Iedereen kan prima een oordeel vellen, alleen moet je de vraag stellen of het een objectief of subjectief oordeel is. Bij jou is het de laatste, bij Raul ook. Bij mij vermoedelijk ook, het verschil is dat ik het door heb en jullie niet.
Denk dat- buiten subjectief/objectief- er bij jou geen echt gevoel meespeelt in dit thema, dat maakt het voor jou makkelijker om extremer te schrijven dan je wellicht over de zaak denkt. Je bent nog weleens aan het prikken en zuigen. Verder denk ik dat Raul en ik een prima zelf-reflectie hebben hoor.
Goed, thanks for asking!
Edit: wel fijn dat die emojis hier weg zijn trouwens, kan je niks mee net als video's van opgezwolle die voor het karretje van een rechtse xenofoob worden gespannen. ;)
Ik denk juist dat als er gevoel meespeelt dat je eerder enorm subjectief - en dus extremer - over zo'n onderwerp als dit gaat schrijven. Zo extreem is wat ik zeg overigens niet, grofweg de helft van Nederland is het ermee eens. Dat jij het extreem vindt kan ook wat zeggen over de hoek vanuit waar jij het bekijkt natuurlijk, met je gevoel wat meespeelt. Net zoals dat stelselmatig trollen van jou.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.