Wat bedoel je exact met je soundbar btw?
Ik kan me Ede ook nog wel herinneren Esims, je hebt/had(?) daar inderdaad een beste niet helemaal geïntegreerde community Marokkanen. Op één of andere manier ondersteunt deze actieve herinnering bij jou mijn vermoeden dat je uit de Gelderse Vallei komt. Die regio kan ik wel verbinden aan je. Renswoude of zo.
Dit heeft UNWRA al sinds 22 oktober 2023. Nogmaals: trap niet in alles wat je leest op Twitter.
Ik had al eens gezegd dat ik rooms-katholiek ben opgevoed. Misschien hebben die biblebelt plaatjes (wat ik net als graancirkels een fascinerend fenomeen vind) je op het verkeerde been gezet, want Ede is niet om de hoek.
'ik zat het me net af te vragen waarom dat interessant is om te weten'
Zo zie je maar. Naar mijn mening is namelijk waar iemand vandaan komt, opgroeit, welke landschappen hij/zij/hen aan gewend is. Welke sfeer en cultuur daar was. Vééééél interessanter en relevanter dan zaken als opleiding en (genetische) afkomst.
Raul en kraamhol hebben beiden een Joodse connectie, dat is ongeveer allesbepalend voor hun mening in het Israël debat. En zo is het ook in het migratiedebat. Niet mee eens dus.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.