Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 349 350 351 352 »
Klootje Kriekeljon

Ruud Gullit was nog uithangbord van Kadyrov. Als coach van Terek Grozny.

Raul Alcala

Ja, daar had ik een paar dagen geleden hier al een babbel over met romans,  esims. In iets aan wat aan me bleef knagen naar aanleiding van een reactie van Schoof hierover na afloop van het debat met de eerste kamer.

Knabbel en Babbel gooide ik nog in de strijd. Plus een lap tekst over het negeren van de eerste kamer hierin en de eventuele gevolgen. Maar het kan wel degelijk, al moeten ze na het doorvoeren daarna alsnog langs bij de eerste kamer voor een meerderheid. 

Vanzelfsprekend geen reactie vanuit Romans en de rest van de linkse boys. Zwijgen is toestemmen toch?

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Ruud Gullit was nog uithangbord van Kadyrov. Als coach van Terek Grozny.

Ja, is ook zo, bijna alweer vergeten. Duurde niet erg lang geloof ik. 

esims5.0
Raul Alcala
Ja, daar had ik een paar dagen geleden hier al een babbel over met romans,  esims. In iets aan...

Ik dacht op dat moment dat het niet klopte wat Leopardo beweerde, omdat je als Eerste Kamer dan alsnog een mogelijkheid hebt om een noodwet te blokkeren. Maar die bewering durfde ik toen toch niet aan. Stel je voor dat Leopardo 8 jaar staatsrecht had gestudeerd.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ruud Gullit heeft als trainer van Terek Grozny een verleden in Rusland. Terek Grozny is een voetbalclub in het instabiele Tsjetsjenië. Het avontuur heeft veel indruk op Gullit gemaakt en zeker niet in positieve zin. "Het voetbal was het voetbal en de politiek de politiek. Ik was daar met Tom Sauer (media-ondernemer in Rusland, red.). Ik heb daar dingen meegemaakt en gezien die ik niet wil delen. Daar praat je niet over."

Raul Alcala
esims5.0
Ik dacht op dat moment dat het niet klopte wat Leopardo beweerde, omdat je als Eerste Kamer dan alsn...

 Ik doe alles voor een Joodse vriendin en een appartement in Barcelona.

 

Ragnar Lolbroek
Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
Dat wordt Onlyfans voor mevrouw Sinwar. :)

Haha, Mia Kalifa stijl.

Het zou mij niks verbazen wanneer Yahya dat tasje gewoon op de Zwarte Markt in Beverwijk heeft gekocht, en tegen mevrouw Sinbad heeft gezegd dat het een heel duur merk tassie is. Wollah moppie. 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het klopt ook dat de eerste kamer na invoering noodwet deze met terugwerkende kracht weer van tafel vegen kan. Net zoals deze bij de rechter stranden kan. Op zich blij dat de optie 'nog op tafel ligt'. Kunnen we smakelijk lachen om wat voor prutswerk Faber in 3,5 maand gemaakt heeft.

Raul Alcala

Nee, dan moeten ze na het doordrukken ervan nog een keer naar de eerste kamer voor een meerderheid. Geen meerderheid, dan gaat er een finale streep door de noodwet, en is al het werk en implementatie voor niets geweest. Geen rechtsgang voor nodig. 

Ik ga niet terugbladeren, maar dat stond er volgens mij.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Nee, het is niet en-en maar of. Als de eerste kamer het doet kan het ook via de rechter. Een beetje zoals Italië nu Albanië niet van de grond krijgt.

Raul Alcala

Ja, is goed man. Desnoods deep undercover

Ga vandaag inside kijken.

🤩

Romāns Vainšteins

Zo'n land is het onderhand, als Johan Derksen een politieke partij opricht krijgt ie 10 zetels.

Raul Alcala

Derksen zegt net uit betrouwbare bronnen te hebben vernomen (Merel EK knikt ja, ja mee) dat Omtzigt totaal ontspoord is. Naast huilbuien ook schreeuwen, dreigen, vloeken, tieren op ministerie. 

Raul Alcala

Dan ben je toch een grote

Raul Alcala

Khadaffi dood. Prem en Martin Simek in DWDD. Toen was geluk nog heel gewoon.

kraamhol
Raul Alcala
 Ik doe alles voor een Joodse vriendin en een appartement in Barcelona.  

Alles?

Raul Alcala
kraamhol
Alles?

Alles is wel veel he. Laat ik wat nederiger wezen. Ik zoek een handige vrouw, ik zelf heb 2 linkerhanden. Kan niet met schroevendraaiers omgaan, laat staan een lekke fietsband plakken. Toch heb ik 2 dingen gemeen met Jezus. Een gat in m'n hand en te weinig mensen geloven in me. Ach fok it, alles draait om de zon.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 349 350 351 352 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.