Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 53 ... 283 284
SprintMaster

Een tweet zegt meer dan 1000 woorden. 

Marik
SprintMaster
#1301
Een tweet zegt meer dan 1000 woorden. 

Hier ben ik het wel mee eens. Als je alleenheerschappij wilt, dan val je keihard door de mand als je mensen moet leveren die er voor jou niet toe doen.

Wijsgeer
Marik
#1302
Hier ben ik het wel mee eens. Als je alleenheerschappij wilt, dan val je keihard door de mand als je...

Ik zit ook met een bakje popcorn te kijken naar het circus wat zich nu aan het afspelen is. Met Wilders als de grote circusbaas, die de ene na de andere clown opvoert...

Ik zou er hartelijk om moeten lachen ware het niet dat dit gaat om iets serieus als het landsbestuur.

Romāns Vainšteins

Oh boy oh boy oh boy

Ze gaan straks een crisisoverleggie doen over chef asielmigratie. Wat een farce.

En ik blijf het zeggen: die Klever kan ook echt niet, die moet er ook uit.

esims2.0

Een tweet van zo'n account aanhalen. Ik heb zelf nog geen oordeel over de nieuwe bewindslieden, maar het was me al wel duidelijk dat je daarvoor niet hier moet zijn.

esims2.0

En Wilders I is nog niet eens begonnen.

Romāns Vainšteins

Mij wordt onderhand duidelijk dat je meer van de rand- dan hoofdzaken bent qua politiek, esims

Romāns Vainšteins

En dat tweede: kwestie van investeren in een goed politieapparaat. Daarbij: Ter Apel laten overlopen gaat juist tot nog meer gezwerf en criminaliteit leiden.

Ik ga daar eens een Klevertje tegenaan gooien trouwens: schaf dat achterlijke voetbal af en we hebben daar weer wat marge voor échte maatschappelijke problemen + we geven een achtergestelde groep een prikkel om hun leven op de rails te krijgen.

Laatst gewijzigd
esims2.0
Romāns Vainšteins
#1308
En dat tweede: kwestie van investeren in een goed politieapparaat. Daarbij: Ter Apel laten overlopen...

Wel een beetje dweilen met de kraan open toch Romans?

Romāns Vainšteins

Dweilen met de kraan open is eerder het aantal voorgedragen PVV'ers dat links en rechts in afvoerputjes verzuipt.

Vergeef me even dat ik er geen lollig tekeningetje bij heb, Ruben Oppenheimer is nog bezig.

kraamhol

Dweilen met de kraam open, heeft inderdaad geen zin. Crisisoverleg, net alsof ze al een tijdje aan het regeren zijn. Maar oefening baart kunst. Toch?

Mijn Rutte nostalgie wordt alleen maar groter zo.

Edit: iedereen die ook maar een beetje kamertje kijkt soms, weet dat die pvv stoeltjes meer leeg dan vol zijn. Muv van de geijkte thema's. Willen we leger of voller?

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Met al dat amateurisme zou je bijna denken dat het een vooropgezet plan is. Namelijk hopen dat Omtzigt op het allerlaatste moment het licht nog ziet en de stekker eruit trekt. Waarna de PVV natuurlijk de ideale zondebok heeft gevonden om daarmee richting nieuwe verkiezingen te gaan.

Romāns Vainšteins

We hebben wel het punt bereikt dat PVV weer aan het verliezen is hoor. Tegelijk aan VVD (terug) CDA (terug) en BBB (zijn potdorie nog professioneler dan die hele allo allo bende van Wildy)

Wijsgeer
Romāns Vainšteins
#1313
We hebben wel het punt bereikt dat PVV weer aan het verliezen is hoor. Tegelijk aan VVD (terug) CDA...

uiteindelijk telt het moment van de verkiezingen. Dus wat je nu in de peilingen wint, telt niet mee. 

De Europese verkiezingen vind ik een beperkte graadmeter. Met sommige partijen die er niet aan mee doen, desinteresse van heel veel kiezers, etc. En Wilders verstaat helaas de kunst om de onderbuik aan te spreken als geen ander. En met de huidige tijd van twitter en insta doen feiten er niet toe, maar vooral hoeveel volgers, likes en gedeelde posts.

Wijsgeer
Romāns Vainšteins
#1313
We hebben wel het punt bereikt dat PVV weer aan het verliezen is hoor. Tegelijk aan VVD (terug) CDA...

uiteindelijk telt het moment van de verkiezingen. Dus wat je nu in de peilingen wint, telt niet mee. 

De Europese verkiezingen vind ik een beperkte graadmeter. Met sommige partijen die er niet aan mee doen, desinteresse van heel veel kiezers, etc. En Wilders verstaat helaas de kunst om de onderbuik aan te spreken als geen ander. En met de huidige tijd van twitter en insta doen feiten er niet toe, maar vooral hoeveel volgers, likes en gedeelde posts.

Romāns Vainšteins

Wat zeker mee gaat spelen: een ferm gedeelte van Wilders electoraat komt (weer) niet opdagen, ze waren al in de steek gelaten en zelf Wilders lukt niks, + het optdomme 15 minuten van je dure tijd!

En meer tactische/berdeneerde stemmers kruipen ook terug naar partijen van herkomst.

SprintMaster

Is het gek om te denken dat Wilders bewust de grenzen op zoekt door de meest verschrikkelijke kandidaat ministers voor te dragen?  Mocht het alsnog ploffen dan kruipt ie in de slachtofferrol. 

esims2.0

Bij Markuszower lijkt mij de meest voor de hand liggende reden dat Wilders hem niet wilde passeren. "Gidi jou voordragen doen we maar niet, want jij komt toch niet door de screening" lijkt me geen realistisch scenario.

Romāns Vainšteins

Ik deel jullie 'dubbele bodem'-vermoedens niet en denk dat hier gewoon een aap van het formaat King Kong uit de mouw komt rollen : hij is simpelweg stukken dommer dan algemeen aangenomen.

Raul Alcala

Rita Verdonk schijnt gespot te zijn

Raul Alcala

JA!

Thurau
esims2.0
#1318
Bij Markuszower lijkt mij de meest voor de hand liggende reden dat Wilders hem niet wilde passeren....

De meest voor de hand liggende reden is juist dat Geert het met opzet deed, kijken of de andere 2, Lientje is het juichaapje, er niks van zouden zeggen. Nu, ze sputterden niet al te hard maar zijn vervolgens dolblij als de AIVD het werk deed wat zij hen hadden kunnen besparen. Geert gaat dan de volgende provocatie doen, de liegende, corrupte and all out nasty piece of work Bulstronk nomineren, onder het mom van: ik kan nog veel erger vinden. Typisch gedrag van partijleiders die elkaar vertrouwen en er met elkaar iets van willen maken LOL

Laatst gewijzigd
Thurau
Romāns Vainšteins
#1319
Ik deel jullie 'dubbele bodem'-vermoedens niet en denk dat hier gewoon een aap van het formaat King...

Zo dom is Geert niet. Hij wil helemaal niet dat dit kabinet slaagt. Hij wil de absolute macht en die kan hij alleen krijgen door verkiezingen te winnen en aangezien hij niet Premier is geworden (weg laatste reden om resultaten te tonen) draait hij de strategie om naar die van het slachtofferschap, ze gunnen ons niks. Daarom nomineer je Gidi, waarvan je weet dat die alleen loyaal is aan de Mossad en kom je vervolgens ook nog met iemand van ON en de zuurste vrouw van heel Den Haag. Was heel simpel van hem geweest om Fritsma te nomineren maar nee het moest iemand worden die nog erger is dan Gidi. Bulstronk it is.

Thurau

Wilders wint de slag en Dilan gaat weer eens nat. Faber mag blijven. Bij de VVD is het echt dramatisch qua strategie en leiderschap. Wat is ze toch een prutser onze Dilan.

Wijsgeer
Thurau
#1324
Wilders wint de slag en Dilan gaat weer eens nat. Faber mag blijven. Bij de VVD is het echt dramatis...

Dat Dilan een prutser is, dat is wel duidelijk. Of Wilders nu echt gewonnen heeft bij deze slag vraag ik me dan ook weer af. Want als je de 4 fractievoorzitters naar buiten zag komen, dan leek het niet of daar een winnaar tussen zat.

1 2 ... 53 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.