Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 331 ... 345 346
Romāns Vainšteins

Weer een frisse nieuwe week waarin de slowmotion crisis-crash zich tergend langzaam richting blinde muur sleept. Het is toch van een nauwelijks te bedenken onvoorstelbaarheid hoe tergend dit allemaal voortschreidt.

Romāns Vainšteins

'Die kerncentrales gaan er komen. Non discussie'

Ik denk het eigenlijk niet hoor, er zal een raming uitrollen die tegelijk TE duur icm TE lang wachten behelst. Dat gaat dus niet door net zoals bijv een Leleylijn. 

Raul Alcala

Luister die Podcast maar romans,  doe ik nu ook. Klopt niet wat je claimt. Bakkie pleur erbij. Compleet uit m'n scheur straks 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik heb 'die podcast' niet nodig voor mijn inschatting, ik heb me al eerder eens in dit topic verdiept.

Raul Alcala

Stopte je je thermometer erin? 

 

kraamhol

Lekker idee, om tig generaties te gaan opzadelen met een bak radioactief afval. 

Raul is natuurlijk als erkend klimaatwappie af in een klimaatdiscussie. En koffie drink je in het huys!!

Raul Alcala

Ken je Sticks en Jiggy Djé ook romans? Hier dissen ze heikneuter Ronnie Flex

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Ik heb 'die podcast' niet nodig voor mijn inschatting, ik heb me al eerder eens in dit topic verdiep...

Same, en ook zonder subsidies is groene energie per kWh veel rendabeler dan kernenergie. Je moet voor de grap eens kijken wat het bouwen van een kerncentrale en het opslaan van het afval alles bij elkaar kost. Das een heel duur geintje. 

Raul Alcala
kraamhol
Lekker idee, om tig generaties te gaan opzadelen met een bak radioactief afval.  Raul is natuu...

Ik laat me onder andere informeren door mensen die er verstand van hebben. Houd jij je maar bij de wolf en jodekoeken, homie 

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
In wat voor zieke wereld leven we, als vrouwenbashers slash antisemieten mogen deelnemen: https://w...

In wat voor zieke wereld leven we als we mensen zonder onderbouwing en bewijs voor vrouwenbashers slash antisemieten mogen uitmaken. 

kraamhol
Raul Alcala
Ik laat me onder andere informeren door mensen die er verstand van hebben. Houd jij je maar bij de w...

sorry mate, iemand die de klimaatverandering zo loopt te bagataliseren zoals jij, is natuurlijk gewoon af.

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
In wat voor zieke wereld leven we als we mensen zonder onderbouwing en bewijs voor vrouwenbashers sl...

Kijk en lees even terug over alles rondom het songfestival 24 pipo.

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
Kijk en lees even terug over alles rondom het songfestival 24 pipo.

Gedaan, en hij is níet vervolgd veroordeeld, er is geen greintje bewijs van wat jij beweert. Dat weten we beide, ouwe trol van me. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
sorry mate, iemand die de klimaatverandering zo loopt te bagataliseren zoals jij, is natuurlijk gewo...

Whatever, talentloos stokertje

Raul Alcala

Niet vervolgd? 

Raul Alcala

Heb je em op super speed afspelen gezet, Leo

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Wie is niet veroordeeld? Het gaat niet over eoa strafzaak, het is een podcast over kernenergie

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
Gedaan, en hij is níet vervolgd veroordeeld, er is geen greintje bewijs van wat jij beweert....

Tja lieverd, ik ga er niet vanuit dat jij als Israel-hater ineens zou zeggen 'kijk eens, hoe joosti zich gedroeg bij de persconferenties tegenover Eden', of hoe het kamp joosti zich rond het festival gedroeg tegen team Israel. Of hoe ie zo ongelooflijk onrespectvol met de daar aanwezige pers omging, tot aan bashen toe. 

Romāns Vainšteins

Het eerlijke verhaal is dat dit kabinet te laat is mbt een aantal plannen, de Lelylaan opwerpen, Lelystad Airport openen en kerncentrales bouwen zijn dar voorbeelden van. Bodemloze putten die je beter meteen dempt om allerlei schadelijke bezuinigingen te kunnen schrappen.

Met de Lelylaan gaat dat al heel rap gebeuren nu Madlener & Mindah-Mindah hun rekensommen verkloot hebben ten koste van 'de regio'. Daar is subiet compensatie nodig anders loopt er een heleboel electoraat bij ze weg.

Het vliegveld volgt rap daarna want volkomen vast in stikstof EN rechtzaken.

Ketncentrales is een te langdurig, complex en kostbaar verhaal. Dat zal uit de onderzoeksrapporten (die an sich al een vermogen kosten) heel snel duidelijk worden. Ik denk dat het aandeel kernenergie in 'de mix' op Europees niveau gezocht moet worden.

Raul Alcala

90 miljard euro om windstroom alleen al aan land te krijgen, klein bier voor links 

Romāns Vainšteins

Zeg Kraam, anders hou je even op met je boulevardachtig, achterlijkgenuil over een kutevent met kutmuziek. Boeien dat daar de ene nepartiest de andere niet pruimt.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Het eerlijke verhaal is dat dit kabinet te laat is mbt een aantal plannen, de Lelylaan opwerpen, Lel...

Hilarisch,  Madlener verwijten dat de Lelylijn bijna 10 miljard extra gaat kosten. Toen zat hij nog in de oppositie bankjes

Raul Alcala

Check die shit. Hard.

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
Tja lieverd, ik ga er niet vanuit dat jij als Israel-hater ineens zou zeggen 'kijk eens, hoe joosti...

-Joost heeft in persconferenties niks direct tegen Eden gezegd of gedaan. Als je dat vlag over hoofd ding bedoeld, dat deed ie bij elk ander land dat werd geinterviewd en was niet op israel gericht.

-Vele andere landen hebben bevestigd dat het vooral de israelische delegatie was die zich respectloos gedroeg. Jij hebt het nieuws rondom ES24 toch ook gekeken? Dan weet je dat.

-Joost heeft niemand geslagen of gebasht. Hij had duidelijke regels opgesteld, een cameravrouw hield zich daar niet aan en werd bang omdat Joost 'boe' riep. Ze was nota bene aan het filmen op dat moment, dus als Joost haar had aangeraakt stond dat op film en was hij veroordeeld geweest. Is niet, dus Joost heeft niks verkeerds gedaan. Maar blijf maar lekker door trollen hierover jochie

Raul Alcala

Wie is er niet veroordeeld behalve Joost Klein, Leo?

Of was je reacties aan het mixen?

1 2 ... 331 ... 345 346

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.