Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 361 362 363 364 »
kraamhol

Ik ben niet zo van vvd, maar stiekum wel van yesil. Slimme tante, zeker. Grappig hoe dat werkt, vvd was ooit voor mij 'het kwade' aan de rechterkant, maar nu er echt kwaad is, aan de extreem rechterkant, lijkt de vvd een coulante partij. Hoop dat die poppenkast snel klaar is en we weer verder kunnen met nederland leiden.

Raul Alcala
kraamhol
Zo kom je nooit aan een jodinnetje natuurlijk. Vraag leo even hoe hij dat deed.

Beetje intimidatie 

Romāns Vainšteins

@ Kraamy, volgens mij is de VVD nabij het moment dat ze denken bij nieuwe verkiezingen Wilders te kunnen aftroeven. Sowieso als grootste partij die een formatie in kan. 

Bij klappen zeggen ze gewoon: 'wil je rechts rechtvaardig pragmatisch & secuur? Kies ons, Wil je Boze Banaan en zijn malle leipe vriendjes? Kies PVV. Volgens mij is ze niet bang voor dat gevecht en kijkt ze er zelfs naar uit.

Ook Faber ergens overboord gooien in dit proces zal graag doen, die met haar grote bakkes wel even zou regelen waarop het vorige kabinet viel. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik zal gewoon weer PVV stemmen

kraamhol

'Dwars door Thorbecke heen', man man, gewoon even democratie terzijde schuiven, gelukkig graaft ze met die bullshit snel haar graf:

https://nos.nl/artikel/2541935-keijzer-wil-heel-ver-gaan-voor-meer-woningen-prioriteit-nummer-een

Puddingbenen
kraamhol
Ik ben niet zo van vvd, maar stiekum wel van yesil. Slimme tante, zeker. Grappig hoe dat werkt, vvd...

Yesilgoz zou haar eigen ouders nog afmaken als ze daarmee in het torentje terecht kan komen. 

Een politica zonder enig moreel kompas, die niet meer weet waar ze vandaan komt, en hoe ze alles te danken heeft aan een ruimhartig asielbeleid. Van mij mag ze terug op het vliegtuig naar Turkije.

kraamhol

En dit dus nog bovenop de voorgaande aangekondigde bezuinigingen, lees even mee, ook gymnastiek zit erbij;

https://nos.nl/artikel/2541939-ministerie-bezuinigt-op-subsidies-voor-cultuur-onderzoek-en-gymnastiekles

kraamhol
Puddingbenen
Yesilgoz zou haar eigen ouders nog afmaken als ze daarmee in het torentje terecht kan komen. ...

Vergeet niet dat we bijna ome geert in het torentje hadden

Raul Alcala

Yesilgoz zou haar eigen ouders nog afmaken als ze daarmee in het torentje terecht kan komen. 

En maar huilen dat je enkelslot er vanaf moet. Tbs zou nog beter zijn voor jou

kraamhol

maar pfoe, blij dat die vrouwenbasher slash antisemiet niet meedoet volgend jaar. Ilse kom er maar in...

Romāns Vainšteins

Het is maar waar je je druk om stookt, Eurovision... really?

Romāns Vainšteins

Het regent tegenvallers voor het kabinet Slappe Banaan, critici maken geblenderde gehakt van de, pffffff, 'asielnoodmaatregelenwet' en nu komt het hele topic natuur & boer aan bod waar men verdrinkt in de eigen shit, al het geld weggegooid heeft en er een minister ronddartelt die zo erg geen idee heeft dat van der Plas haar constant bemoederen en verdedigen moet.

Bedenk wel: wanneer de BBB implodeert is het ook klaar. Die van der Plas ziet er ook al even uit alsof ze hoognodig een 'Omtzigtje' nodig heeft. Van alle partijen en hun leiders staat VVD fier bovenaan in het 'klaar voor de volgende ronde'-klassement.

 

Laatst gewijzigd
Puddingbenen
Romāns Vainšteins
Het regent tegenvallers voor het kabinet Slappe Banaan, critici maken geblenderde gehakt van de, pff...

Enige nadeel voor de oppositie is dat ze geen punten kunnen scoren. Al die eer wordt hen afgenomen door instanties als de RvState, Eerste Kamer, topambtenaren en juristen. Die het beleid al fileren nog voordat de oppositie het kabinet het mes op de keel kan zetten.

De coalitie sloopt zichzelf, zonder hulp van buitenaf. En dat is geen goed nieuws voor de oppositie

Romāns Vainšteins

Eens dat het tijd voor hen wordt een onbeschaafde tand bij te zetten, je kan gewoon een motie van wantrouwen inzetten tegen verschillende PVV ministers. Ook alternatieven en betere oplossingen (ik zou vol inzetten op smerige economie en al het geld en huizen die daarmee H&I worden afgepakt). Het vacuum voor met name Jimmy is op dat gebied ideaal. 

Het wordt tijd om toekijken om te ruilen voor inhoudelijke aanvallen, graag onder de gordel.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Een Omtzigtje. Die onthouden we. Tot zover weer een dag vermaak en satire om het nieuwe kabinet. 

1 2 ... 361 362 363 364 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.