Neuh hoor, hij kwam gewoon de screening niet door wat bijna zeker inhoudt dat er spionagegevaar is. Met al zijn roodaangelopen gekwaak van dubbele loyaliteit moet Geertje nat en hem er uit smijten, anders gaan ze hem verschrikkelijk pesten en voor lul zetten er mee, van alle kanten. Kranten vol er mee. Gidi = done en de vraag is of dan de eerste eenmansfractie een feit is.
ze hebben ook nog een tijdbom binnen de gelederen die met een bord rondliep dat transgenders pedoseksualiteit veroorzaken of zoiets gestoords. Tenzij ze cht de tong eraf gesneden heb is dat ook over binnenkort.
Weer een voordeel om zonder leden te werken. Ze kunnen niet geroyeerd worden. Maar Gidi mocht vrolijk mee onderhandelen en hier zag je dus al de slappe knietjes van Pieter en Dilan. Dat is het probleem, niet Geert en zijn voorstellen of voorgedragen ministers, informateurs of premier kandidaten maar die 2 bange wezeltjes die anderen de kastanjes uit het vuur laten halen, hetzij de pers of de AIVD. Echte leiders staan op bij dit soort momenten maar deze blijven hangen in het wegduiken. Bij hun eigen kandidaten zien we hetzelfde, Pieter beloont de trouwste volgers van zijn Messias cultus en Dilan de paar vertrouwelingen die er nog over zijn. Geen zwaargewichten want dan kunnen wij eens het idee krijgen dat daar meer kwaliteit zit dan bij de leider. Overleven is het toverwoord, daar wordt niks stabiel van.
Ik overweeg emoticons te plaatsen 🤣
Humor is toch een bijzonder fenomeen, wij mensen zijn de enigen in het universum die eraan lijden. Kleine kinderen vind ik ook supergrappig. Humor is vaak een beetje een parodie op de waarheid. Vandaar dat kinderen ook de waarheid spreken denk ik.
Anyway
Dat soort plaatjes zijn nu alweer boring, vandaag de dag gaat het om Wilders die nu 3 op een rij zijn handpicks ziet imploderen voordat ze 1 minuut werk kunnen verrichten.
zag zojuist bij nieuwsuur ook even het 'zwartepietenjournaal' met die halfgare meid van omgehoord NL, die ze nu ontwikkelingssamenwerking willen geven.
Dat kun je dus niet serieus menen, idd lijkt het er op dat VVD en NSC er quasi-onnozel bij staan hoe Wilders aan het wegkwijnen is, dolken in de rug en maag tegelijk.
Ik denk dat PvdaGroenlinks idd verrassend stabiel zijn, zowel bij de 2e kamer verkiezingen als bij de Europese verkiezingen prima gescoord en dat is ook Timmermans zijn verdienste. Goede Kamerleden als Westerveld, de door mij genoemde de Hoop en anderen die ook echt deelnemen aan debatten ipv sommige partijen. De toekomst van de partij ziet er beter uit dan bv de VVD, laat ik het zo zeggen een stuk stabieler.
Ze konden Karskens niet krijgen ondanks de brief van Jezus die Arnold bezit dus gingen ze maar voor de vrouw bij ON die denkt dat elke vluchteling tyfus heeft en het ministerie waar ze nu komt wil opheffen. Weer zo een type waarbij het toetsen aan de rechtstaat even werd opgeschort door Sint Pieter en het afbladderende groeibriljantje van de VVD.
"Ik denk dat PvdaGroenlinks idd verrassend stabiel zijn"
Haha dat was toch geen samenwerking uit weelde en sinds wanneer is verliezen "prima scoren"? Zo kun je overal wel een positieve draai aan geven. Het doet me weer denken aan dat wiskunde probleem van Van der Staaij:
"Hoeveel is 2 + 2?"
"Tja, wat wil je dat er uit komt?"
Bontebal is een oprechte vent, hij meent het ook dat hij een andere koers wil voor het CDA, maar hij snapt nog beter strategie, langer een VVD light blijven of knuffelpartij volhouden met de PVV haar opvattingen is een doodlopende weg. Voor wat betreft de BBB moet ik het afwachten, hoewel ik Tuinman een type Kroon vindt, meer PR dan echt een toevoeging inhoudelijk, is Wiersma op Landbouw een slimme keuze, niet mijn type politica maar een goede communicator. Die zou veel meer dan leeghoofd Mona een stempel kunnen drukken op de partij. Heeft echt de brains en de ambitie om Lientje op te volgen. NSC gaat vanzelf kleiner worden op het moment dat Sint Pieter weer Omtzigt wordt, dat proces is nu al gaande. Net als Samsom met het eerlijke verhaal destijds of Kaag met haar andere leiderschap opmerkingen, het zijn altijd de meest hoogdravende politici die hard vallen. Grote woorden moeten worden opgevolgd met daden en ik vermoed dat dit ook bij Omtzigt niet het geval zal zijn.
Verkiezingen draaien toch om wie de grootste wordt? Tenminste daar was Wilders na de exit poll nog mee bezig en hij feliciteerde Frans. Dat jij dat niet kunt is toch echt jouw probleem. Het CDA was ook geen samenwerking uit weelde maar het werkte wel gedurende een jaar of 30 wat een eeuwigheid is in de politiek. Dus ja, ze zijn stabiel. Maar leg gerust uit waarom VVD, NSC, BBB stabieler zijn. PVV noem ik niet want een partij met 1 lid is altijd stabiel omdat je andere meningen niet toestaat.
Ach Thurau, het was een kwinkslag. Of een poging tot humor, wat ik al eerder aangaf, een speelse interpretatie van de werkelijkheid.
Nog eentje mbt de potverteerders van het huidige kabinet. Maar dan wel met die andere 'heks' als Minister van Financiën. Die op haar bezem naar de VN is gevlogen om Gaza te herstellen. Gaat vast goedkomen daar met haar tunnelvisie.
Thurau zegt dat het Timmermans zijn verdienste is. Daar reageer ik op. Volgens mij erkende ik wat je nu zegt gister nog. Ik ben niet getrouwd met mijn standpunten hoor. Kritisch zijn waar het nodig is.
Over de hele breedte is het een drama. Laten we wel zijn, wie heeft Wilders nou goed van repliek gediend al die jaren? Pechtold deed het in het begin redelijk. Klaas Dijkhoff deed het prima. Maar daar moeten Dilan en Sofie het nu doen kennelijk. Het is geeneens een wedstrijd joh. Stel lichtgewichten zijn het, ze beoordelend als politici en retorici. Waar zitten die staatsmannen en vrouwen, bij welke partij dan ook?
edit: mgoed mijn punt, wat was het? 54% vd groenpvdaers en 26% vd PVVers was gaan stemmen, ofzo?
"Waar zitten die staatsmannen en vrouwen, bij welke partij dan ook?"
Dat heb ik me ook al eens afgevraagd in de VS, gelet op de leeftijd van Trump en Biden. Overigens wordt Biden ook een gebrek aan charisma verweten. Is het daarom ook automatisch een slechte president? Vraag ik aan de links georiënteerde bezoekers hier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.