Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 352 353 354 355 »
Raul Alcala

Ja, dat zeg ik. Femicide is een overbodig woord tenzij de rechter het bewezen acht dat de intentie erachter vrouwenhaat betreft.

Dus een dringend advies naar jou femicide hier op het forum niet zomaar meer te hanteren.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Je lijkt wel een woke generatie-z'er, beetje huilen over 'de toon'. Grow a pair

Ik huil juist niet over de toon. Ik vind hem een verademing in vergelijking met ons.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Tuurlijk, fuck Jan & Alleman. Vrouwenmoord staat er. Woke betekent ook gewoon 'wakker'. En aan...

Ooee je vinnig venijnige edit. Je gelooft er geen moer van zeg je. Gelukkig ken je me niet of nauwelijks 

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
Je weet dat hij vrede wil ten koste van Oekrains grondgebied? Lijkt me een absolute no-go. Ook nog e...

Vraag me af waar hij precies op doelt. Moet je eens een wedstrijdje gehurkt zitten doen met een Indo. Ga je niet winnen met je superieure genen.

 

edit: mwah Raul. Dat verdien ik niet. Schuw het gestrekte been zeker niet. Dan kijk ik eerder naar een Kleo ofzo.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik heb wel eens het idee dat je je hier soms inhoudt, klootje.

Fair enough, gaat de wisselbokaal dit jaar naar Kleo

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Of een Baudet, die op zeer aangename toon en in mooi Nederlands de meest ijzingwekkende onzin uitbraakt. Echt een parchtig timbre heeft die man.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Of een Baudet, die op zeer aangename toon en in mooi Nederlands de meest ijzingwekkende onzin uitbra...

Kiddo

Romāns Vainšteins

Kabinet Schoof gaat vanaf morgen de paragraaf asiel dus heronderhandelen, gezelligerds Yesilgöz en van der Plas mogen nu ook aanschuiven. Wat een farce allemaal.

kraamhol

De vrouw van Navalny wil president worden. Benieuwd of het gaat happenen in our lifetime.

Raul Alcala

Zolang ze maar geen balkon heeft

Ragnar Lolbroek
kraamhol
De vrouw van Navalny wil president worden. Benieuwd of het gaat happenen in our lifetime.

Presidente van een penitentiaire inrichting in Siberië?

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Ik heb wel eens het idee dat je je hier soms inhoudt, klootje. Fair enough, gaat de wisselbokaal di...

Inhouden, als in het een beetje gezellig houden? Yup. Net iets belangrijker dan proberen gelijk te krijgen. 

Romāns Vainšteins

Raul, de bewaker van de toorn des toons.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Inhouden, als in het een beetje gezellig houden? Yup. Net iets belangrijker dan proberen gelijk te k...

Wouter Bos zei ooit eens (lichtelijk geïrriteerd) over de Haagse politiek. "Het gaat niet om gelijk hebben, maar om gelijk krijgen"

En dat doe je door vrienden te blijven met je collega's van andere partijen.

Raul Alcala

Wat heeft die van Weel grote oren

Romāns Vainšteins

Net zoals Faber, zal wel een gevolg zijn van in een rechtspopulistisch kabinet zitten zeker?

Raul Alcala

Nu je het zegt. Maarten Ducrot heeft ook van die jengels.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik ken culturen waar ze menen dat een slecht geweten aan je oren blijft hangen.

Raul Alcala

Flauwekulturen 

1 2 ... 352 353 354 355 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.