Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 325 ... 345 346
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik zie er niet uit als een Turk maar was er wel met een Turk, maar guess what, vóór on...

I know,  ik refereerde naar je oproep gisteren een tekst voor op een bord te bedenken, van je favoriete minister 

Raul Alcala
Sunneklaas
Het is natuurlijk veel logischer dat je alle blanken gaat controleren op illegaal verblijf ipv de al...

Plus, dan krijgen wij het veel te druk. En we hebben onze handen al vol aan koffie en Schwarzwalder Kirschtorte 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

1 op de 5 mensen voelt zich aangetrokken tot meer dan 1 gender. Zou Pudding ook op zwijnen vallen?

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Ik zie er niet uit als een Turk maar was er wel met een Turk, maar guess what, vóór on...

"Nog even een vraag aan onze arische gabber Sunny, wanneer ben je nog blank, wat is het uiterste puntje? En negers, moeten ze ook alle negers eruit pikken? Wel lullig voor politieagenten van het niveau 'haalt Denzel Washington en Ediie Murphy altijd door elkaar', laat staan Chinezen, Koreanen, Japanners dat allemaal, of zijn die blank in het (v)vrome land van Sunny de xenofomo?"

En weer van de orde "rAcISt!!!1!!1!111"... Liever je schaarse personeelsbestand inzetten om ontiegelijk inefficient te werken dan op basis van cijfers te werken, om vervolgens te roepen dat het nauwelijks effect heeft.... tsja.. Je lijkt me het type dat wil dat 80 jarige omaatjes tegen de muur worden gezet om preventief gefouilleerd te worden.  

Romāns Vainšteins

Neuh, ik ben meer van het type dat tegelijkertijd om onnozele grenscontroles én de mensen die daarvoor op de banken staan schaterlacht. #rietkluitzombies

Raul Alcala

Ben je besodemieterd, beneluxaflex, biceps, triceps, hoe is het?

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Maar los van dat 'arme, schaarse personeel' dat voor lul bij de grens symboolpolitiekje staat te spelen:

Zou jij als CEO van dit project negers en chinezen wél of niet meepakken? Het is toch een kwestie van focus zeg je: Allahachtigen hebben dan toch de prioriteit? Maar echt blank zijn negers en chinezen nou ook weer niet,... JIJ bent de beslisser, wat doe je, ja wat doe je man?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Negers? Uit de mond van deugdzame Romans. Ik pis van schrik in m'n Wibra joggingbroek.

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
Maar los van dat 'arme, schaarse personeel' dat voor lul bij de grens symboolpolitiekje staat te spe...

Sunny pakt enkel moslims!

Of wacht, er zijn ook heel veel negers moslim... Uit India ook, en Indonesie. 

Ik ken trouwens ook blanke katholieken die zich bekeerd hebben, die zijn misschien nog wel gevaarlijker!

Oftewel. Als je heel snel "Sunneklaas" zegt, dan hoor je "xenofobe moslimhater zonder benul". 

kraamhol

Happy comingout-day, 2,7 miljoen, dat is heulveul voor de haters hier om te haten:

https://nos.nl/artikel/2540361-cbs-ongeveer-2-7-miljoen-lhbtqia-ers-in-nederland

Romāns Vainšteins

Maar wél iemand met hart voor het schaarse personel en goed zicht op hun ideale focus.

Raul Alcala
kraamhol
Happy comingout-day, 2,7 miljoen, dat is heulveul voor de haters hier om te haten: https://nos.nl/a...

Stel je niet aan, jodenkoekie van me

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Maar wél iemand met hart voor het schaarse personel en goed zicht op hun ideale focus.

Ik heb een bril met jampotglazen

Raul Alcala

Oh sorry, je had het tegen m'n favoriete collega 

kraamhol
Raul Alcala
Stel je niet aan, jodenkoekie van me

grappig, wokkeltje van me, dat jij er bij de PINKen bij bent:)

Raul Alcala

Ik poste vanmorgen hier al eerder een reactie over dat nieuws,  icm zwijnenpudding.

Vergeef me

kraamhol
Raul Alcala
Ik poste vanmorgen hier al eerder een reactie over dat nieuws,  icm zwijnenpudding. Vergeef me

sorry, ik neem 's ochtends altijd eerst de 324 pagina's door, ben wat vergeetachtig, kutkanker.

Sunneklaas
Puddingbenen
Sunny pakt enkel moslims! Of wacht, er zijn ook heel veel negers moslim... Uit India ook, en Indone...

Kijk dit is precies waarom ik zelden in dit topic ben. Het niveau komt niet verder dan "anti-", "-ist" en "-foob" razen als men niet tegen de argumentatie op kan, maar toch de noodzaak voelt om te reageren. Duitsers houden illegalen tegen, de Sun is voor efficientie, conclusie de Sun haat moslims... slim heur.

Romāns Vainšteins

Je geeft gewoon heel flauw geen antwoord op de vraag wie je wel vs niet zou 'pakken' bij de grens.

Alles non-EU en wat er uitziet als potentieel Akbar? Of all-the-way met een pittige standaard niet-blankheid?

Raul Alcala
kraamhol
sorry, ik neem 's ochtends altijd eerst de 324 pagina's door, ben wat vergeetachtig, kutkanker.

Snap ik.

Waar hadden we het ook alweer over?

Raul Alcala
Sunneklaas
Kijk dit is precies waarom ik zelden in dit topic ben. Het niveau komt niet verder dan "anti-", "-is...

Je bent wmb van harte welkom tussen al die deugneuzen die idd vaak niet verder komen dan racist, fascist,  nazi...

SprintMaster

In de jaren 80 voorspelden sociologen al de boze witte man die tegen allerlei veranderingen zou zijn. Omdat die zijn bevoorrechte positie langzaam zou kwijt raken. Veranderingen die altijd al plaats vonden, zoals ook altijd er weer pogingen gedaan worden om onderscheid op afkomst te maken. We weten allemaal (cq zouden moeten weten) dat dat nooit goed afloopt.  Maar altijd zijn er weer de collabarateurs die graag meewerken met zo'n 'sterke' leider die namens het 'volk' zegt te spreken, zoals nu de VVD. 

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Je geeft gewoon heel flauw geen antwoord op de vraag wie je wel vs niet zou 'pakken' bij de grens....

Tsja ik kan dat gejank niet serieus nemen. Je komt zelf met "Allahachtige uiterlijk", dan zeg ik dat het logisch is dat ze niet-blanken er uit pikken voor efficientieredenen (vanwege EU/EER/Schengen). Wat begrijp je daar niet aan? Je wilt te graag jonge

Sunneklaas
Raul Alcala
Je bent wmb van harte welkom tussen al die deugneuzen die idd vaak niet verder komen dan racist, fas...

Het grappige is dat je nazi tegenwoordig zelden meer hoort, vraag me af hoe dat kan... Dat is het probleem met overal een nazi/-ist/-foob op te plakken, de woorden stellen niks meer voor. En in het geval van nazi is het nu ineens zelfs hip onder de paarsharige kinders om er 1 te zijn. Lekker saampjes Joden tegenhouden bij schoolgebouwen

Maar goed ik ben weer weg hier, oant sjen op 'e chat

Laatst gewijzigd
1 2 ... 325 ... 345 346

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.