Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 49 ... 399 400
Raul Alcala

Je had gelijk Romans. Maar de beoogde vervanger op Migratie Faber is ook een houwdegen. Met een klein hartje.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Ik hoop dat die ook snel verdwijnt, griezelige verschijning

Raul Alcala

Beetje Thatcheriaans

Dikke handtas erbij en Sofietje heeft weer een dubbelfunctie 

kraamhol

Sorry Raul, maar beseffen we wel wat voor een freakshow dit aan het worden is? Rariteitenkabinet, en het moet allemaal nog. De ene dag is nog sneuer dan de andere. De oppositie lacht zich krom, en bemant (bemand?) de posities. Vóór de kerst weer de gang naar de bus. Hoop dat het sneeuwt!

Klootje Kriekeljon

Gaat niet lang duren dit nee. Nog nooit meegemaakt al deze onzin. 

kraamhol

Thurau
Klootje Kriekeljon
Gaat niet lang duren dit nee. Nog nooit meegemaakt al deze onzin. 

De grootste flop is Gidi voordragen waarvan iedereen weet in Den Haag en omstreken dat hij in de tas zit van de Mossad. Je kunt toch niet serieus een minister voordragen wiens eerste belang dat van Israel is? Wat een dommigheid! Faber is dan weer wat overblijft, die doet gedwee wat Wilders zegt maar is zo naar in uitstraling dat hierbij vergeleken Henk Kamp als een lieve man wordt gezien.

Je ziet bovendien dat het een gewoon meerderheidskabinet is, geen enkele reden om nog langer over extra-parlementair te spreken. Alles uit de Haagse Stolp en de vriendjes van de partijleiders. Allemaal marionetten van Wilders, Dilan, Pieter en Lientje. Gaat waarschijnlijk van incident naar incident.

Raul Alcala
kraamhol
Sorry Raul, maar beseffen we wel wat voor een freakshow dit aan het worden is? Rariteitenkabinet, en...

Faber is afwachten inderdaad maar verder een prima ploeg. Wie vind jij nog meer niet capabel dan?

Veel juristen ook, een advocate, oud politici dus ervaring. Een super interessante minister van Justitie. Topduo op Defensie met vooral Tuinman als man van de praktijk. Financiën ook prima bezet. Fleurtje Agema natuurlijk. En Mona als toetje.

ik snap de fuzz niet zo. Wel pijnlijk voor Wilders dat Markuszower moet afhaken. Wel logisch lijkt me.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik begrijp de logica ook niet van weinig charisma = instabiel.

kraamhol
Raul Alcala
Faber is afwachten inderdaad maar verder een prima ploeg. Wie vind jij nog meer niet capabel dan? V...

Ik verwacht al vrij snel de eerste motie van wantrouwen vanwege mona (al hou ik wel van griesmeelpap, of wacht is dat van melkunie?). Bloed stroomt nog steeds uit m'n ogen vanwege de invulling van kabinet en premier. Maar het mooie is: we gaan het allemaal zien Raul. Ben ook een beetje melancholisch, vanwege Rutte (niet dat ik iets heb met de oeren van vvd). 

Raul Alcala

Ja, laten we niet op de troepen vooruit lopen Kraam. Doe mij maar Almhof

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
Ik verwacht al vrij snel de eerste motie van wantrouwen vanwege mona (al hou ik wel van griesmeelpap...

Onze nieuwe minister van financiën 

Laatst gewijzigd
Thurau
esims2.0
Ik begrijp de logica ook niet van weinig charisma = instabiel.

Die logica is vrij simpel, zet je in het kabinet mensen neer die de partijleiders kunnen overvleugelen qua populariteit maar dus ook een koers kunnen trekken zonder oortjes in of zet je er deze nogal slaafse volgers neer. Wat dus betekend dat alles afhangt van de onderlinge chemie tussen de 4 leiders en die is zoals we eigenlijk voortdurend gezien hebben niet echt groot. Ergo, kans op brokken een stuk groter. Dit van vandaag is al een teken aan de wand, ze hebben toch niet een gaatje in hun hoofd bij met name VVD en NSC? Waarom laten ze dan Wilders toch deze foreign agent voordragen? Antwoord: Omdat ze hem graag publiekelijk voor schut zagen gaan. Maar Geert vergeet niks dus dat krijg je later terug.

Raul Alcala

Ik kom steeds meer overeen met Esims

Thurau

Ben wel blij dat namens de PVV er nu ook een echte heks in het Kabinet komt.

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

De volgende die eraan gaat is die 'dame' van ontwikkelingsstop. Gaat ook het bordes niet halen 

Raul Alcala

Dat zou ik echt ongehoord vinden, Romans. 

Ik hoop trouwens wel dat Faber zich wat beter gaat kleden dan de zwarte weduwe. Ze heeft wel een bek als een scheermes, niet echt fijnbesnaard. One of the boys. Moeder van Maarten Ducrot.

Raul Alcala

Wel een zenuwpees die Schoof.

Romāns Vainšteins

Wat wil je dan als hoofd geheime dienst? Dan wordt je vanzelf paranoia.

die wallen trekken maar langzaam weg trouwens.

Raul Alcala

Klopt. Net als dat het baasje op z'n hond gaat lijken.

Schoof wil z'n karwei wel afmaken, zegt hij net. Ik citeer: "Want ik blijf langer hangen dan de wallen van Wim Kok."

Romāns Vainšteins

En die Klever met haar 'ze nemen allemaal gore ziektes mee die vieze Afrikanen!'. Lekker niks geven zodat ze nog zieker en armer worden, dan kunnen Henk en Ingrid minder premies betalen, wat meer actiontroep en plofkip aanschaffen en es n daggie met de kids naar het land van ooit.

nu maar bidden dat die zieke kanslozen worden tegengehouden door Gid, eh, Marjole' eh...

Romāns Vainšteins

Ook trouwens: zijn die bezwaren vanuit de aivd niet gewoon grond om hem als lid te royere, o nee, wacht, ik bedoel om hem head first de fractie uit te tyfen?

lekker anders om landsbeleid te bespreken in de buurt van een lopende mossadmicrofoon. Allermooist zou zijn als het dikke wrik & wrok wordt en hij er 1mans uitstapt. Het begin van het einde.

Raul Alcala

Nederland is toch hét land waar we ziektes in scheldwoorden vermengen. Van tyfus tot tering, Marjolein Faber zet de tering naar de nering.

Nog even over die asielzoekers. Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor. Ze pikken wel allemaal onze banen in! En ze zijn te lui om te werken. Behalve die Afrikanen dan, dat zijn zwartwerkers. 

😡

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ook trouwens: zijn die bezwaren vanuit de aivd niet gewoon grond om hem als lid te royere, o nee, wa...

Het schijnt dat Wilders er zelf van afzag, ivm Gidi z'n dubbele nationaliteit. 

1 2 ... 49 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.