Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 49 ... 283 284
Raul Alcala

Stoer? Kies je woorden eens wat zorgvuldiger romans

Ik gaf een paar pagina's terug al aan dat hij voor ophef zou zorgen.

Raul Alcala

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ook ik hem een houwdegen vind (heeft ook wel iets) en z'n kwaliteiten niet goed ken

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins

OK, point taken, vervang 'stoer' maar voor optimistisch.

Uit die Gidi is zoveel racisme-lighttaal en bevooroordeelde preietpraat gestroomd dat ik hem niet geschikt acht voor het uitvoeren van de functie. 'zandbaklanden' genieten kennelijk een status aparte en bij voorbaat moet de teller op 0 staan (omgeacht de reden van aanvraag) en de mensen die voor hem aan de slag moeten zijn klootviolen die naar het tribunaal moeten. En het is dat ze hem afgepakt hebben, maar anders had ie nog wel een leuk apparaatje liggen om de boel kracht bij te zetten, zo vanonder zijn Netanyahu kussen.

Romāns Vainšteins

Laat me overigens nog wat context geven aan de uiterst uitdagende positie waarin Gidi terecht gaat komen

In het slechtste geval wordt hij een roodaangelopen schreeuwerd tussenin Europa, die hem niks geeft, en de gemeenten, die hun eigen beleid bepalen mogen.

Raul Alcala

Ik zag hem wel Wilders flankeren bij de onderhandelingen, er zit dus vast wel wat voor hem in het verschiet.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Er zal vast wel iets van kwaliteit in zitten maar op dit specifieke ministerie wordt het een regelrechte chaos, maak hem secretaris en zet er iemand boven.

Raul Alcala
Raul Alcala

"Eddie van Marum is Statenlid voor de BBB, maar was eerder rattenbestrijder en uitvaartondernemer"

Het kan verkeren hé!

Romāns Vainšteins

Ik zie in elk geval vanuit de PVV-kandidaturen genoeg materiaal om eventueel LPF-achtige situaties te veroorzaken.

Raul Alcala

Dan mag Eddie z'n ouwe stiel weer ff oppakken 

Romāns Vainšteins

Ik wens ze veel succes met:

 'we willen minder, minder zandbakstakkers met gore ziekten en daarom een uitzonderingscrisis uitroepen, mijn naam is Dick maar thuis betekent dat niet per se lul'

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

esims2.0

Dat Dikkie Dik van Vliegende Panters is zo afgezaagd. Ik vind deze (ook van De Vliegende Panters) veel leuker. Een parodie op gesponsorde tv programma's op zondagochtend zoals Transport Wereld en Vis TV.

 

Raul Alcala

Je had gelijk Romans. Maar de beoogde vervanger op Migratie Faber is ook een houwdegen. Met een klein hartje.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Ik hoop dat die ook snel verdwijnt, griezelige verschijning

Raul Alcala

Beetje Thatcheriaans

Dikke handtas erbij en Sofietje heeft weer een dubbelfunctie 

kraamhol

Sorry Raul, maar beseffen we wel wat voor een freakshow dit aan het worden is? Rariteitenkabinet, en het moet allemaal nog. De ene dag is nog sneuer dan de andere. De oppositie lacht zich krom, en bemant (bemand?) de posities. Vóór de kerst weer de gang naar de bus. Hoop dat het sneeuwt!

Klootje Kriekeljon

Gaat niet lang duren dit nee. Nog nooit meegemaakt al deze onzin. 

kraamhol

Thurau
Klootje Kriekeljon
#1219
Gaat niet lang duren dit nee. Nog nooit meegemaakt al deze onzin. 

De grootste flop is Gidi voordragen waarvan iedereen weet in Den Haag en omstreken dat hij in de tas zit van de Mossad. Je kunt toch niet serieus een minister voordragen wiens eerste belang dat van Israel is? Wat een dommigheid! Faber is dan weer wat overblijft, die doet gedwee wat Wilders zegt maar is zo naar in uitstraling dat hierbij vergeleken Henk Kamp als een lieve man wordt gezien.

Je ziet bovendien dat het een gewoon meerderheidskabinet is, geen enkele reden om nog langer over extra-parlementair te spreken. Alles uit de Haagse Stolp en de vriendjes van de partijleiders. Allemaal marionetten van Wilders, Dilan, Pieter en Lientje. Gaat waarschijnlijk van incident naar incident.

Raul Alcala
kraamhol
#1218
Sorry Raul, maar beseffen we wel wat voor een freakshow dit aan het worden is? Rariteitenkabinet, en...

Faber is afwachten inderdaad maar verder een prima ploeg. Wie vind jij nog meer niet capabel dan?

Veel juristen ook, een advocate, oud politici dus ervaring. Een super interessante minister van Justitie. Topduo op Defensie met vooral Tuinman als man van de praktijk. Financiën ook prima bezet. Fleurtje Agema natuurlijk. En Mona als toetje.

ik snap de fuzz niet zo. Wel pijnlijk voor Wilders dat Markuszower moet afhaken. Wel logisch lijkt me.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik begrijp de logica ook niet van weinig charisma = instabiel.

kraamhol
Raul Alcala
#1222
Faber is afwachten inderdaad maar verder een prima ploeg. Wie vind jij nog meer niet capabel dan? V...

Ik verwacht al vrij snel de eerste motie van wantrouwen vanwege mona (al hou ik wel van griesmeelpap, of wacht is dat van melkunie?). Bloed stroomt nog steeds uit m'n ogen vanwege de invulling van kabinet en premier. Maar het mooie is: we gaan het allemaal zien Raul. Ben ook een beetje melancholisch, vanwege Rutte (niet dat ik iets heb met de oeren van vvd). 

Raul Alcala

Ja, laten we niet op de troepen vooruit lopen Kraam. Doe mij maar Almhof

Laatst gewijzigd
1 2 ... 49 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.