Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 351 352 353 354
Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
Dolle pret met de Gazagrappen van de hahamas-leider.

Hezbollah zijn ook echte terror clowns.

Zijn de eerste Audi's vanuit Kanaleneiland Utreg al met onbekende bestemming vertrokken?

kraamhol
Raul Alcala
Hezbollah zijn ook echte terror clowns. Zijn de eerste Audi's vanuit Kanaleneiland Utreg al met onb...

Denk vooral vanuit Overvecht. Maar ik ga hoogstpersoonlijk ieder auto checken.

Ragnar Lolbroek
Raul Alcala
Hezbollah zijn ook echte terror clowns. Zijn de eerste Audi's vanuit Kanaleneiland Utreg al met onb...

Die burgers moeten toch ook eens vragen gaan stellen dat zij de raketten in hun nek krijgen terwijl hun zogezegde verzetshelden op een berg geld zitten waarvan Bill Gates niet zou weten wat ermee te doen. GRMBLZ!!!

Ah ja, de emoticons zijn kapot,  ff vergeten

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
Denk vooral vanuit Overvecht. Maar ik ga hoogstpersoonlijk ieder auto checken.

Wollah broer

Romāns Vainšteins

Ik zag laatst trouwens nog een toffe proefballon vanuit PVV-hoek (Coenradie): het strafbaar stellen van psychisch geweld met het oog op vrouwenonderdrukking en femicide. Inclusief een aansporing tot melden hiervan vanuit burgerlijke plicht/betrokkenheid. (item Nieuwsuur, makkelijk op te sporen).

Áls dat er door zou komen gaat het zeer verstrekkende gevolgen hebben. Ik vermoed dat het vizier op het (wegdrukken van) de islam gericht is maar dergelijke wetgeving is een uppercut voor álle vormen van geloofsbelijding. Wat nou rolverdeling op een of ander antiek kutboekje? Dit is 2024!

Voer het in en ik lap de hele biblebelt er bij.

 

Romāns Vainšteins

Vintage Raul: een denkbeeldige situatie pushen over iets dat totaal niet speelt, werkelijk 0,0 berichten over vanuit hier naar Netanyahuland vertrekkende Mudjadhinni, of hoe die lui zich ook mogen noemen.

Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
Die burgers moeten toch ook eens vragen gaan stellen dat zij de raketten in hun nek krijgen terwijl...

De opbrengst van Giro 555 is in iede geval in goede handen 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Vintage Raul: een denkbeeldige situatie pushen over iets dat totaal niet speelt, werkelijk 0,0 beric...

Plofkraken door bontkraagjes niet aan jou besteed. Ok

Raul Alcala

😅🤗🤭

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Ik ben inmiddels wel een beetje proefballon-moe. Zeker als die proefballonnen steeds een ondertoon hebben richting een bepaalde groep of religie.

Ze willen een kopvoddentaks of een verbod op gezichtsbedekkende kleding, met in het achterhoofd de hoofddoeken en burka's uit de Islam. Echter ik heb die mensen onder die klederdracht nog nooit stenen zien gooien naar de politie of andere delicten zien plegen.

Wel zie ik wekelijks capuchondragende figuren met zonnenbrillen en voetbalsjaaltjes voor hun gezicht elkaar naar het leven staan en aanslagen plegen op de politie. Onder het mom van een potje voetbal komen deze figuren onder allerlei stenen vandaan. Maar je hoort Wilders nooit over een capuchonverbod, terwijl ik heel makkelijk kan aantonen dat mensen met capuchons vaker in de fout gaan dan mensen met burka's.

Romāns Vainšteins

@ Michelangelo: op al dit type vlakken is meneertje JA21 een stuk rechtlijniger en allesomvattend. Echter is dat er zo'n eentje die een diep geloof in de pure strafcultuur aanhoudt (3 times = out, dat soort crappy US-praat).

Romāns Vainšteins

Ondertussen iemand Faber, haar assisstent en de dragende motivering al gezien?

De topjuristen moeten dat checkcheckdubbelcheck onderhand wel af hebben toch?

Raul Alcala

Ahaha vintage Romans met een kras op z'n plaat

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
@ Michelangelo: op al dit type vlakken is meneertje JA21 een stuk rechtlijniger en allesomvattend. E...

Ik vind die engnek van JA21 ook een mislukte Hitlerfiguur. Xenofobe griezel. Mooi stelletje daar aan die rechterkant, met Baudet, Wilders en Eerdmans. De Nederlande politiek op zijn best, stelletje blond-haar-blauwe-ogen-promotors!

Romāns Vainšteins

En geen van allen blauwe ogen, hè. Joh hey, door die lui zou ik me bijna gaan schámen dat ik een bruinoog ben! Van Wilders gaat het overigens het gerucht dat hij zijn oogkleur online meer richting blauw shopt, engkracht 12 zou dat zijn.

Romāns Vainšteins

Zouden de assistent, de topjuristen en ga terug!-bordjes allemaal wél voorkomen in Faber's rollenspelletjes met legopoppetjes?

Il Leopardo della Primavera

 

Zou je dit als omkoping kunnen bestempelen?

kraamhol

Ik vrees toch dat trump het weer op een presenteerblaadje krijgt, zijn we weer 4 jaar verder van huis.

Ragnar Lolbroek
Il Leopardo della Primavera
  Zou je dit als omkoping kunnen bestempelen?

Zoekt toch zeker de grenzen op ja. Na die petitie hebben ze ook wat gegevens van die ondertekenaars. Spamtijd vervolgens.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik zag laatst trouwens nog een toffe proefballon vanuit PVV-hoek (Coenradie): het strafbaar stellen...

Femicide is het meest lachwekkende woord van de laatste jaren

Romāns Vainšteins

Alles mbt zowel Trump als Musk aan welke knop dan ook is bij sowieso van het verplichte label 'vrees' voorzien. Echter geef ik  open toe dat mij 'hoop' vele malen sterker is en ik ook echt verwacht dat de peilers er (flink) naast zitten. Dat de afkeer richting deze 2 griezels (Musk is gewoon de running mate geworden) véél groter blijkt dan verwacht. Mocht Trump toch winnen verbaast mij dat.

 

Romāns Vainšteins

Ja, 'wijven omleggen' vind je mooier?

SprintMaster

Die actie van Musk is wel het toppunt van sneuneuzerij van een verwend kind. Hij heeft er alle belang bij dat Trump wint en die miljoenen gaat hij dan met een factor 10 ofzo terugverdienen. Trouwens, het gaat hem met die grondwet vooral om dat 2e amendement (wapenbezit). 

Raul Alcala

Joh deugdzame rakker. Het doden van een vrouw omdat je vrouwen haat label, op elke moord van man op vrouw plakken, is er eentje uit de koker van de woke gemeenschap. Gretig overgenomen door....ja, wie zijn die mensen?

Romāns Vainšteins

Femicide betekent toch gewoon 'moord op vrouw'? Dat hele extra haataspect dat jij er nu bij haalt is me niet bekend. Is inderdaad meer een aaname: genoeg gestoorden die denken uit 'liefde' te handelen bij het uithalen van nare shit.  Wél ben ik er vast van overtuigd dat een belangrijk deel van de baardaaphijgerij ontworpen is om vrouwen te onderdrukken en onderwerpen, ook daarom weg met die fucking onzinreligies dus.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 351 352 353 354

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.