Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 370 371 372 373
Raul Alcala

Het zal je maar overkomen 

esims5.0
Raul Alcala
Het zal je maar overkomen 

Wat zit je nu kinderachtig te zieken?

esims5.0

Je zou trouwens ook eens de toon van de berichten van Martin van een jaar geleden met die van nu moeten vergelijken. Toen was het nog hartelijk, ik heb tot nu toe alleen maar repressie gezien.

Raul Alcala

esims5.0

Romāns Vainšteins

Je obsessie met Martin is een perfecte hybride tussen tenenkrommend en schijtirritant met een dikke, gebonden saus van betrekkingswaanzin er overheen. Jij die ruzie kreeg op internet met moderators, wie gelijk heeft en wat dat met jou doet, OMG, wát een thema. Tot op de boooo-dèèm!!

esims5.0

SP met een kleine s. Zodra het om jezelf gaat, wil je wel een uitleg.

Raul Alcala

Ik kan geen pb terugsturen, esi. Box zit vol. Maar de groetjes terug he

Laatst gewijzigd
santakraam
esims5.0
Waarom Martin nu opeens weer terug is weet ik niet. Maar wat me stoort is dat ik onredelijke kritiek...

Hoe omzeil je een ban? Ik vraag het voor een vriend. Serieus: dit is het poli topic, en het is 5 nov, day of the jackal.

santakraam

Good luck mr. president???? Weet geertepeer niet dat Biden president is, en niet meedoet?

https://x.com/geertwilderspvv/status/1853696607469932855

Romāns Vainšteins

Wilders begaat mijns inziens wel een behoorlijk grove faux-pas door openlijk Trumps kont te likken, daarmee verbindt hij het lot van de PVV minimaal gedeeltelijk aan de uitslag in VS. 

Romāns Vainšteins

Mijn 'opbouwende tip' was meer in het algemeen hoor, wellicht ook met jouw constante gejammer in mijn onderbewustzijn? Overigens heb ik nog steeds geen idee waarom ik er 3 dagen uit lag, even goed hadden ze gewoon het verkeerde hokje aangevinkt.

Laatst gewijzigd
santakraam

Jammer dat wij geen grens met Mexico hebben, was goed geweest voor het culinaire. En vanzelfsprekend de memmen.

Raul Alcala

"daarmee verbindt hij het lot van de PVV minimaal gedeeltelijk aan de uitslag in VS. "

Ja he, haha 

esims5.0
santakraam
Jammer dat wij geen grens met Mexico hebben, was goed geweest voor het culinaire. En vanzelfsprekend...

Ook zouden we Raul dan makkelijker kunnen uitzetten.

Raul Alcala
esims5.0

Eso no hace que mi orina esté tibia.

santakraam
esims5.0

Ik ben even vanuit de toekomst naar het nu gereisd, om je te waarschuwen: in de nabije toekomst volgt er een ban. Maar je kunt de toekomst nog veranderen.

Marik

Wat een fijne en gemoedlijke sfeer hier. Dat doet me goed.

SprintMaster
santakraam
Good luck mr. president???? Weet geertepeer niet dat Biden president is, en niet meedoet? https://x...

Het zegt vooral dat Wilders in leugens en complottheoriën gelooft. 

Hoog tijd dat je dat soort figuren geen aandacht meer moet geven in de media. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Hij wenst dat Trump president wordt en SM knalt er met z'n plastic zweepje over en gilt over leugens en complottheorieën.  

esims5.0
santakraam
Ik ben even vanuit de toekomst naar het nu gereisd, om je te waarschuwen: in de nabije toekomst volg...

Je bedoelt de zogenaamde long distance ban?

SprintMaster
Raul Alcala
Hij wenst dat Trump president wordt en SM knalt er met z'n plastic zweepje over en gilt over leugens...

Je hebt niet goed gelezen. 

Romāns Vainšteins

Het is eventjes niet over haar gegaan en het is jammer dat het opm US Election Day, maar Faber krijgt de leverstoten van links en rechts vol toegepantoffeld in de tweede kamer, ze maken er lelijkere gehakt van dan dat er uit de BBB-Auschwitzschuren op de exporttrucks gehesen wordt.

Raul Alcala

Chips, gemist. Om 20 uur gaan ze verder zie ik. Die spreidingswet is op zich een goed idee om een reëel probleem op te lossen. Maar Schoof en co kiezen er blijkbaar consequent voor in alles te willen uitstralen naar asielzoekers, dat Nederland nou niet bepaald op je zit te wachten.

Ben benieuwd naar de mallegehaktmolen of dat hel vlees noch vis blijkt te zijn. Als je beef met Faber zoekt, serveert ze het normaalgesproken toch op een pistooletje.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
SprintMaster
Je hebt niet goed gelezen. 

Nou, van riet dan. Ook goed.

1 2 ... 370 371 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.