,  SM. Ik ben niet zo goed in foto's die schuren, wegpoetsen

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik las ergens dat Wilders wel degelijk bereid is om toch voor het spoedwettraject te gaan zo lang hij daarvoor maar 'iets terugkrijgt'. Baardaap mag weten wat, wat boeit die man eigenlijk naast Allah dissen en bang zijn/maken voor Islamitische vluchtelingen? 

Ook las ik dat de eerste kamer nog mandaat heeft om (zelfs) een noodwet af te blazen na ingang van deze en dat ze aldaar de SGP niet aan hun kant hebben. Het gaat om 2 zetels bij nagenoeg gelijkgestemden maar toch, ze willen binnen de lijnen van de wet blijven.

Dat gegeven maakt spoed weer aantrekkelijker dan nood.

Romāns Vainšteins

Het is wel een fetish van je he, Amsterdam en Halsema. Thongejongejonge, mijn stad is het ook zeker niet trouwens, en dan niet vanwege de 'kleur' maar vooral de onevenredige aandacht mbt randzaken die er wordt opgeeist.

Raul Alcala

Ja, toen ze een jaar of 10 geleden bij een pvda bijeenkomst was, kwam ik bijna klaar op haar glimmende lakleren laarzen. Ach, randzaak 

Raul Alcala

WZAWZB!

Il Leopardo della Primavera

Hoe Raul alles en iedereen die het niet met hem eens is meteen voor antisemiet uitmaakt is een beetje zoals een huilend klein kind dat z'n lollie niet krijgt. Ergens wel schattig, maar vooral bloedirritant. 

Klootje Kriekeljon

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon

Ghehe

Raul Alcala

Commissie debat nu over mest, met die mooie,  intelligente boerenmeid wiens naam ik steeds vergeet. Decoratieve derogatie fosfaat uitstoot, ofzo. Mest, stront dus. Ik denk dat dit politieke forum de meeste stront uitstoot in Nederland,  BTW. Vaak gepaard met een Westenwind.. Generiek natuurlijk, inclusief afrimmingsromingspercentages. 

Gewoon doen Meid, ook al zegt Brussel njet. Dan maar een boete uit Brussel

Wat een plaatje he

Il Leopardo della Primavera

https://nos.nl/artikel/2539945-madlener-misschien-op-vier-plaatsen-weer-130-rijden-maar-eerst-meer-onderzoek

Gelukkig zijn ze met de echt belangrijke zaken bezig!

Raul Alcala

Die mw Pot van D zassenzastig is onderhand zo'n zure zult zeikertje, met haar quasi intelligente blik, en vliegen afvangende kut kul vragen. Maar haar mond verraadt alles. Dochter Bromet straks nog ff en we hebben ons dagelijks portie liefdevol links progressieve happines weer binnen, voor een dag of 3.

Il Leopardo della Primavera

En ondertussen maakt Wiersma er een flinke hoop stront van op haar ministerie, dit gaat over 2 jaar enorm veel boeren de kop kosten.

Raul Alcala

Ja hoor,  minister boerenchick zegt Bromeh (zonder t) en de reactie iis direct..."Het is BromeT!"

Heerlijk 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
En ondertussen maakt Wiersma er een flinke hoop stront van op haar ministerie, dit gaat over 2 jaar...

Wiersma, check. Thanks. Goeie boeren achternaam ook

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Wiersma, check. Thanks. Goeie boeren achternaam ook

Twentse achternaam. En Tukkers allemaal voor boeren uitmaken is antisemitisme discriminatie ;)

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Twentse achternaam. En Tukkers allemaal voor boeren uitmaken is antisemitisme discriminatie ;)

Machtig mooi man. Ik hol van schiere boerendochters. Boeren is een geuzennaam pur sang mejong.

Wanneer we nou iedereen discrimineern,  dan discrimineern we eigenlijk niemand. Afsproken?

Romāns Vainšteins

Wiersma is gewoon de H&I boeren aan het killen ten bate van de grote jongens 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Machtig mooi man. Ik hol van schiere boerendochters. Boeren is een geuzennaam pur sang mejong. Wann...

Probeer je nou Twents te typen (wat je niet lukt) terwijl je een filmpje van FC Groningen post? Man man man, m'n Twentse hart bloed. 

Raul Alcala

Nee das import Grunnegs wat ik erbij tiepte, Leo. Gewoon kop der veur, mejong. 

Hoe gaat het?

Het kon minder (het gaat prima)

Mejong is zoals jochie van Utreg. Bijna liefkozend. Maar jij blijft natuurlijk wel Leo, Leo. Erg transparant doorzichtig. Morgen kan alles weer anders zijn.

In het Grunnegs

'T Het nog nooit zo donker west, of ’t wer altied wel weer licht."

Laatst gewijzigd
1 2 ... 308 ... 346 347

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.