Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 370 371 372 373
santakraam

Ik ben er niet gerust op, welke keuze het ook wordt. Vanaf hoe laat komen de exits binnen, ned tijd morgen? Of doen ze daar niet aan polls?

Il Leopardo della Primavera

Mijn voorspelling:

Trump claimt overwinning vóór eerste officiele exitpolls. Daarna blijkt dat Harris heeft gewonnen maar dat kan Trump dan niet meer toegeven. Hij probeert weer alles uit de kast te trekken mbt 'stemmen vinden', mensen manipuleren, fraude van de democrats etc etc. Resulteert in grote rellen in bepaalde steden. Trump wordt opgepakt > meer rellen. Daarna keert de rust langzaam terug en zal ook de GOP op de lange termijn weer gezonder en 'ont-trumpt' worden. 

SprintMaster

Op basis van een analyse van de early votes (nu al 76.1 miljoen!!!) denkt Allan Lichtman dat Michigan en Wisconsin naar Harris gaan. Arizona en Nevada neigen naar Trump. North Carolina en Georgia (al meer dan 4 miljoen van de verwachte 6 miljoen stemmen binnen!!!) neigen naar Harris. Tot slot Pennsylvania, daar lijkt het het spannendst te worden en zijn er nog maar 1.7 miljoen stemmen binnen. Hij geeft een toss-up. Een eindoverwinning voor Harris dus.

Meer info over de early votes: Early Voting and Mail-In Ballots by State 2024 Results

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Naar mijn idee wordt de weerstand tov Trump vanuit nagenoeg alle minderheden maar vooral ook vrouwen zwaar onderschat, ook zal de nek aan nek een hoge opkomst forceren. Een vrij duidelijke overwinning voor Harris zou me niet verbazen 

Raul Alcala
Mijn voorspelling: Trump claimt overwinning vóór eerste officiele exitpolls. Daarna b...

😅

Romāns Vainšteins

Die 'she worked on the corner!' waar Trump zo smakelijk om lachen moest kan ook nadelig uitpakken voor hem. Die man is gewoon mysogeen hoor.

Raul Alcala

Pas maar op dat hij geen femicide begaat, achterlijke mysogeen die hij is. Hoor.

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

A ja, de tijd dat hij nog openlijk donkere ogen had..

santakraam

Je zou toch denken dat de laatste momenten voldoende zouden zijn voor een fikse overwinning van normaalland, maar ja:

https://nos.nl/artikel/2543202-amerikakiest-trumps-slotretoriek-bitter-en-gewelddadig-harris-eindigt-positief

SprintMaster

Dit zegt ook wel genoeg over hoeveel kontlikkers Trump om zich heen heeft verzamelt:

Alleen Nikki Hailey nog over...

Romāns Vainšteins

Als die Iowa-poll klopt en een voorbode is van het effect dat Trump tijdens de campagne bij vrouwen veroorzaakt heeft is het einde verhaal voor hem. 

esims5.0

Allemaal op de vlucht voor oorlog. Tenminste, dat is het verhaal hier.

Raul Alcala

Wat een heerlijk interview

santakraam

Nou, daar gaan we. Wat een poppenkast eigenlijk, las vanochtend maar weer eens dat Hillary in 2016 3 miljoen stemmen méér had. Je gelooft het toch eigenlijk niet hè. Ik vrees eigenlijk een beetje hetzelfde. 

Eerste uitslag: 3 trump 3 harris. 

Romāns Vainšteins

Hoe bedoel je eerste uitslag?

santakraam
Romāns Vainšteins
Hoe bedoel je eerste uitslag?

kleinste gehucht mocht al, 4 jaar terug alle 5 voor biden.

"Trump is in swingstate Michigan aan zijn laatste speech van deze verkiezingscampagne begonnen. Zoals eerder zei hij de telling van de uitgebrachte stemmen niet te vertrouwen. Hij eiste dat de uitslag op de verkiezingsavond bekendgemaakt zal worden."

Trump gaat natuurlijk de overwinning claimen als de uitslag nog niet bekend is. Dan kan ie daarna - als ie toch verliest - lekker claimen dat het niet klopt. Zoals ik al eerder hier zei. 

Raul Alcala

Kan je nog een keer je complot theorie over de universiteit Wageningen herhalen,  Romans? Wat een walgelijk hersenspinsel was dat zeg.

Raul Alcala

Pro pallies vs ajax en maccabi

Dat wordt een slachtpartij

Raul Alcala

De Mossad reist ook mee. Die pp hansworsten hebben geen idee...

esims5.0

Het moet iedereen zijn opgevallen dat Martin van den Bosch sinds enige tijd weer woordvoerder op dit forum is namens WF in plaats van Maxim. Ik zat nog even terug te zoeken naar het eerste bericht dat ik op een nieuw account had gemaakt waarna ik hem hier toen niet meer heb gezien. In dat bericht had ik het over dat hij zich opstelt als een verlengstuk van zogenaamde internethelden, en ik denk dat dat nu opnieuw aan de orde is.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Houd toch eens op met dat ge Fred emmer van je, esims

Romāns Vainšteins

Bovendien staat het in het verkeerde topic, diepgaande analyses over de bewegingen en verantwoordelijkheden binnen de WF-redactie horen meer in verbeterpunten reageerders thuis.

Daarnaast begrijp ik niet wat je probeert te zeggen/beweren: is Maxim volgens jou ontslagen?

esims5.0

Waarom Martin nu opeens weer terug is weet ik niet. Maar wat me stoort is dat ik onredelijke kritiek kreeg vanwege het omzeilen van een ban waarna ik uitlegde hoe de vork precies in de steel zat. Uitgerekend dat bericht is vewijderd. Geen schending van huisregels.

1 2 ... 370 371 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.