Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 50 ... 283 284
Raul Alcala
kraamhol
#1224
Ik verwacht al vrij snel de eerste motie van wantrouwen vanwege mona (al hou ik wel van griesmeelpap...

Onze nieuwe minister van financiën 

Laatst gewijzigd
Thurau
esims2.0
#1223
Ik begrijp de logica ook niet van weinig charisma = instabiel.

Die logica is vrij simpel, zet je in het kabinet mensen neer die de partijleiders kunnen overvleugelen qua populariteit maar dus ook een koers kunnen trekken zonder oortjes in of zet je er deze nogal slaafse volgers neer. Wat dus betekend dat alles afhangt van de onderlinge chemie tussen de 4 leiders en die is zoals we eigenlijk voortdurend gezien hebben niet echt groot. Ergo, kans op brokken een stuk groter. Dit van vandaag is al een teken aan de wand, ze hebben toch niet een gaatje in hun hoofd bij met name VVD en NSC? Waarom laten ze dan Wilders toch deze foreign agent voordragen? Antwoord: Omdat ze hem graag publiekelijk voor schut zagen gaan. Maar Geert vergeet niks dus dat krijg je later terug.

Raul Alcala

Ik kom steeds meer overeen met Esims

Thurau

Ben wel blij dat namens de PVV er nu ook een echte heks in het Kabinet komt.

Raul Alcala

Romāns Vainšteins

De volgende die eraan gaat is die 'dame' van ontwikkelingsstop. Gaat ook het bordes niet halen 

Raul Alcala

Dat zou ik echt ongehoord vinden, Romans. 

Ik hoop trouwens wel dat Faber zich wat beter gaat kleden dan de zwarte weduwe. Ze heeft wel een bek als een scheermes, niet echt fijnbesnaard. One of the boys. Moeder van Maarten Ducrot.

Raul Alcala

Wel een zenuwpees die Schoof.

Romāns Vainšteins

Wat wil je dan als hoofd geheime dienst? Dan wordt je vanzelf paranoia.

die wallen trekken maar langzaam weg trouwens.

Raul Alcala

Klopt. Net als dat het baasje op z'n hond gaat lijken.

Schoof wil z'n karwei wel afmaken, zegt hij net. Ik citeer: "Want ik blijf langer hangen dan de wallen van Wim Kok."

Romāns Vainšteins

En die Klever met haar 'ze nemen allemaal gore ziektes mee die vieze Afrikanen!'. Lekker niks geven zodat ze nog zieker en armer worden, dan kunnen Henk en Ingrid minder premies betalen, wat meer actiontroep en plofkip aanschaffen en es n daggie met de kids naar het land van ooit.

nu maar bidden dat die zieke kanslozen worden tegengehouden door Gid, eh, Marjole' eh...

 

Romāns Vainšteins

Ook trouwens: zijn die bezwaren vanuit de aivd niet gewoon grond om hem als lid te royere, o nee, wacht, ik bedoel om hem head first de fractie uit te tyfen?

lekker anders om landsbeleid te bespreken in de buurt van een lopende mossadmicrofoon. Allermooist zou zijn als het dikke wrik & wrok wordt en hij er 1mans uitstapt. Het begin van het einde.

Raul Alcala

Nederland is toch hét land waar we ziektes in scheldwoorden vermengen. Van tyfus tot tering, Marjolein Faber zet de tering naar de nering.

Nog even over die asielzoekers. Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor. Ze pikken wel allemaal onze banen in! En ze zijn te lui om te werken. Behalve die Afrikanen dan, dat zijn zwartwerkers. 

😡

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#1237
Ook trouwens: zijn die bezwaren vanuit de aivd niet gewoon grond om hem als lid te royere, o nee, wa...

Het schijnt dat Wilders er zelf van afzag, ivm Gidi z'n dubbele nationaliteit. 

Romāns Vainšteins

Neuh hoor, hij kwam gewoon de screening niet door wat bijna zeker inhoudt dat er spionagegevaar is. Met al zijn roodaangelopen gekwaak van dubbele loyaliteit moet Geertje nat en hem er uit smijten, anders gaan ze hem verschrikkelijk pesten en voor lul zetten er mee, van alle kanten. Kranten vol er mee. Gidi = done en de vraag is of dan de eerste eenmansfractie een feit is.

ze hebben ook nog een tijdbom binnen de gelederen die met een bord rondliep dat transgenders pedoseksualiteit veroorzaken of zoiets gestoords. Tenzij ze cht de tong eraf gesneden heb is dat ook over binnenkort.

Thurau
Romāns Vainšteins
#1237
Ook trouwens: zijn die bezwaren vanuit de aivd niet gewoon grond om hem als lid te royere, o nee, wa...

Weer een voordeel om zonder leden te werken. Ze kunnen niet geroyeerd worden. Maar Gidi mocht vrolijk mee onderhandelen en hier zag je dus al de slappe knietjes van Pieter en Dilan. Dat is het probleem, niet Geert en zijn voorstellen of voorgedragen ministers, informateurs of premier kandidaten maar die 2 bange wezeltjes die anderen de kastanjes uit het vuur laten halen, hetzij de pers of de AIVD. Echte leiders staan op bij dit soort momenten maar deze blijven hangen in het wegduiken. Bij hun eigen kandidaten zien we hetzelfde, Pieter beloont de trouwste volgers van zijn Messias cultus en Dilan de paar vertrouwelingen die er nog over zijn. Geen zwaargewichten want dan kunnen wij eens het idee krijgen dat daar meer kwaliteit zit dan bij de leider. Overleven is het toverwoord, daar wordt niks stabiel van.

Raul Alcala

Het was een grap, nav.

PVV-leider Geert Wilders zei in 2017 dat ministers met dubbele nationaliteiten de schijn van dubbele loyaliteit hebben

Voor de rest kan je ik je niet zo goed meer volgen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Sorry, mbt PVV en zij er op stemmen is het voor mijn soms moeilijk om grap en niet-grap te scheiden. En dat meen ik serieus en kan aan mijzelf liggen.

esims2.0

"Overleven is het toverwoord, daar wordt niks stabiel van."

Timmermans Frans weet tenminste hoe dat moet met stabiliteit.

 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#1243
Sorry, mbt PVV en zij er op stemmen is het voor mijn soms moeilijk om grap en niet-grap te scheiden....

Ik overweeg emoticons te plaatsen 🤣

Humor is toch een bijzonder fenomeen, wij mensen zijn de enigen in het universum die eraan lijden. Kleine kinderen vind ik ook supergrappig. Humor is vaak een beetje een parodie op de waarheid. Vandaar dat kinderen ook de waarheid spreken denk ik.

Anyway

Romāns Vainšteins

Dat soort plaatjes zijn nu alweer boring, vandaag de dag gaat het om Wilders die nu 3 op een rij zijn handpicks ziet imploderen voordat ze 1 minuut werk kunnen verrichten.

zag zojuist bij nieuwsuur ook even het 'zwartepietenjournaal' met die halfgare meid van omgehoord NL, die ze nu ontwikkelingssamenwerking willen geven.

Dat kun je dus niet serieus menen, idd lijkt het er op dat VVD en NSC er quasi-onnozel bij staan hoe Wilders aan het wegkwijnen is, dolken in de rug en maag tegelijk.

Thurau
esims2.0
#1244
"Overleven is het toverwoord, daar wordt niks stabiel van." Timmermans Frans weet tenminste hoe dat...

Ik denk dat PvdaGroenlinks idd verrassend stabiel zijn, zowel bij de 2e kamer verkiezingen als bij de Europese verkiezingen prima gescoord en dat is ook Timmermans zijn verdienste. Goede Kamerleden als Westerveld, de door mij genoemde de Hoop en anderen die ook echt deelnemen aan debatten ipv sommige partijen. De toekomst van de partij ziet er beter uit dan bv de VVD, laat ik het zo zeggen een stuk stabieler.

Thurau
Romāns Vainšteins
#1246
Dat soort plaatjes zijn nu alweer boring, vandaag de dag gaat het om Wilders die nu 3 op een rij zij...

Ze konden Karskens niet krijgen ondanks de brief van Jezus die Arnold bezit dus gingen ze maar voor de vrouw bij ON die denkt dat elke vluchteling tyfus heeft en het ministerie waar ze nu komt wil opheffen. Weer zo een type waarbij het toetsen aan de rechtstaat even werd opgeschort door Sint Pieter en het afbladderende groeibriljantje van de VVD.

Romāns Vainšteins

En ook vermoed ik dat Bontebal enerzijds (die het erg goed doet) en BBB een stuk langs de andere kant, NSC zullen wegvagen.

esims2.0

"Ik denk dat PvdaGroenlinks idd verrassend stabiel zijn"

Haha dat was toch geen samenwerking uit weelde en sinds wanneer is verliezen "prima scoren"? Zo kun je overal wel een positieve draai aan geven. Het doet me weer denken aan dat wiskunde probleem van Van der Staaij:

"Hoeveel is 2 + 2?"
"Tja, wat wil je dat er uit komt?"

1 2 ... 50 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.