Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 48 ... 282 283
Romāns Vainšteins

Wat is eigenlijk het standpunt waarop esims en kraamy overeenkomen maar Raul het niet mee eens is?

 

Raul Alcala

Boeie 

Romāns Vainšteins

En uiteraard moet er flink afgekalft worden op agrarisch gebruikte grond en dat gebeurt gelukkig ook steeds meer. Je hoeft er in NL veelal niets mee te doen : een beetje graven en met rust laten is genoeg om er nieuwe venen inclusief fraai biodiversiteit van te maken. Op alle vormen van klei en veen is dat best rap voor elkaar. Straks na het uitkopen/onteigenen van de Gelderse Vallijk, De Overijsselse moordgeul en alle Varkenshel gebieden in Brabant en Limburg is er meer werk aan de winkel.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#1176
Wat is eigenlijk het standpunt waarop esims en kraamy overeenkomen maar Raul het niet mee eens is?...

stel maar een lijstje op, ik ga m'n best doen

Thurau
esims2.0
#1173
Zei de flapdrol die nog niet eens het verschil tussen CO2 en stikstof weet (of althans die problemen...

Een ander een flapdrol noemen vind ik dan weer niet zo inhoudelijk en Maaike van Charante die de koningin is van de omvolkingstheorie als de kenner bij uitstek hier introduceren dan weer behoorlijk lachwekkend.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#1178
En uiteraard moet er flink afgekalft worden op agrarisch gebruikte grond en dat gebeurt gelukkig ook...

veen doet het altijd wel goed op organisch en dierlijk materiaal. En we willen minder boeren...kind kan de was doen

Romāns Vainšteins

Mocht dit aanstaande kabinet er nog iets impopulairs tov hun electoraat doorheen duwen wilt is dít wel het moment trouwens! Hoe vaak heb je tegelijk iets als een huilende Ali B in de rechtbank en hoofdbandgate tegelíjk? Iedereen is afgeleid.

Raul Alcala
kraamhol
#1179
stel maar een lijstje op, ik ga m'n best doen

Zul je toch ook echt mij voor nodig hebben. En ik doe er niet aan mee

esims2.0
Thurau
#1180
Een ander een flapdrol noemen vind ik dan weer niet zo inhoudelijk en Maaike van Charante die de kon...

Alsof 'charlatan' en andere ideeën van Maaike van Charante erbij halen wel inhoudelijk is. Ook Ronald Plasterk haalt 'charlatan' Arnout Jaspers aan in zijn artikel en heeft het daar ook over het door elkaar halen van het stikstof- en CO2-probleem.

Laatst gewijzigd
Thurau
esims2.0
#1184
Alsof 'charlatan' en andere ideeën van Maaike van Charante erbij halen wel inhoudelijk is. Ook...

Flapdrol is dus jouw benaming voor iemand die je inhoudelijk weerwoord geeft. Weten we dat ook weer. En ja, Maaike van Charante heeft een inhoudelijke zwakte van heb ik jou daar, die vergelijking met de native Americans geeft al voldoende aan dat zij maar wat kakelt.

Thurau
Romāns Vainšteins
#1182
Mocht dit aanstaande kabinet er nog iets impopulairs tov hun electoraat doorheen duwen wilt is d&iac...

Ze zijn al begonnen LOL 

Hoongelach klinkt door ambtelijk Den Haag: de coalitie die -22% wil bezuinigen, creëert drie nieuwe ministeries. Met een eigen secretaris-generaal en eigen budget. Of ze hun eigen, nieuwe huisvesting krijgen, is niet duidelijk. #KabinetSchoof

kraamhol

Voor het eerst voelde de dood warmer dan leven

Wacht nog heeel even ali met dit geniale idee, eerst even in jail voelen wat verkrachting betekent!

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#1187
Voor het eerst voelde de dood warmer dan leven Wacht nog heeel even ali met dit geniale idee, eerst...

Beetje zielig doen dat ie niet meer tegen z'n vrouw kon liegen over haar bedriegen. Nul medelijden met die knakker.

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#1188
Beetje zielig doen dat ie niet meer tegen z'n vrouw kon liegen over haar bedriegen. Nul medelijden m...

Er zijn helaas teveel van deze gasten in de wereld. Denk overigens dat ie in de marokko gemeenschap helemaal persona non grata is. Al wat rest in hem is een hoopje snot, en dat was ie eigenlijk al.

Romāns Vainšteins

Ali B heeft geen ene moer met politiek te maken, graag on topic blijven.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#1190
Ali B heeft geen ene moer met politiek te maken, graag on topic blijven.

Ali heeft alles, echt ALLES met politiek te maken. 

Romāns Vainšteins

Het moet nog maar gaan lukken met die Gidi denk dat het kantje boord gaat worden. Veel onbeschofte taal en disrespect in uitspraken, in ieder geval de schijn van een meervoudige loyaliteit en extra stevige vooringenomenheid mbt culturele achtergrond. Kennelijk ook nog eens in bezit geweest van een vuurwapen zonder vergunning. 1 dingetje er bij en het is wederom schluss.

Raul Alcala

Tuurlijk.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#1192
Het moet nog maar gaan lukken met die Gidi denk dat het kantje boord gaat worden. Veel onbeschofte t...

Een PVVer die zich niet aan de wet houdt, what else is new

Il Leopardo della Primavera

We hebben overigens ook een boer-zoekt-vrouwer van de BBB en een Orbanknuffelaar van de PVV als ministers vermoedelijk, pure kwaliteit in dit kabinet!

Raul Alcala

Gidi is eek zionist. Dat wordt oppassen geblazen met Leo

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1196
Gidi is eek zionist. Dat wordt oppassen geblazen met Leo

Jup, en ook al eens door de AIVD op z'n vingers getikt omdat ie te nauwe banden onderhield met de Israelische veiligheidsdiensten.

Raul Alcala

Ik zie je al op het Binnenhof staan, beetje intimideren 

Raul Alcala

Dat ik mijn koffie met ze deelde was de eerste aanzet. Er gaat niets boven Groningen 

Romāns Vainšteins

Je kan er wel stoer om doen Raul maar deze nominatie gaat sneuvelen denk ik, ze hadden beter als secretaris en niei vicepremier kunnen opvoeren. 

1 2 ... 48 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.