Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 343 344 345 346
esims4.0
Raul Alcala
Wij zijn het eens in het migratie debat. Wat is mijn Joodse connectie dan?

Die heb je zelf al eens genoemd.

kraamhol
esims4.0
Raul en kraamhol hebben beiden een Joodse connectie, dat is ongeveer allesbepalend voor hun mening i...

Als Jood kan ik een prima oordeel vellen (vel, hihi) over de zaak, of denk je dat alle Joden in hetzelfde hoekje zitten? Alleen dat is al puur racisme.

esims4.0
kraamhol
Als Jood kan ik een prima oordeel vellen (vel, hihi) over de zaak, of denk je dat alle Joden in hetz...

Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend!

Raul Alcala
esims4.0
Die heb je zelf al eens genoemd.

Check

Romāns Vainšteins

Ik had wel ooit een syrische goudhamster met Israëlische roots, deze achtergrond verscheurt me.

kraamhol
esims4.0
Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend!

Welke kleur heeft die eend?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Haha, potsierlijk weer van onze zionisten bully.  En natuurlijk geen bewijs wat je levert met j...

Meer bewijs dan dat continu gejank van jou, dat is zeker.

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
Als Jood kan ik een prima oordeel vellen (vel, hihi) over de zaak, of denk je dat alle Joden in hetz...

Iedereen kan prima een oordeel vellen, alleen moet je de vraag stellen of het een objectief of subjectief oordeel is. Bij jou is het de laatste, bij Raul ook. Bij mij vermoedelijk ook, het verschil is dat ik het door heb en jullie niet.

Raul Alcala

Leo. De zionisten bully aka UNWRA fanboy.

Hoe is het trouwens met je Joodse date?

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
Iedereen kan prima een oordeel vellen, alleen moet je de vraag stellen of het een objectief of subje...

Denk dat- buiten subjectief/objectief- er bij jou geen echt gevoel meespeelt in dit thema, dat maakt het voor jou makkelijker om extremer te schrijven dan je wellicht over de zaak denkt. Je bent nog weleens aan het prikken en zuigen. Verder denk ik dat Raul en ik een prima zelf-reflectie hebben hoor.

Puddingbenen

Ik heb ooit een heel pak Jodenkoeken gegeten, dus ik beschouw mezelf ook als deskundige in het hele conflict. En dus in staat om een objectief oordeel te vellen, in tegenstelling tot iemand wiens velletje pijnlijk van zijn snikkel is verwijderd.

Raul Alcala

Zelfs puddingbeen is grappiger

Ragnar Lolbroek
Puddingbenen
Ik heb ooit een heel pak Jodenkoeken gegeten, dus ik beschouw mezelf ook als deskundige in het hele...

At je de dag erna een kebab of pita voor meer nuance?😏

Raul Alcala

Die emoticons werken hier niet meer. �

Romāns Vainšteins

Ik dacht de hele tijd dat het de Orban-groet was dat ge-😠van jullie

Raul Alcala

❤️

Raul Alcala

Als je meeleest Maxim, los ff op svp. Nu kan ik m'n gevoelens hier niet meer goed uiten.

kraamhol

tuurlijk wel:

Raul Alcala

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Leo. De zionisten bully aka UNWRA fanboy. Hoe is het trouwens met je Joodse date?

Goed, thanks for asking!


Edit: wel fijn dat die emojis hier weg zijn trouwens, kan je niks mee net als video's van opgezwolle die voor het karretje van een rechtse xenofoob worden gespannen. ;)

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
kraamhol
Denk dat- buiten subjectief/objectief- er bij jou geen echt gevoel meespeelt in dit thema, dat maakt...

Ik denk juist dat als er gevoel meespeelt dat je eerder enorm subjectief - en dus extremer - over zo'n onderwerp als dit gaat schrijven. Zo extreem is wat ik zeg overigens niet, grofweg de helft van Nederland is het ermee eens. Dat jij het extreem vindt kan ook wat zeggen over de hoek vanuit waar jij het bekijkt natuurlijk, met je gevoel wat meespeelt. Net zoals dat stelselmatig trollen van jou.

esims4.0
Raul Alcala

"Gezien het feit dat Bacchus er rondloopt (die blauwe knakker) gaat het vrij duidelijk om de Bacchanaal."

Gezien = deja vu.

Il Leopardo della Primavera
esims4.0
"Gezien het feit dat Bacchus er rondloopt (die blauwe knakker) gaat het vrij duidelijk om de Bacchan...

Ik vind het een beetje vies dat je hier het woord anaal gebruikt hoor esims.

esims4.0

You started it. Het was een quote van jezelf, maar dat wist je natuurlijk wel.

esims4.0

De emoji werken inderdaad niet meer.

1 2 ... 343 344 345 346

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.