De EU is ook een religie met een wetgevende en expansieve insteek.
Ook die is vooral gebaseerd op het geloof dat "we" hiermee het beste pad hebben gekozen richting toekomst. En dat we daar al onze welvaart aan te danken hebben.
Die religie is misschien nog wel veel gevaarlijker dan de Islam.
Nou, de rapporteerknop zit vastgelijmd aan je vinger, dus ik zou zeggen ga ervoor. Namen verbasteren heeft overigens met renners te maken, maak jezelf niet groter joh!
Edit: nog even m'n reactie teruggelezen, daar zit geen v-tje in.
In ieder geval de mooiste vrouwen van Europa. Heb ook nog gewerkt in Tartu, en de buitenwijken van Tallinn gewoon sovjet natuurlijk. Was toen (2006) al wel een puntje met teveel toeristen in de stad, maar lekker medieval is het zeker, en goeie combo met de moderne tijd.
Ik moest er ff op broeden, überhaupt om met je in discussie te gaan. Je laatste zin en conclusie slaat nergens op.
Maar zeker, ik vind de huidige EU club al teveel (arme, structuur overheid, mate van corruptie) landen hebben, waardoor het vaak geldsmijterij en concurrentie voordeel behalen tov rijke landen zoals Nederland meer dan op de loer ligt. De EU lijkt de letterbak van de inclusieve (tenzij je ergens een andere mening over hebt) LHBTIQ plus minus gemeenschap aan het worden. Een moloch noemen ze dat toch? Ik ben voor een compact Europa, met vrij verkeer van goederen en mensen (meer gereguleerd dan nu qua arbeid), als economisch blok tegenover USA, China (moet en kan nog veel beter), een gezamenlijke aanpak over klimaat. En defensie natuurlijk, nu Poetin hongerig naar de oude USSR tijden is, en gewoon openlijk samenwerkt met China en Iran qua wapens, Koreaanse soldaten heeft ingevlogen en een vluchtelingen oorlog is begonnen door met die Wit Rus ze in Polen te droppen. Wat ze eerder volgens mij ook flikten met Finland.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.