Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 349 350 351 352
Raul Alcala
kraamhol
Dus Leo met 8 jaar kunstgeschiedenis heeft een extra appartementje in Barcelona? En geer heeft een e...

Ik mag ook niet klagen hoor 

Prachtig appartement in een omgekitte oude technische school.

https://zininzuidgroningen.nl/

kraamhol
Raul Alcala
Lijkt me heerlijk toeven in een stad aan zee met die specifieke dakpannen, prachtige vrouwen en Camp...

Je moet wel iedere dag naar die Gaudi trash kijken, dat is dan weer jammer.

Raul Alcala

Gaudi is mooi man.

Ik ga zo eerst maar een setje schroevendraaiers kopen en een riem om ze aan te hangen

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Gaudi is mooi man. Ik ga zo eerst maar een setje schroevendraaiers kopen en een riem om ze aan te h...

Het is een truukje, daarna vraagt ze om een schroef. 

Raul Alcala

Kom maar dan, dan schroef ik je helemaal het leplazarus 

kraamhol

Overigens, in kraamland zou er geen XR zijn die zich vast hoeft te lijmen. In kraamland worden de ezi's vastgelijmd, vanzelfsprekend wel met een dak boven hun hoofd, en af en toe een handje pepernoten (kruidnoten?) toegeworpen. 

kraamhol
Raul Alcala
Kom maar dan, dan schroef ik je helemaal het leplazarus 

wel torx hoor, anders draai je zo door.

Raul Alcala
kraamhol
wel torx hoor, anders draai je zo door.

Anders pin ik haar vast aan het plafond 

Romāns Vainšteins

Niks flatje, tussenwoning in Grunns Florida

Romāns Vainšteins

En, met anderen samen, binnenkort n daca in Latvija 

kraamhol

Pfff, grunns florida, toscane, barcelona, Jean in z'n zeeuwse villa. En Maxim maar proberen om een huurhuisje te krijgen.

kraamhol
Romāns Vainšteins
En, met anderen samen, binnenkort n daca in Latvija 

Zo héé, die is lekker. Aan de kust, of lekker in de bossen?

Puddingbenen
Raul Alcala
De islam is de enige religie met een wetgevende en expansieve insteek. 

De EU is ook een religie met een wetgevende en expansieve insteek.

Ook die is vooral gebaseerd op het geloof dat "we" hiermee het beste pad hebben gekozen richting toekomst. En dat we daar al onze welvaart aan te danken hebben.

Die religie is misschien nog wel veel gevaarlijker dan de Islam.

esims5.0
kraamhol
Overigens, in kraamland zou er geen XR zijn die zich vast hoeft te lijmen. In kraamland worden de ez...

Jammer dat je er twee gemist hebt. We spelen nu verder voor het broodrooster.

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims5.0
Jammer dat je er twee gemist hebt. We spelen nu verder voor het broodrooster.

Nou, de rapporteerknop zit vastgelijmd aan je vinger, dus ik zou zeggen ga ervoor. Namen verbasteren heeft overigens met renners te maken, maak jezelf niet groter joh!

Edit: nog even m'n reactie teruggelezen, daar zit geen v-tje in.

Laatst gewijzigd
esims5.0
kraamhol
Nou, de rapporteerknop zit vastgelijmd aan je vinger, dus ik zou zeggen ga ervoor. Namen verbasteren...

ezi als verwijzing naar nazi (puur omdat ik een ander Israël standpunt heb) is natuurlijk wel ok..

kraamhol
esims5.0
ezi als verwijzing naar nazi (puur omdat ik een ander Israël standpunt heb) is natuurlijk wel o...

Wat bedoel je?

Raul Alcala

Tijd voor Stickert

Romāns Vainšteins

@ Kraamie: de perfecte plek, in het bos met een meer op 1,5k de zee op 3 en n rivier op 750 meter. Gaat om ombouwen van een puinbak, meerjarenplan. Bij de heimat van Skuijns in de buurt.

kraamhol
Romāns Vainšteins
@ Kraamie: de perfecte plek, in het bos met een meer op 1,5k de zee op 3 en n rivier op 750 meter. G...

Geweldig, eigen grond dan ook neem ik aan? Klinkt als de jackpot, mijn tijd in Eesti, zowel in Tallinn appartement en buitenhuis in de bossen, man man gouden tijden.

Romāns Vainšteins

Tallinn is weergaloos mooi, misschien wel de mooiste stad van Europa.

Estland is wel wat grofstoffelijker/robuuster dan Letland nog, met recht meer Scandinavisch te noemen.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Tallinn is weergaloos mooi, misschien wel de mooiste stad van Europa. Estland is wel wat grofstoffe...

In ieder geval de mooiste vrouwen van Europa. Heb ook nog gewerkt in Tartu, en de buitenwijken van Tallinn gewoon sovjet natuurlijk. Was toen (2006) al wel een puntje met teveel toeristen in de stad, maar lekker medieval is het zeker, en goeie combo met de moderne tijd. 

Romāns Vainšteins

Tallinn valt qua blokken in het niet bij het veel grotere Riiga, ongeveer de helft van de stad woont in die dingen.

dat van de vrouwen is waarschijnlijk een smaakdingetje, al eerder besproken, maar ik ben het eens. Noordoost-Europa is wat betreft perfect.

Laatst gewijzigd
Robertje

Vilnius wint het qua marketing in ieder geval van de andere Baltische steden!

kraamhol

Dat zou België moeten doen, beetje marketing (en dan niets met een remspoor natuurlijk)

1 2 ... 349 350 351 352

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.