Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 342 343 344 345
Raul Alcala
SprintMaster
@kraam: je bent echt een ziek persoon. 

Nee, jij trekt volle zalen, zure sloot 

esims4.0
Raul Alcala
Nee, jij trekt volle zalen, zure sloot 

Edit esims: niet op de man spelen.

kraamhol
SprintMaster
@kraam: je bent echt een ziek persoon. 

Het is dat ik geen bruinhemd ben, maar deze op de man gerichte bullshit is voldoende voor een melding eigenlijk.

esims4.0

Ik begrijp overigens de naïviteit niet dat het uitschakelen van zo'n kopstuk ook maar iets oplost. Wellicht is het geen naïviteit, maar een ontkenning van wat de werkelijke motor is onder het Midden-Oosten conflict.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Het logo van de UNWRA is sinds 17 oktober voorzien van een zwarte rouwband. Ja, het kan elke dag gekker 

 https://www.unrwa.org/

esims4.0
kraamhol
Het is dat ik geen bruinhemd ben, maar deze op de man gerichte bullshit is voldoende voor een meldin...

Ik ben het eigenlijk wel met SprintMaster eens. Wanneer het over israël gaat, vertonen zowel jij (kraamhol) als Raul ziekelijk gedrag.

kraamhol
esims4.0
Ik ben het eigenlijk wel met SprintMaster eens. Wanneer het over israël gaat, vertonen zowel ji...

Wat is er ziek aan het mooi vinden dat er weer een stukje evil uit deze wereld is?

kraamhol

Iemand ervaring met een soundbar op de laptop, die op bluetooth loopt?

Edit: ik vraag het hier omdat volgens mij de romein, raul, ezi verdomd veel muziek luisteren.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'voldoende voor een melding'

dansjes maken bij beelden van lui die bommendrones op de kop daarentegen, part of the game!

 

esims4.0

Het deed me ook denken aan mensen in Ede die dansend de straat op gingen tijdens 9/11. Tuurlijk, groteske vergelijking, maar de gedachte kwam wel bij me op.

Romāns Vainšteins

Wat bedoel je exact met je soundbar btw?

Ik kan me Ede ook nog wel herinneren Esims, je hebt/had(?) daar inderdaad een beste niet helemaal geïntegreerde community Marokkanen. Op één of andere manier ondersteunt deze actieve herinnering bij jou mijn vermoeden dat je uit de Gelderse Vallei komt. Die regio kan ik wel verbinden aan je. Renswoude of zo.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims4.0
Ik ben het eigenlijk wel met SprintMaster eens. Wanneer het over israël gaat, vertonen zowel ji...

Oh boy

Raul Alcala

UNRWA,  een voorbeeld voor ons allen, met name esi

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Het logo van de UNWRA is sinds 17 oktober voorzien van een zwarte rouwband. Ja, het kan elke dag gek...

Dit heeft UNWRA al sinds 22 oktober 2023. Nogmaals: trap niet in alles wat je leest op Twitter.

esims4.0
Romāns Vainšteins
Wat bedoel je exact met je soundbar btw? Ik kan me Ede ook nog wel herinneren Esims, je hebt/had(?)...

Ik had al eens gezegd dat ik rooms-katholiek ben opgevoed. Misschien hebben die biblebelt plaatjes (wat ik net als graancirkels een fascinerend fenomeen vind) je op het verkeerde been gezet, want Ede is niet om de hoek.

Romāns Vainšteins

All right Esims, weggeduduceerd.

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
All right Esims, weggeduduceerd.

Anders moet je prive-detective Maxim even inschakelen; die heeft Esims zo gelocaliseerd, inclusief telefoonnummer ;-)

esims4.0

Maar serieus, ik zat het me net af te vragen waarom dat interessant is om te weten. In muziekdiscussies heb ik bijvoorbeeld een vooroordeel over Brabanders (ik vind het allemaal domme metalboeren). Dus wil ik dat voor discussies juist niet weten.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Dit heeft UNWRA al sinds 22 oktober 2023. Nogmaals: trap niet in alles wat je leest op Twitter.

Haha, potsierlijk weer van onze zionisten bully.  En natuurlijk geen bewijs wat je levert met je linkje

Romāns Vainšteins

'ik zat het me net af te vragen waarom dat interessant is om te weten'

Zo zie je maar. Naar mijn mening is namelijk waar iemand vandaan komt, opgroeit, welke landschappen hij/zij/hen aan gewend is. Welke sfeer en cultuur daar was. Vééééél interessanter en relevanter dan zaken als opleiding en (genetische) afkomst. 

Raul Alcala

Voor esi

kraamhol
Romāns Vainšteins
Wat bedoel je exact met je soundbar btw? Ik kan me Ede ook nog wel herinneren Esims, je hebt/had(?)...

speakers via bluetooth, komt daar nog wat geluid uit? Liefst gelijk een soundbar, één ding, 0 draden.

esims4.0
Raul Alcala
Voor esi

Haha, je lijkt YouTube wel die denkt mijn muzieksmaak te kunnen inschatten op basis van wat ik bekijk. Ik vind dit geen slecht nummer, maar wel afgezaagd.

esims4.0
Romāns Vainšteins
'ik zat het me net af te vragen waarom dat interessant is om te weten' Zo zie je maar. Naar mijn me...

Raul en kraamhol hebben beiden een Joodse connectie, dat is ongeveer allesbepalend voor hun mening in het Israël debat. En zo is het ook in het migratiedebat. Niet mee eens dus.

Raul Alcala

Wij zijn het eens in het migratie debat.

Wat is mijn Joodse connectie dan?

1 2 ... 342 343 344 345

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.