Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 347 348 349 350
esims5.0
Lale-Cubino
Ik begrijp de "asielcrisis" niet zo inderdaad, als er mensen voor oorlog vluchten lijkt het me logis...

Hou toch eens op met dit soort flauwekul. Hulp is nog altijd een gunst en niet iets dat je afdwingt als een voldongen feit door in Europa voet aan de grond te zetten. Er wordt het hulpverlenende land niet eens een keuze gelaten hoe we mensen helpen. En heb jij ook cijfers welk percentage van asielzoekers daadwerkelijk op de vlucht is voor oorlog?

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Een knokploeg doet je deugd? 

Jouw stupide retorische vragen nog veel meer.

De politie heeft de tegendemonstranten tegengehouden (waar een wil is is een weg Halsema)

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
toevallig heb ik er ook een appartementje waar ik regelmatig verblijf! grappig dat we het anders zie...

Ja, samen met je Joodse date?

Toevallig allemaal hoor, een Joodse vriendin, een appartement in Barcelona. Waar betaalt die jongen met z'n smalle beurs het toch allemaal van??

Ragnar Lolbroek

Ondertussen stemt Moldavië met 50,3% voor de EU. In hoeverre vinden jullie dit een overwinning voor Europa of een verlies voor Rusland. Met nog altijd 49,7% Pro-Russische is het dan toch een Pyrrusoverwinning voor EU. Weet eigenlijk niet of ok Moldavië er nog bij wil.

Raul Alcala

Moldavië is een van de armste landen in Europa. De economie van Moldavië draait voornamelijk om landbouw.

Ik hoef ze er niet bij, gaat alleen maar weer geld kosten. En net als met de Oekraïne ten koste van onze boeren.

Laatst gewijzigd
Lale-Cubino
Raul Alcala
Nee, ga daar niet de tijd voor nemen en met meel in de mond praten. Los van de individuen zie je met...

Ja ik kan niet goed inschatten wat daar nou achter zit.

Oprecht het creeeren van een plek voor voor immigranten? Of inderdaad de Islam die de wereld wil veroveren en dat op deze manier stiekem doet? Of de New World Order die Europa ondermijnt en tweedracht zaait opdat ze straks met de oplossing kunnen komen die ze al klaar hebben liggen, namelijk een centraal geregeerde wereld met digitale ID's. 15minutes cities etc?

 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ja, samen met je Joodse date? Toevallig allemaal hoor, een Joodse vriendin, een appartement in Barc...

Smalle beurs?

Lale-Cubino
Il Leopardo della Primavera
toevallig heb ik er ook een appartementje waar ik regelmatig verblijf! grappig dat we het anders zie...

Heb je een fiets hier? Stuur maar es een PBtje als je hier bent, kunnen we stukkie fietsen.

Il Leopardo della Primavera
Ragnar Lolbroek
Ondertussen stemt Moldavië met 50,3% voor de EU. In hoeverre vinden jullie dit een overwinning...

Is die 49,7 echt allemaal anti-EU of is dat nog verdeeld in 'geen mening' etc? En hoeveel procent van Moldavie heeft gestemd?

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
Een knokploeg doet je deugd? 

Het is hilarisch, die ´tegendemonstranten´. Wonen op het lelijkste plekkie van ned, en willen graag dat dat zo blijft. Het is alsof je een stapel ezi's op die brug ziet staan, geen enkel benul dat het 2024 is:

https://nos.nl/artikel/2541579-weer-actie-xr-bij-sluis-ijmuiden-ook-tegendemonstratie

Il Leopardo della Primavera
Lale-Cubino
Heb je een fiets hier? Stuur maar es een PBtje als je hier bent, kunnen we stukkie fietsen.

Moet zeggen dat ik in barca meer skateboard dan fiets, maar zal ik doen. Tibidabo blijft een mooie klim, alweer ff terug dat ik die op ben gefietst.

Raul Alcala
Lale-Cubino
Ja ik kan niet goed inschatten wat daar nou achter zit. Oprecht het creeeren van een plek voor voor...

De islam is de enige religie met een wetgevende en expansieve insteek. 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Smalle beurs?

Ja, dat heb je wel eens verteld. Dat je een laag inkomen hebt

Raul Alcala
kraamhol
Het is hilarisch, die ´tegendemonstranten´. Wonen op het lelijkste plekkie van ned, en w...

Hilarisch ook dat Kraam ook al een antipathie tegen de Love Boats van deze wereld heeft. Die XR gastjes kraam,  dat zijn pas wokkel wappies,  om in jouw termen te blijven

kraamhol
kraamhol
Raul Alcala
Hilarisch ook dat Kraam ook al een antipathie tegen de Love Boats van deze wereld heeft. Die XR gast...

Hoe heette die blonde ook weer? Daar was de jonge kraam wel een tikkie op...

Raul Alcala
kraamhol
Hoe heette die blonde ook weer? Daar was de jonge kraam wel een tikkie op...

Daisy, alle blonde tv babes heeten Daisy

kraamhol
Raul Alcala
Daisy, alle blonde tv babes heeten Daisy

Zaterdagavond, ik en zus logeerden iedere twee weken bij opa en oma. Taart, kersenbowl (bool?), cola, en de loveboat. En daarna in het allerkoudste bed, met kruikje natuurlijk. 

Ragnar Lolbroek
Il Leopardo della Primavera
Is die 49,7 echt allemaal anti-EU of is dat nog verdeeld in 'geen mening' etc? En hoeveel procent va...

In het artikel stond geen info over opkomstcijfers of de verschillende  opties op het stembiljet.  Geen idee m.a.w.

Er was wel een Pro-Russische oligarch die centjes uitdeelde aan kiezers. Anti-EU zou op zich nog wel kunnen dus...

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
Zaterdagavond, ik en zus logeerden iedere twee weken bij opa en oma. Taart, kersenbowl (bool?), cola...

Bowl! Jahaaaa

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ja, dat heb je wel eens verteld. Dat je een laag inkomen hebt

inkomen =/= vermogen ;)

Il Leopardo della Primavera
Ragnar Lolbroek
In het artikel stond geen info over opkomstcijfers of de verschillende  opties op het stembilje...

ah ja, lekker centjes uitdelen aan kiezers. Dan weet je het wel.

Raul Alcala

Ik negeerde gister een flirt van een jongedame met een heerlijke bips trouwens. Ik knikte haar vriendelijk toe in het voorbijgaan en ze vroeg me vervolgens lachend of ik ook een schroevendraaier te leen had? Ik reageerde lichtelijk verbaasd dat ik wel screwed up in m'n hoofd ben, maar geen fysieke schroevendraaier voor haar had. En vervolgde mijn weg.

Een maat vertelde me vanmorgen lachend over een reclame vandaag de dag dat een dame ergens aanbelt, en de heer des huizes om ern schroevendraaier vraagt. Nee, een kopje suiker dan, etc. Geen idee of hij me in de zeik nam, ik kijk geen reclames

 

kraamhol

Dus Leo met 8 jaar kunstgeschiedenis heeft een extra appartementje in Barcelona? En geer heeft een extra b%b in Toscane? Man man, en Raul en de romein maar op een flatje zitten in grun.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
inkomen =/= vermogen ;)

Lijkt me heerlijk toeven in een stad aan zee met die specifieke dakpannen, prachtige vrouwen en Camp Nou

1 2 ... 347 348 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.