Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 370 371 372 373
Romāns Vainšteins

De eerste ligt er uit, Idsinga weiegert zijn zakelijke belangen openbaar te maken en stapt op. Wat natuurlijk meteen een fijne bom en wantrouwen onder zijn BTW-missie ligt, wát zit daar allemaal in dat voor hem helpt? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

esims5.0
Romāns Vainšteins
De eerste ligt er uit, Idsinga weiegert zijn zakelijke belangen openbaar te maken en stapt op. Wat n...

Trek die zak chips maar open. Het zijn ook zulke zware tijden geweest.

Romāns Vainšteins

Zware tijden? Meer een opmaat zoals een tour die 12 dagen lang over plat en keien gaat om daarna in de bergen te ontploffen. Iets met schapen en dammen. Wie is de volgende?

Zware tijden is het pas voor de boerenpartij waar de door mij voorspelde, interne opstand vorm begint te krijgen. Die zijn straks zó de sjaak, misschien wel zo erg dat ze er mee kappen.

esims5.0

In der Niederlande sagt man: Ik maak korte metten.

Afschuwelijk wat er allemaal in Frankrijk gebeurt, een paar weken geleden ook al. Het is maar goed dat we hier geen linkse regering hebben, want die zou het allemaal alleen maar beter willen spreiden.

Raul Alcala

Het draait allemaal om ballen, dat is wat ik jong leer.

Randzaak.

Laatst gewijzigd
santakraam

Alweer 20 jaar geleden jongens, Theo. Waarom is er nog geen nieuwe?

Marik
esims5.0
In der Niederlande sagt man: Ik maak korte metten. Afschuwelijk wat er allemaal in Frankrijk gebeur...

Je zou ook nog even het internet kunnen afstruinen om te zoeken naar mensen die iets doen wat jou niet aanstaat. En weet je wat dan ook een goed idee is? Je helemaal vastbijten in een 1 dimensionaal beeld en dan ongelofelijk halstarrig gaan reageren. Dit werkt natuurlijk alleen als je vindt dat jij 100% gelijk hebt en de rest van de wereld gek is.

Raul Alcala
santakraam
Alweer 20 jaar geleden jongens, Theo. Waarom is er nog geen nieuwe?

We hebben Marik toch

Marik
Raul Alcala
We hebben Marik toch

Dank je wel, erkenning doet een mens goed.

Raul Alcala

Slaap je ook met je kroon op?

santakraam
Raul Alcala
Slaap je ook met je kroon op?

Denk met een duimpje bovenin, en een duimpje onderin:)

Marik

Ik moet opeens denken aan een flitser die aangaf dat uiteindelijk iedereen zijn ware gezicht laat zien op wf. Deze flitser heeft groot gelijk.

Raul Alcala

Hilbert

Raul Alcala

Omdat ik wel graag on topic blijf

esims5.0
Marik
Je zou ook nog even het internet kunnen afstruinen om te zoeken naar mensen die iets doen wat jou ni...

Ik weet niet precies waarom je nu in dit topic doorgaat. Het is ook steeds anderen bekritiseren met hele vage algemeenheden (1-dimensionaal etc.) zonder concreet te worden. Je had het ook over tegen een muurtje trappen, net zolang totdat hij omgaat. Terwijl ik zei dat het mijn eerste reactie op Twitter was gericht aan Wouter van der Goes.

santakraam
esims5.0
Ik weet niet precies waarom je nu in dit topic doorgaat. Het is ook steeds anderen bekritiseren met...

Beter je schouders ophalen over zijn 'bijdragen', zoals eerder gezegd, hij heeft alleen smerige bedoelingen hier op wf, zo was het, en zo is het.

Marik
esims5.0
Ik weet niet precies waarom je nu in dit topic doorgaat. Het is ook steeds anderen bekritiseren met...

Laten we vaststellen dat wij elkaar totaal niet begrijpen esims. Daar hebben het continue gestook van dakraamflats niet voor nodig. 

Raul Alcala
Marik
Laten we vaststellen dat wij elkaar totaal niet begrijpen esims. Daar hebben het continue gestook va...

Geloof het meteen. Al ver voor het virus liep ik met een boog om je heen

santakraam

Raul Alcala

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala

Uit de oude doos

Puddingbenen

Inmiddels aan de overkant van de plas wordt alles en iedereen in gereedheid gebracht voor de verkiezingen. Wat eigenlijk een feest voor de democratie zou moeten zijn, wordt nu angstig afwachten wat er gaat gebeuren. Niet eens vanwege de uitslag zelf, maar vooral op wat er daarna kan gebeuren.

In een land waar je landgenoten worden weggezet als "de vijand" kunnen de gekste dingen gebeuren.

Romāns Vainšteins

Ik vrees er niet enorm voor. Trump heeft zijn krediet bij het leger (en ook politie) volledig verspeeld en moet rekenen op van die maffe rurale roodnekbaarden die hun eigen commune en bunkers hebben gebouwd. Sowieso heeft 99% daarvan enkel een grote bek en kijken ze vooral naar anderen, en wie nog ten strijde trekt zal dat snel bekopen. 

1 2 ... 370 371 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.