Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 340 341 342 343 »
Il Leopardo della Primavera

Verder een goede zaak dat Sinwar is is gedood, ben benieuwd of dit op korte termijn gaat leiden tot het einde van de Gaza-oorlog. Bibi kennende vrees ik van niet, maar ik kan me goed voorstellen dat de druk van buitenaf nu wat meer opgevoerd wordt. Ik hoop het in ieder geval.

Romāns Vainšteins

Volgens mij is deze periode; waarin alle populistische kutplannen 1 voor 1 imploderen en het alle schijn heeft dat hij in Europa alles fict, best fijn voor hem.

Raul Alcala

Schoof doet z'n ding in Brussel, en dat lijkt hem prima af te gaan. 

Raul Alcala

UNRWA

Mentos, money, weapons, a lighter, and a UNRWA employee ID: that’s what was found on the body of Sinwar. 

The fact that he was carrying a UNRWA employee ID is almost laughable, though not entirely shocking given the organization’s track record.

Raul Alcala

NRC, snik

"Sinwar was bovenal een militante politicus, en een koele organisator, voor wie de gewapende strijd tegen de Israëlische bezetting altijd centraal stond"

Bezetting?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
UNRWA Mentos, money, weapons, a lighter, and a UNRWA employee ID: that’s what was found on th...

Ah ja, random tweets aanhalen van een zionist als bron is een goed idee. Vooral ook omdat op de foto's helemaal geen echt UNRWA ID is te zien. Niet alles geloven op internet Roel.

Daarnaast: als iemand tweet Hitler was gevonden met een CIDI-lidmaatschapskaart, had je dat ook klakkeloos aangenomen?

 

Enneh, bezet Israel Palestina nu niet? En bezetten ze ook niet stukken land in de westbank?

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Volgens mij is deze periode; waarin alle populistische kutplannen 1 voor 1 imploderen en het alle sc...

Ja, hij kan wel relatief op de achtergrond z'n ding doen nu. Hopelijk kan ie zich in europa wat meer van een diplomatieke kant laten zien.

Raul Alcala

Zionist 😂. Heb jij van de week ook flyers met paragliders uitgedeeld Leo?

Il Leopardo della Primavera

Hier wat meer achtergrond over het gevonden (en al enorm lang verlopen) paspoort.

 

En ja, die Sascha guy geeft op z'n eigen twitter toe dat ie zionist is. Geen idee wat daar grappig aan is.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera



Mooie column over de ironie van die Oeganda-deal.

Raul Alcala

Grappig is dat jij zionist als scheldwoord hanteert en iemand daarmee als ongeloofwaardig wegzet. En bespaar me je denigrerende Roel toon en je absurde cidi Hitler vergelijking 

Klootje Kriekeljon

Noem me een softie. Maar die laatste dronebeelden van Sinwar.. ook ellendig om te zien. Wat een enorme puinhoop zo'n oorlog.

Romāns Vainšteins

Softie zou mij niet de omschrijving zijn voor iemand die 'laatste dronebeelden' bekijkt.

Laatst kwam er hier ook een collega aan die me 'laatste dronebeelden' wilde laten zien van Russische en/of Oekraïense soldaten. Ik vind dat zelf geen gezonde bezigheid eerlijk gezegd. Misschien sluit dat ook goed aan op het gevoel dat je zelf al had?

Problematischer lijkt me een stijve lul van zoiets krijgen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het hele Oeganda-plan is al in no time gedebunked tot een volkomen idiote proefballon die alleen uit het hoofd van een halfgare komen kan. Zeker met de totale mislukking vanuit het VK op dat vlak. Het zal wel weer een investering op aankomende verkiezingen zijn : ' yo , we hadden deze toffe oplossing om ze naar Oeganda te brengen maar dat mócht natuurlijk weer niet van al die wokies ! '

Veenbrand
Il Leopardo della Primavera
Ah ja, random tweets aanhalen van een zionist als bron is een goed idee. Vooral ook omdat op de foto...

Wat bedoelt u met "ook". Wat is volgens u precies Palestina? Blijkbaar niet de westbank.

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Softie zou mij niet de omschrijving zijn voor iemand die 'laatste dronebeelden' bekijkt. Laatst kwa...

Aan zelfovertuiging ligt het in ieder geval niet, Delphi.

De laatste beelden van een nog in leven zijnde Sinwar. Als in je hoeft er niet naar op zoek op een of andere verzamelsite des doods. Niet graphic. Desondanks is ook de naderende dood van een beest treurig om te zien.

Il Leopardo della Primavera
Veenbrand
Wat bedoelt u met "ook". Wat is volgens u precies Palestina? Blijkbaar niet de westbank.

Ze bezetten op het moment Palestina, en ook stukken van de Westbank. Zo duidelijker? De Westbank is natuurlijk ook gewoon onderdeel van Palestina. Wellicht is die ook overbodig, maar daarom zitten we niet in dit topic denk ik.

kraamhol
Klootje Kriekeljon
Aan zelfovertuiging ligt het in ieder geval niet, Delphi. De laatste beelden van een nog in leven z...

Dit is puur evil die de dood in wordt gejaagd, graag meer van dit soort beelden!

SprintMaster
kraamhol
Dit is puur evil die de dood in wordt gejaagd, graag meer van dit soort beelden!

Blijkbaar zie je zelf niet in dat de tweede helft van je zin totaal misselijkmakend is. Bij deze dan. 

kraamhol
SprintMaster
Blijkbaar zie je zelf niet in dat de tweede helft van je zin totaal misselijkmakend is. Bij deze dan...

Waarom? Wat is daar misselijkmakend? We leven in een wereld met puur evil, als daar weer een stukje van weg is doe ik een dansje, met die beelden op de achtergrond.

SprintMaster

@kraam: je bent echt een ziek persoon. 

Romāns Vainšteins

Misschien is er dan nog een mooie expositie te maken van verbaasd omhoogkijkende Sithkoppen om verbaasd omlaag kijkende baardapen. Ik zou zelf niet gaan.

Kraam is geen ziek persoon maar een talentloos stokertje.

 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 340 341 342 343 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.