Ja ik kan niet goed inschatten wat daar nou achter zit.
Oprecht het creeeren van een plek voor voor immigranten? Of inderdaad de Islam die de wereld wil veroveren en dat op deze manier stiekem doet? Of de New World Order die Europa ondermijnt en tweedracht zaait opdat ze straks met de oplossing kunnen komen die ze al klaar hebben liggen, namelijk een centraal geregeerde wereld met digitale ID's. 15minutes cities etc?
Het is hilarisch, die ´tegendemonstranten´. Wonen op het lelijkste plekkie van ned, en willen graag dat dat zo blijft. Het is alsof je een stapel ezi's op die brug ziet staan, geen enkel benul dat het 2024 is:
https://nos.nl/artikel/2541579-weer-actie-xr-bij-sluis-ijmuiden-ook-tegendemonstratie
Wil ze meer of minder doden bij de volgende pandemie? MEER MEER MEER:
In het artikel stond geen info over opkomstcijfers of de verschillende opties op het stembiljet. Geen idee m.a.w.
Er was wel een Pro-Russische oligarch die centjes uitdeelde aan kiezers. Anti-EU zou op zich nog wel kunnen dus...
Ik negeerde gister een flirt van een jongedame met een heerlijke bips trouwens. Ik knikte haar vriendelijk toe in het voorbijgaan en ze vroeg me vervolgens lachend of ik ook een schroevendraaier te leen had? Ik reageerde lichtelijk verbaasd dat ik wel screwed up in m'n hoofd ben, maar geen fysieke schroevendraaier voor haar had. En vervolgde mijn weg.
Een maat vertelde me vanmorgen lachend over een reclame vandaag de dag dat een dame ergens aanbelt, en de heer des huizes om ern schroevendraaier vraagt. Nee, een kopje suiker dan, etc. Geen idee of hij me in de zeik nam, ik kijk geen reclames
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.