Ik las ergens dat Wilders wel degelijk bereid is om toch voor het spoedwettraject te gaan zo lang hij daarvoor maar 'iets terugkrijgt'. Baardaap mag weten wat, wat boeit die man eigenlijk naast Allah dissen en bang zijn/maken voor Islamitische vluchtelingen?
Ook las ik dat de eerste kamer nog mandaat heeft om (zelfs) een noodwet af te blazen na ingang van deze en dat ze aldaar de SGP niet aan hun kant hebben. Het gaat om 2 zetels bij nagenoeg gelijkgestemden maar toch, ze willen binnen de lijnen van de wet blijven.
Dat gegeven maakt spoed weer aantrekkelijker dan nood.
Commissie debat nu over mest, met die mooie, intelligente boerenmeid wiens naam ik steeds vergeet. Decoratieve derogatie fosfaat uitstoot, ofzo. Mest, stront dus. Ik denk dat dit politieke forum de meeste stront uitstoot in Nederland, BTW. Vaak gepaard met een Westenwind.. Generiek natuurlijk, inclusief afrimmingsromingspercentages.
Gewoon doen Meid, ook al zegt Brussel njet. Dan maar een boete uit Brussel
Wat een plaatje he
Die mw Pot van D zassenzastig is onderhand zo'n zure zult zeikertje, met haar quasi intelligente blik, en vliegen afvangende kut kul vragen. Maar haar mond verraadt alles. Dochter Bromet straks nog ff en we hebben ons dagelijks portie liefdevol links progressieve happines weer binnen, voor een dag of 3.
Machtig mooi man. Ik hol van schiere boerendochters. Boeren is een geuzennaam pur sang mejong.
Wanneer we nou iedereen discrimineern, dan discrimineern we eigenlijk niemand. Afsproken?
Nee das import Grunnegs wat ik erbij tiepte, Leo. Gewoon kop der veur, mejong.
Hoe gaat het?
Het kon minder (het gaat prima)
Mejong is zoals jochie van Utreg. Bijna liefkozend. Maar jij blijft natuurlijk wel Leo, Leo. Erg transparant doorzichtig. Morgen kan alles weer anders zijn.
In het Grunnegs
'T Het nog nooit zo donker west, of ’t wer altied wel weer licht."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.