Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 314 ... 346 347
Il Leopardo della Primavera
Marik
Even wat waardevolle bijdragen van Raul van vandaag: bak stront, kut met peren, sukkel, stuk vuilnis...

Zo inhoudelijk ook. Knap werk. 

kraamhol
Romāns Vainšteins
Maar goed: wat overeind blijft staan, los van inhoud en meningen: Er is onder de bevolking verre va...

Het is de kant van de strijd tegen terrorisme. In normaalland zou iedereen die strijd steunen.

Romāns Vainšteins

Pure angstbijterij: 'ik weet niks te zeggen dus word ik waus jonguh!'

Raul Alcala
kraamhol
ach Raul, ze lopen vooral te trollen hier. Maar dat maakt hun antisemitisme niet minder erg natuurli...

Denk je dat Malik de schoonmakende communicatie expert me boeit?

Bovenal, zelfs ons nachtvlammetje heeft er geen moeite mee, uitgesproken en dagelijks terug te lezen.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Pure angstbijterij: 'ik weet niks te zeggen dus word ik waus jonguh!'

Ja, ik schijt 10 kleuren,  puur uit angst. Vooral als jij het woord voert 

kraamhol
Raul Alcala
Denk je dat Malik de schoonmakende communicatie expert me boeit? Bovenal, zelfs ons nachtvlammetje...

Ik doelde niet op Malik, die heeft zich nog niet uitgesproken.

Raul Alcala

Wat mij betreft is Malik uitgesproken hier. Opgesodeflikkert

Raul Alcala

'Randzaak die in het niet valt bij het conflict an sich: de ene demonstratie, een tegendemonstratie, wat gedoe over-en-weer, stja. "

Welk gedoe vanuit pro Israël kamp gisteren, RV?

Raul Alcala

Laten we verdergaan waar we niet waren gebleven. Jeweetwel

Romāns Vainšteins

Je mag wel willen dat ik ga doen alsof ik wat gisteren in Amsterdam heel boeiend vond, maar dat vind ik dus niet. Er liepen een aantal demonstranten van de sit in naar de Dam, dat mocht niet en nu zijn er aangehouden, OK. En nu dan?

Romāns Vainšteins

Ah, daar is de Britse Mossadagent die een stijve lul van ontploffende piepers krijgt weer, ook zo'n gezellig mannetje is dat.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Je mag wel willen dat ik ga doen alsof ik wat gisteren in Amsterdam heel boeiend vond, maar dat vind...

je bent er anders maar druk mee romein.

Marik
kraamhol
@Marik: waar sta jij eigenlijk in het Israel vraagstuk?

En waarom zou ik de moeite nemen om mijn uiterst genuanceerde mening in deze ongenuanceerde omgeving te droppen? 
Dat doe ik alleen in een omgeving waarbij ik weet dat er met respect mee om wordt gegaan en waar het beklijft.

Romāns Vainšteins

Je hebt gelijk Kraam, streep eronder. Terug naar de echte zaak: Netanyahu zsm voor het gerecht.

Raul Alcala

Hoeren voor palestina

Check deze kraam 😅

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Je mag wel willen dat ik ga doen alsof ik wat gisteren in Amsterdam heel boeiend vond, maar dat vind...

Niks, en nu dan. Het "gedoe" kwam vanuit 1 kamp, de pro pallies. Ik corrigeer je slechts

Puddingbenen

Ik heb eigenlijk wel met Kraampie te doen. Enerzijds mag ik hem, en heeft hij zowel politiek gezien als qua koers standpunten en humor die ik prima kan waarderen. Maar als ik hem zie over "de zaak" dan heeft ie een heel ander gezicht. Als er een vacature zou zijn als kampbewaarder voor Palestijnse "gevangenen" in of nabij de Gazastrook, dan zou hij zich aanmelden. Tenmiste, dat idee krijg ik erbij.

Nu weet ik niet hoe je "wir haben es nicht gewusst" zegt in het Joods. Maar de opvattingen van Kraam over Palestijnen lijken veel op de opvattingen van de Duitsers over het Joodse volk destijds. En ik geloof dat er tussen de kampbewakers van toen mensen zaten, die in de jaren 20 en begin jaren 30 gewoon over sport of politiek konden lullen als de meesten van ons nu. Maar die beetje bij beetje verder het nazihol ingezogen zijn, om uiteindelijk in staat te blijken tot de meest gruwelijke dingen. Omdat ze bepaalde mensen beschouwen als superieur, en anderen niet meer konden of wilden zien als medemens. Of omdat ze blind en zonder na te denken achter hun totalitaire leider aan liepen.

"NIE WIEDER!", Kraam. Dat is mijn motto, en volgens mij ook dat van jou. Dus ik hoop niet dat je je verlaagt tot het niveau van kampbewaker. Daarvan hebben we er inmiddels eentje in het kabinet zitten, en dat is meer dan genoeg.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. En dit meen ik oprecht!!!

 

Raul Alcala
Marik
En waarom zou ik de moeite nemen om mijn uiterst genuanceerde mening in deze ongenuanceerde omgeving...

Je reacties resoneren nergens 

Raul Alcala

Voor Kraam

Marik
Raul Alcala
Je reacties resoneren nergens 

Ik zie je toch steeds reageren ^^

Raul Alcala

Dat wil niet zeggen dat ze resoneren. Ben al je vorige van vandaag al kwijt. Nog sterker, waar hebben we het over? Waarom praat je eigenlijk tegen me? Waarom staan al je schoonmaakmiddelen nog hier bij me in de keuken? Of klink ik nu als Leo durf te vragen pardo?

Marik
Raul Alcala
Dat wil niet zeggen dat ze resoneren. Ben al je vorige van vandaag al kwijt. Nog sterker, waar hebbe...

Vertel nou eens, hoe gaat het nou echt met je Michiel?

Klootje Kriekeljon

Lubach was ooit best wel leuk en knap gemaakt voor NL. Maar op een of andere manier is het niet zo leuk meer. En helemaal in vergelijking met Jon Stewart.

zulken we dit enorme kuttopic sluiten? Nooit een plek geweest om te leren van elkaar. Nooit ook maar een beetje. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Programma is volgens mij van de buis, maar ik keek luisterde er graag naar op de zondagmorgen

Raul Alcala
Marik
Vertel nou eens, hoe gaat het nou echt met je Michiel?

Ik glim als een ossekeutel in de maneschijn 

1 2 ... 314 ... 346 347

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.