Ja dat overtuigt me niet echt. Kunnen evengoed loze beschuldigingen zijn.
Ik hoor hem zeggen dat hij voor vrede in Oekraine is bijvoorbeeld. Hij had een motie ingediend om bij de volgende Europese top op vrede aan te sturen, de hele kamer stemt dan tegen. Die willen geen vrede?
Femicide wordt vaak als synoniem gebruikt voor vrouwenmoord. De term ‘vrouwenmoord’ omvat iedere moord op een vrouw. Maar de term ‘femicide’ legt de focus op de motieven van deze moorden. Zij zijn gendergerelateerd.
Niet alle moorden op vrouwen zijn dan ook gevallen van femicide. Er is nog geen consensus over de precieze betekenis van de term.
https://atria.nl/nieuws-publicaties/geweld-tegen-vrouwen/wat-is-femicide/
Je weet dat hij vrede wil ten koste van Oekrains grondgebied? Lijkt me een absolute no-go. Ook nog even een stukje van de FVD-site zelf: "Hij benadrukte dat Rusland, in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt, geen keus had en dat de escalatie volledig te wijten is aan het Westen."
Mag je mij uitleggen waarom Rusland geen keuze had. Het was niet dat als Rusland niks had gedaan, dat Oekraine of de NAVO (of wat dan ook) Rusland was binnengevallen.
Hier overigens een mooi stukje met de (soms verholen) racistische en kolonistische uitspraken van Tjerry. Die man moet je echt niet serieus nemen joh.
Je weet dat hij vrede wil ten koste van Oekrains grondgebied? Lijkt me een absolute no-go. Ook nog even een stukje van de FVD-site zelf: "Hij benadrukte dat Rusland, in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt, geen keus had en dat de escalatie volledig te wijten is aan het Westen."
Mag je mij uitleggen waarom Rusland geen keuze had. Het was niet dat als Rusland niks had gedaan, dat Oekraine of de NAVO (of wat dan ook) Rusland was binnengevallen.
Ja dat weet ik niet hoe dat daar is gegaan sinds 2014. Er zijn in ieder gevaal heel wat experts die duidelijk hebben uitgelegd dat Rusland niet de aanstichter van die oorlog is. Wat namen: Scott Ritter, Jeffrey Sachs, Kees van der Pijl, Karel van Wolferen.
Hier overigens een mooi stukje met de (soms verholen) racistische en kolonistische uitspraken van Tjerry. Die man moet je echt niet serieus nemen joh.
Wederom zijn het verdachtmakingen, ik hoor het hem niet zeggen.
Het gaat niet om serieus nemen of niet, het gaat om hem allerlei dingen toedichten die ik hem niet hoor zeggen of schrijven. Wel wordt het óver hem geschreven en gezegd.
Rusland valt letterlijk Oekraine binnen he, hoe duidelijk wil je het hebben? Vergeet niet dat ze eerder ook al de Krim hebben gekoloniseerd, en dat ze in bv Georgie ook al enorm veel land hebben gekoloniseerd jaren terug.
Tjerry heeft het letterlijk over '..de genetische zegeningen van het Europese bestaan': oftewel, de europeanen zijn genetisch gezegend en indo's niet. Oftewel: Europeanen zijn superieur qua genetica. Nog een stapje verder en je hebt het over Ariers. Dit is onversneden racisme.
@ Lale: verwacht van mij niet het type ijver om iemand te overtuigen dat Baudet een halve zool is. Op dat vlak verwijs ik naar je voormalige nick name, that's not me. Leo moet je daarvoor hebben, alles wat hij zegt klopt.
Wat ik nog wel kwijt wil is dat tot nu toe elke Baudet-verdediger die ik tegengekomen ben een permanente tunnelbewoner bleek.
Tuurlijk, fuck Jan & Alleman. Vrouwenmoord staat er.
Woke betekent ook gewoon 'wakker'.
En aangename toon? Boeit me weinig tov wát er gezegd wordt. Voor aangename toon luister ik wel The Tindersticks. Ook geloof ik er geen moer van dat jij zo naar aangename toontjes zit te smachten, gezien je eigen manier van zaken brengen.
Vraag me af waar hij precies op doelt. Moet je eens een wedstrijdje gehurkt zitten doen met een Indo. Ga je niet winnen met je superieure genen.
edit: mwah Raul. Dat verdien ik niet. Schuw het gestrekte been zeker niet. Dan kijk ik eerder naar een Kleo ofzo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.