Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 315 ... 346 347
Romāns Vainšteins

Tuurlijk hebben we hier wel degelijk van elkaar geleerd. Veel zelfs. Dat 'snif, er is ook he-le-maal NIETS gebeurd' vind ik altijd zo fatalistisch en negatief.

kraamhol
Puddingbenen
Ik heb eigenlijk wel met Kraampie te doen. Enerzijds mag ik hem, en heeft hij zowel politiek gezien...

Wat zijn mijn opvattingen over palestijnen dan precies geer? Oprechte vraag.

Romāns Vainšteins

In ieder geval heeft Wilders met weer zo'n leuke tweet van hem de boel verder richting de flanken weten te werken. Zomaar wat foto's van mensen plaatsen en erbij schrijven 'Samen met Halsema het land uit!', tsja. 

Hij voelt ook het einde van dit kabinet naderen natuurlijk, hoe meer hij polariseert des te groter de kans dat hij nog wat zeteltjes van Baudet afpakt.

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Tuurlijk hebben we hier wel degelijk van elkaar geleerd. Veel zelfs. Dat 'snif, er is ook he-le-maal...

Om kritisch naar jezelf te kunnen kijken heb je een vorm van twijfel nodig. Laat dat nou net iets zijn waar jij geen blijk van geeft.

Ondertussen is Kamala toch eens wat moeten gaan zeggen in Amerika en staat ze daarom meteen weer achter. De stelling een dronken aap kan nog winnen van haar kan zomaar eens letterlijk uitkomen.

Raul Alcala

Socrates zei ooit, "ik weet dat ik niets weet"

Ik heb iig m'n vlinders en bijenhuisje binnen. Ik weet dat ik daar blij mee ben.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Bwàh, daar is zo'n forumpje als dit nou ook weer niet voor bedoeld toch? Dit is eerder vermakelijk dan diepe introspectie inclusief uitvoerige reflecties. Gewoon een beetje boksen en knokken.

Mbt die Swing State Polls, je kan ze ophalen zoals je wil. Er zijn allerlei varianten in omloop, we gaan het zien. Ik denk dat niet zozeer Harris populariteit maar daarbij de afkeer tov Trump ónderschat wordt en het een vrij makkelijke zege voor Harris worden gaat.

Maar hey, ik twijfel wel wat,.. Het blijven natuurlijk 'So what is the capiotal of Amsterdam?'s

Romāns Vainšteins

Ach ja, Socrates, dat is Grieks voor 'keuzestress' hè.

Raul Alcala

Geen idee. Volgens mij ben je weer op de bijvoeglijke bazel toer?

SprintMaster

Die UncleCleese op Twitter, zou dat Raul zijn?

Zie https://x.com/TvanGroningen/status/1843635790041231708

Raul Alcala

Wilt u mij niet aanraken? Ik houd niet van SM!

Romāns Vainšteins

Wilders is duidelijk zijn energie en vibe aan het kwijtraken, veel te snel geïrriteerd, moe. Het lijkt meer op een riedel dan betoog, geen oneliner, niks guitigs. Slappe hap voor zijn doen.

VVD en PVV lijken in een race to the bottom beland te zijn mbt de nakende verkiezingen over de anti-islam kaart (want dat is natuurlijk de sleutel, niet het pro-joodse). Wilders moet wel 'hard zijn' na de uitgekiende campagne van Yesilgoz afgelopen dagen (Hey stemmertjes, als jullie wat willen? Geert gaan ze niet meer mee in zee maar ik ben er ook!). Wederom een fraai 'over lijken voorbeeld' waar ze inmiddels bekend om staat.

En van der Plas, die maakt gewoon haar zak geld waar, anders krijg je de Mossad nog in je slipstream joh. 'Haal de gijzelaars, desnoods met geweld!', hoe plat kan het eigenlijk?

Faber die aankomende week nog steeds niks blijkt te hebben zal de nekslag kunnen zijn. Het waren een laar mooie maanden die feilloos aantonen in welk circus je belandt met dit type lui.

Populisten aan de knoppen = populisten naar de knoppen.

Arme, arme Pieter... Ik gun hem de druk op de rode knop.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Wilders is duidelijk zijn energie en vibe aan het kwijtraken, veel te snel geïrriteerd, moe. He...

Laat nou nog effe gaan joh. Nu de stekker eruit betekent gewoon nog meer winst in wokkieland. En we moeten hier nog effe wat te doen hebben. Het is vermakelijk gadeteslaan (gade te slaan? Wie slaat er een gade? Wat is een gade?) wat macht doet met wokkies, die onmachtig zijn anders dan te protesteren. Waarom is timmertje zo stil laatste tijd? Ik wil dat ze er samen met sp en de anderen in normaalland met gestrekt been ingaan, zal niet nodig zijn, maar ik wil het graag.

Romāns Vainšteins

Zoals eerder: oneens. Hoe eerder kapt des te beter, 0,0 speelruimte

Raul Alcala
kraamhol
Laat nou nog effe gaan joh. Nu de stekker eruit betekent gewoon nog meer winst in wokkieland. En we...

Dit is een goed stel hoor, zei Theo Reitsma over Oranje cq Marco van Basten in 1988 ons Europees Kampioen maakte. Een goed ventje ook. Utreg woar.

Dit extra polaire (?) kabinet (met fractievoorzitters niet als premier,  ministers en staatssecretarissen)is geen goed stel, chemie ontbreekt nogal, en Wilders is juist op z'n best als controleur van het kabinet (of premier). Maar hij mag wmb best wat meer matigen op X(voormalig Twitter), geduld is een schone zaak. Zeker op zaken als migratie,  klimaat. Ik zie een premier die ontspannen lijkt, gewoon één keer hetzelfde vaak bondige antwoord, op dezelfde vragen geeft. Wel veel vragen in de tweede termijnen te beantwoorden.

Maar ook ik vind Halsema onder de streep slappe hap. Het loopt daar verdomme steeds maar weer uit de klauwen, daar in onze hoofdstad. Ook weer op de UvA.

Schoof goed verhaal over oorlog in Gaza. Duidelijk uitsprekend over de 101 gijzelaars en dat Hamas een terreur organisatie is. 

Toch mis ik hem nu extra

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

"En van der Plas, die maakt gewoon haar zak geld waar, anders krijg je de Mossad nog in je slipstream joh. 'Haal de gijzelaars, desnoods met geweld!', hoe plat kan het eigenlijk?"

Je bent aan het provoceren he, Romans

Raul Alcala

Je bedoelt Douglas Murray ipv de Mossad. Hij freelancet wat raak. Hij is ook geïnfiltreerd in de lhbtq plus minus beweging.

Raul Alcala

Individuen hebben trouwens meer overeenkomsten met elkaar, dan groepen waar binnenin individuen tegenwoordig worden opgedeeld op basis van gender, kleur, seksualiteit etc

Raul Alcala

Nu de ja maar ook de andere discriminatie dan op links sprekers 

Romāns Vainšteins

Wilders op z'n best?

Hij plaatst lukraak een foto met 'tuig dat het land uit moet' (zonder te weten wie het zijn, wat ze precies gedaan hebben en welke nationaliteit ze hebben) en voegt er aan toe dat ook de burgemeester van Amsterdam mee moet. Dat is pure paniek joh, volkomen achterlijk, emotioneel instabiel.

Er wordt hier voorgesorteerd op het hart van de ultrarechtse stemmer aankomende ronde.

Romāns Vainšteins

Trouwens achterlijk gedoe altijd: die Amsterdammers met waar ze exact wonen in de stad. Viel mij in mijn jaren daar ook al op hoe erg men daarmee bezig is. Indicatie van ontevredenheid en verveling dacht ik altijd.

Raul Alcala

Ik ken hem niet anders. 

Jimmy is de volgende ja maar neuzelaar. Niet iedereen is hetzelfde. De Jodenhaat is alweer uit de sprekers op links.

kraam, je vrinden zitten op rechts

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Trouwens achterlijk gedoe altijd: die Amsterdammers met waar ze exact wonen in de stad. Viel mij in...

Na Leo ben jij met afstand degene erna als meest vermoeiende gast,  en je thermometer slaat weer eens op tilt, zou Klootje zeggen.

De baarsjes is een volkse wijk, waar echte Amsterdammers wonen, in reactie op die klootviool in het publiek.  Het ging me dus om Eberhard van der Laan, die ik nu mis. Icm hoe Halsema de stad bestuurt. Maar jij bent natuurlijk van de hoofdzaken. Ik van de randzaken.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Rechts is selectief. Selectief met mensenrechten, selectief met verdragen, selectief met arbeidsrechten, selectief met wie een proces mag aanspannen. DAT IS HET PROBLEEM!!!

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Net nog even de uitleg van Halsema gehoord bij Jinek. Ondanks dat Jinek haar gasten niet laat uitpraten heeft Halsema haarfijn uitgelegd wat er gisteren aan de hand was, en waarom de zaken gegaan zijn zoals ze zijn gegaan.

Jinek deed haar uiterste best om er een halve slachtpartij van te maken, maar ze werd keurig in de hoek gezet door Femke. Net als Wilders overigens, wiens tweet ze ook nog eens haarfijn fileerde.

Het enige jammere is dat boodschappen van Halsema per definitie niet aankomen bij Wilders-adepten. Want Halsema is links, en alles wat links zegt deugt niet. Zelfs als ze gelijk hebben.

Raul Alcala
Puddingbenen
Net nog even de uitleg van Halsema gehoord bij Jinek. Ondanks dat Jinek haar gasten niet laat uitpra...

Lukt het een beetje daaro? Je plukt zuchtend de vruchten van je nasale nazi flow. Hezwollah praatjesmaker bro. Slaat liever een Jood dan z'n slaatje.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 315 ... 346 347

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.