Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 361 362 363 364
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
@Raul, ja beter dan een AZC maar ronduit vernietigend als die status aparte voor onbepaalde tijd gel...

Onbepaalde tijd? Van max 5 jaar naar 3 jaar teruggebracht aka bepaalde tijd 

Romāns Vainšteins

Het waanzinnige van de PVV is dat de ministers allemaal handpoppetjes zijn zonder eigen brein. Een echte minister zou na een periode van dergelijke uitspraken-terugnemen, liegen (hij is af, bordjes, topjuristen), de klus niet klaren (dragende motivering), interne communicatie-issues (neemt telefoon niet op, licht niemand in), gebrek aan kennis (briefje verkeerde kant op) bizarre uitspraken (ik bén beleid, ik blíjf symboolpolitiek voeren) en buitenspel gezet worden (mag niet aanschuiven bij overleg) aftreden. Faber is van onder tot boven zwaar beschadigd en heeft 0,0 aanzien of authoriteit in de keten. Wilders heeft zijn banaanschap ook grotendeels te danken aan haar onkunde, zo zal hij dat voelen althans.

Wanneer ze aanblijft zal dat leiden tot een lawine aan belachelijk maken, uitlachen, compilaties etc. Ik denk dat ze onhoudbaar is.

 

Romāns Vainšteins

Onbepaalde tijd is wel degelijk een asielstatus welke je na 5 jaar rechtmatig asiel aan kan vragen. Net zoals dat je als EU-migrant na 5 jaar rechtmatig verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd kan aanvragen.

Raul Alcala

Allemaal? Je bent echt geobsedeerd door Faber. Ongezond ook.

Het waanzinnige van de PVV is dat de ministers allemaal handpoppetjes zijn zonder eigen brein. 

Romāns Vainšteins

Het zijn simpelweg handpoppetjes, zielige, meningloze, aangestuurde, doodsbange, handtamme, gemuilkorfde handpoppetjes. Kijk ook naar de kamerfractie waar geen enkel lid boe of bah mag zeggen.

Geobsedeerd is een groot woord maar het is sinds de LPF geleden dat er zo'n minkukel zichzelf minister noemen mag. Dat is best vermakelijk.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Onbepaalde tijd is wel degelijk een asielstatus welke je na 5 jaar rechtmatig asiel aan kan vragen.&...

Ja, ik las 't. Wat is terugbrengen van 5 naar 3 jaar dan?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Het zijn simpelweg handpoppetjes, zielige, meningloze, aangestuurde, doodsbange, handtamme, gemuilko...

Zo flauw en kinderachtig. Ik ga hierover niet met je beppen

Romāns Vainšteins
Raul Alcala
Ja, ik las 't. Wat is terugbrengen van 5 naar 3 jaar dan?

Wie weet een mogelijkheid om dan na 3 jaar een permanente status aan te kunnen vragen ipv 5 jaar.

Ze zijn dom genoeg om dit neveneffect te overzien, dit slappehapbanaan-kabinet.

En je mag flauw en kinderachtig vinden wat je wil, maar zo zit het wel in elkaar daar. 1 lid, 1 Sith, iedereen siddert voor 't hachie. Dat staat helemaal los van hoe graag jij er wel of niet over bept.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja hoor Romans, als jij het zegt. Verderop een fittie met halve gare Magarin.  Ik ga mn kat maar weer uitlaten. Mss kom ik klootje wel tegen

Raul Alcala

Statushouders die niet kunnen doorstromen naar een huis worden ondergebracht in sobere voorzieningen die ze niet mogen weigeren. De verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd verdwijnt, na drie jaar wordt de aanvraag opnieuw beoordeeld.

Romāns Vainšteins

Het grote gaten schieten in de plannen is begonnen:

Syrië als veilig bestempelen: onhaalbaar

Alleen gehuwde partners toelaten: discriminatie (vooral ook tov LHGBTQHIP)

Status inkorten en aparte woonvormen opwerpen: integratiebelemmerend met veel meer problemen dan baten tengevolge

Grenscontroles: weggegooid geld

Alle maatregelen: niet per definitie instroombeperkend

Spreidingswet intrekken: maakt de opvangcrisis groter 

 

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Ah, het is weer fase-filmpje.

Raul Alcala

Ja, brengt wat lucht en gegrijns tussen al jouw gefrustreerde herhaal reacties. Je bent een grote deja vu

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

Wat dit kabinet doet is eerder jamais-vu

'lucht en gegrijns' omvat wel mooi de slagkracht en het gevolg van wat ze doen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nou graag gedaan, dan

 

Romāns Vainšteins

Kan je ook nog een leuke freestyle doen met 'slappe hap & de banaan' als thema?

kraamhol

Piet Patat & de Wokkies lezen vanzelfsprekend alleen de kop 'fikse asielmaatregelen', en grommen tevreden, dat ze op de juiste partij gestemd hebben. Toen ging het licht aan...

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Kan je ook nog een leuke freestyle doen met 'slappe hap & de banaan' als thema?

Nee, ik ga eerst m'n poes strelen

kraamhol
Raul Alcala
Nee, ik ga eerst m'n poes strelen

Heb je nou al die set schroevendraaiers gekocht?

Raul Alcala

Glad vergeten man

kraamhol
Raul Alcala
Glad vergeten man

Zo kom je nooit aan een jodinnetje natuurlijk. Vraag leo even hoe hij dat deed.

Romāns Vainšteins

Yesilgöz is ook wel een sneaky slimmerd hè, ergens kan ik wel genieten van haar gewiekstheid. Eerst NSC de klap laten opvangen qua dwarsliggerij en vervolgens zelf het plan verder afschaven op basis van haalbaarheid.

Misschien doet ze er nog een 'Hey Geertje, als je er nog een minister bij wil die wél wat kan, ik kan even rondbellen voor je'

Laatst gewijzigd
1 2 ... 361 362 363 364

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.