Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 355 ... 395 396
Raul Alcala

Ik heb wel eens het idee dat je je hier soms inhoudt, klootje.

Fair enough, gaat de wisselbokaal dit jaar naar Kleo

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Of een Baudet, die op zeer aangename toon en in mooi Nederlands de meest ijzingwekkende onzin uitbraakt. Echt een parchtig timbre heeft die man.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Of een Baudet, die op zeer aangename toon en in mooi Nederlands de meest ijzingwekkende onzin uitbra...

Kiddo

Romāns Vainšteins

Kabinet Schoof gaat vanaf morgen de paragraaf asiel dus heronderhandelen, gezelligerds Yesilgöz en van der Plas mogen nu ook aanschuiven. Wat een farce allemaal.

kraamhol

De vrouw van Navalny wil president worden. Benieuwd of het gaat happenen in our lifetime.

Raul Alcala

Zolang ze maar geen balkon heeft

Ragnar Lolbroek
kraamhol
De vrouw van Navalny wil president worden. Benieuwd of het gaat happenen in our lifetime.

Presidente van een penitentiaire inrichting in Siberië?

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Ik heb wel eens het idee dat je je hier soms inhoudt, klootje. Fair enough, gaat de wisselbokaal di...

Inhouden, als in het een beetje gezellig houden? Yup. Net iets belangrijker dan proberen gelijk te krijgen. 

Romāns Vainšteins

Raul, de bewaker van de toorn des toons.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Inhouden, als in het een beetje gezellig houden? Yup. Net iets belangrijker dan proberen gelijk te k...

Wouter Bos zei ooit eens (lichtelijk geïrriteerd) over de Haagse politiek. "Het gaat niet om gelijk hebben, maar om gelijk krijgen"

En dat doe je door vrienden te blijven met je collega's van andere partijen.

Raul Alcala

Wat heeft die van Weel grote oren

Romāns Vainšteins

Net zoals Faber, zal wel een gevolg zijn van in een rechtspopulistisch kabinet zitten zeker?

Raul Alcala

Nu je het zegt. Maarten Ducrot heeft ook van die jengels.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik ken culturen waar ze menen dat een slecht geweten aan je oren blijft hangen.

Raul Alcala

Flauwekulturen 

Romāns Vainšteins

Ik ben het ook eens met het weren van die prediker, net zoals dat je aan Netanyahu's oorlogkabinet gelieerde pappenheimers om dezelfde reden moet boycotten. 

Il Leopardo della Primavera

Wat RV zegt.

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Ik ben het ook eens met het weren van die prediker, net zoals dat je aan Netanyahu's oorlogkabinet g...

Of net zo min aan laten we zeggen een of andere aartsconservatieve tv-dominee die homohaat predikt.,

Romāns Vainšteins

Homohaat en daartegen prediken is ongeacht de spreker van dienst volkomen achterlijk en wat mij betreft podiumloos ja.

kraamhol

En vanzelfsprekend iedereen die jodenhaat uit, zoals hier op het forum gebeurt, zoals bij de pallo-demo's. Neehee ik begin niet weer, ik geef even aan dat ook daar geen podium voor hoort te zijn.

Romāns Vainšteins

Geen punt Kraam, ook ik vind Ben Givr net zo eng en verwerpelijk als een haatimam. 
De enige goede baardaap is er eentje die van de wolk lazert.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Jeanny bitte ...

Raul Alcala

Zeker moedig. Voor je het weet word je in Nijmegen e.o. voor zionist uitgemaakt.

Blijf het opmerkelijk vinden dat Samidoun zelf en haar aanhang hier gelijk 1 op 1 wordt gesteld met ministers en dergelijke uit het huidige Netanyahu kabinet? In de trant van, laten we er vooral niet te diep op ingaan en het breder trekken. 

Samidoun zamelt wel geld in, recruteert jihadisten en regelt vervoer voor ze naar hun laatste Disneyland trip in de zandbak. Dat is nogal wat.

Bovendien heeft de Tweede Kamer onlangs een motie aangenomen waarin de regering wordt opgeroepen om Samidoun, in navolging op andere landen, ook te verbieden in Nederland. Het Openbaar Ministerie heeft een onderzoek naar Samidoun gestart vanwege hun banden met extremistische groeperingen. Dit maakt het onverantwoord om vertegenwoordigers van deze organisatie uit te nodigen.

1 2 ... 355 ... 395 396

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.