Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 313 ... 346 347
Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Doorpakken is in Sunneklaastaal 'flikker ze allemaal in de zee, anders doe ik het wel'. Helaas staa...

Who's gonna do it?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
@ Pudding : die eenzijdige keuze vanuit het kabinet, met PVV, BBB en VVD volledig in de hardliner-ho...

Haha hoe bedenk je het

Il Leopardo della Primavera

Bizar om te zien hoe er een aantal hier doorschieten in hun eenzijdige beschouwing. Prima als je met oogkleppen op wil leven hoor, maar je blik verbreden wordt je niet slechter van. Als de helft van nederland (en zelfs 30% van de PVV stemmers) wil dat onze regering kritischer wordt op israel dan moet je toch even bij jezelf nagaan dat jouw wereldbeeld wellicht niet die van iedereen is, en dat andere wereldbeelden niet per definitie fout of antisemitisch zijn.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Doorpakken is in Sunneklaastaal 'flikker ze allemaal in de zee, anders doe ik het wel'. Helaas staa...

Hij zegt doodleuk dat je een heel land mag uitmoorden om een terroristische groepering te vernietigen. Kwaadaardig, zou ik zeggen. Dan moet je je afvragen of je zelf niet ook een terrorist bent geworden.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Misschien moeten we wel gewoon 1 of 2 waddeneilanden leeg halen, en alle Joden uit Israel gewoon daar laten wonen. Zijn ze weg uit de gevarenzone, omringd met Jodenknuffelaars; wat willen ze nog meer. En qua stikstof en natuur zou ik daar dan graag ook een uitzondering voor maken. 

En dan kunnen Kraam en Klaas daar ook een mooi appartementje zoeken.

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
Hij zegt doodleuk dat je een heel land mag uitmoorden om een terroristische groepering te vernietige...

Ja want Hamas is slechts een terroristische groepering en niet een gekozen regering met veel steun... Maak het vooral kleiner dan dat het is. Uiteindelijk moet Israel gewoon haar inwoners beschermen en kunnen zij er niks aan doen dat het Gazaanse leger tussen de burgers schuilt. Als de geallieerden net zo voorzichtig hadden moeten zijn als nu van Israel verwacht wordt, dan spraken we nu Duits. Maar denk vooral dat het met een gesprek op te lossen is, dat werkte in het verleden ook zo goed.

Raul Alcala

Die linkse boys zwijgen in alle toonaarden over de wantoestanden van de pro pallies 

 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Die linkse boys zwijgen in alle toonaarden over de wantoestanden van de pro pallies   

Net zoals de pro-bibi boys zwijgen over de wantoestanden van de israelische regering. Zullen we het maar gelijkspel noemen? ;)

Raul Alcala

Sukkel. Het gaat wat erover in Nederland plaatsvindt, niet over de oorlog elders. Je bent zo doorzichtig 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
Ja want Hamas is slechts een terroristische groepering en niet een gekozen regering met veel steun.....

Ik maak het niet kleiner dan het is, en heb ook niet ontkent dat het een 'gekozen' regering was (voor zover het nu nog bestaat was het al jaren een dictatuur natuurlijk). Maar het is simpelweg een terroristische organisatie. Dat Hamas (niet het Gazaanse leger, Gaza is niet hetzelfde als hamas of palestina, dat blijft blijkbaar lastig) zich schuildhoudt tussen burgers is walgelijk, maar tegelijk zijn die burgers wel onschuldig en worden ze ook veelal gegijzeld door Hamas, dat weten jij en ik ook even goed. 
PS: wist je dat er in deze eeuw in geen enkel conflict zoveel burgerslachtoffers zijn gevallen als nu in Palestina? 

Marik
Raul Alcala
Sukkel. Het gaat wat erover in Nederland plaatsvindt, niet over de oorlog elders. Je bent zo doorzic...

#staandeovatie!!! Wat een geciviliseerd persoon ben je toch <3

kraamhol
Romāns Vainšteins
Ach ja, er zijn er ook die met 'lekker, oorlog!' wakker worden.  Ziekzijn is voor velen subjec...

geen fake shit verspreiden. Welke genocide? Eerder ook al aan geer bewijzen gevraagd. Het internationaal strafhof kent die bewijzen niet in ieder geval.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Ik maak het niet kleiner dan het is, en heb ook niet ontkent dat het een 'gekozen' regering was (voo...

Goh, gek he als Hamas fe Gazanen als ideale hangplek hanteren. Leo en analyseren is net zoiets als Marik en Communicatie 

Kut met peren

Romāns Vainšteins
Puddingbenen
Misschien moeten we wel gewoon 1 of 2 waddeneilanden leeg halen, en alle Joden uit Israel gewoon daa...

Texel en Ameland doen, de andere zijn te mooi om op te offeren. Vooral 'Mien Schier' mag geen exoot zijn / haar / hen poten op zetten.

Romāns Vainšteins

'Als de geallieerden net zo voorzichtig hadden moeten zijn als nu van Israel verwacht wordt, dan spraken we nu Duits'

Yes, die dooddoener had ik al even niet meer gehoord, ik dacht dat die uitgestorven waren.

Romāns Vainšteins
Raul Alcala
Die linkse boys zwijgen in alle toonaarden over de wantoestanden van de pro pallies   

Randzaak die in het niet valt bij het conflict an sich: de ene demonstratie, een tegendemonstratie, wat gedoe over-en-weer, stja. 

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
Bizar om te zien hoe er een aantal hier doorschieten in hun eenzijdige beschouwing. Prima als je met...

ah, laatst was het nog 'een groot deel van Nederland', wel even blijven herinneren wat je eerder schreef, anders wordt het allemaal nog dommer joh!

kraamhol

De romein snap ik nog wel, die wil vóór kerst de 500 pagina's vol, maar geer en leo? 

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
ah, laatst was het nog 'een groot deel van Nederland', wel even blijven herinneren wat je eerder sch...

De helft is een groot deel van Nederland. dat zijn 9 miljoen mensen. Best een groot deel toch? Of hanteer jij een andere definitie?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Randzaak die in het niet valt bij het conflict an sich: de ene demonstratie, een tegendemonstratie,...

Het typeert je hoogdravende, selectieve morele superioriteit. Die onder de streep niks minder is dan een bak stront omringd met bijvoeglijke naamwoorden 

Raul Alcala

Gedoe over en weer  Hoe bedenk je het. Pro pallies waren gisteren,, zie ook de arrestaties, de idioten 

Stevie Wonder heeft er nog een beter zicht op dan onze Romeinse kaars

 

Marik
Raul Alcala
Het typeert je hoogdravende, selectieve morele superioriteit. Die onder de streep niks minder is dan...

Even wat waardevolle bijdragen van Raul van vandaag: bak stront, kut met peren, sukkel, stuk vuilnis, white trash, links watje, lul niet man, ga es weg jij, de zoon van pudding (met plaatje).

Ontroerend!

kraamhol

ach Raul, ze lopen vooral te trollen hier. Maar dat maakt hun antisemitisme niet minder erg natuurlijk. 

kraamhol

@Marik: waar sta jij eigenlijk in het Israel vraagstuk?

Romāns Vainšteins

Maar goed: wat overeind blijft staan, los van inhoud en meningen:

Er is onder de bevolking verre van een consensus over dit conflict maar we zitten met een kabinet dat 100% (of iig 87,5% NSC houdt zich wat op de vlakte, zoals dat eigenlijk hoort) één kant kiest. Dat is spelen met vuur.

1 2 ... 313 ... 346 347

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.