Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 54 ... 283 284
Thurau
Wijsgeer
#1325
Dat Dilan een prutser is, dat is wel duidelijk. Of Wilders nu echt gewonnen heeft bij deze slag vraa...

Op korte termijn wel, hij kan zijn kandidaat doorzetten terwijl Dilan en Pieter braaf opzitten en pootjes geven. Op de langere termijn natuurlijk niet omdat Faber voortdurend naast Wilders zelf de grenzen van wat kan zal blijven opzoeken en er overheen gaan. Dan staan Dilan en de nu opzichtig buiten beeld blijvende Pieter voor het dilemma om het kabinet te laten vallen. Geert gokt erop dat ze dit niet durven in verband met de peilingen. Niet een gekke gedachte maar volgens mij onvermijdelijk dat de boel barst, gaat overigens pas komen zo rond medio volgend jaar, want in de begroting van 2026 zal bezuinigd moeten worden. De manier om veel geld op te halen is bij Volksgezondheid en de Oekraine steun. Daar gaat de strijd losbarsten en dan moeten VVD en NSC met de billen bloot.

Raul Alcala

Conclusie is toch wel dat Thurau in complottheorieën handelt 

Thurau
Raul Alcala
#1327
Conclusie is toch wel dat Thurau in complottheorieën handelt 

Nou nee! Als de eerste crisis er al is voor het bordes moet je toch wel een stevige plaat voor je kop hebben om dit als een stabiele coalitie te zien. Effe de roze PVV bril afzetten kan dan wellicht helpen.

Raul Alcala

Nou nee. Daar ging het me niet om, meer om hoe je in wilders z'n hoofd probeert te kruipen en dan hoort dat hij bewust z'n eigen mensen opoffert

Raul Alcala

Arib was trouwens erg complimenteus richting Klever toen ze afscheid nam van de tweede kamer. Ze roemde haar inhoudelijke bijdrages en aangenomen moties

Romāns Vainšteins

Ze gebruikte haar daar gewoon om en passant de hele PVV voor lul te zetten.

Thurau
Romāns Vainšteins
#1331
Ze gebruikte haar daar gewoon om en passant de hele PVV voor lul te zetten.

Arib prees werkelijk iedereen, zelfs diegenen die nooit aanwezig waren of door akkefietjes weg moesten. Zegt letterlijk niks omdat de voorzitter dit op de auto pilot doet.

Thurau
Raul Alcala
#1329
Nou nee. Daar ging het me niet om, meer om hoe je in wilders z'n hoofd probeert te kruipen en dan ho...

Ik hoef niet in zijn hoofd te kruipen om de strategie te zien, als je al je extreemste voorstellen in de ijskast moet parkeren en zelf geen Premier mag worden is je enige kans op wraak om toch een paar extreme types in het kabinet te krijgen. Dat je daarbij een bord voor je kop hebt door een man naar voren te schuiven die alleen loyaal is naar de Mossad lijkt mij niet het geval, gewoon een bewussie om daarna met Bulstronk te komen aanzetten en daarmee Domme Dilan en Sint Pieter kalt te stellen.

Raul Alcala

Ik heb een liedje voor jullie gepost. Veel sterkte in deze donkere tijden 

Raul Alcala

Waren wel mooie tijden,  de vriendschap en reisjes tussen Arib en Bosma ❤️

Raul Alcala

Ik zal het nooit vergeten, campagne voeren voor de PvdA te Groningen met Hans Spekman, en daarna pannenkoeken bakken. Ik kliederde er natuurlijk op los, m'n shirt kon linea recta de wasmachine in. Bij Spekman leek z'n shirt onveranderd. 

Nog zo'n klasbak. Je ziet ze niet meer bij m'n oude maten

esims2.0

Pannenkoeken bakken voor de Groninger Fietsomloop.

Raul Alcala

"Anders was ik wel in een hutje op de klamboe gaan wonen."

Raul Alcala

Om het een beetje luchtig te houden, m'n dagelijkse portie John Spencer.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik vind dat eerlijk gezegd een genante vertoning Raul, de Israël-indoctrinatie waar jij mee bezig bent en waar toch niemand gevoelig voor is.

josemanuelfuente

Deze John Spencer heeft een beetje zelfkennis

Raul Alcala
esims2.0
#1340
Ik vind dat eerlijk gezegd een genante vertoning Raul, de Israël-indoctrinatie waar jij mee bez...

Dat mag hoor, al staat John Spencer hoog aangeschreven. Zolang je niet zo los gaat als in het Israël topic, vind ik het al lang best.

En ik kietel graag jullie allergieën, daar ben ík gevoelig voor. Ik dacht trouwens dat je geen filmpjes klikt?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
josemanuelfuente
#1341
Deze John Spencer heeft een beetje zelfkennis

Doe mij maar Bud. Spencer en weiser.

Raul Alcala

Zonder gekheid Esims. Je kan je toch soms ook gewoon informeren? Ik luister tenslotte ook met steeds meer interesse naar jou. Zolang het maar niet over de oorlog in Gaza gaat. Wie weet, ooit.

En ik vind dat het eigenlijk gewoon in dit topic thuishoort. Het gaat ja ook over Ali B. Die rechtszaak was ook oorlog. Het EK voetbal is begonnen, is ook oorlog. Gijs Tuinman is ook oorlog. En ik heb nu eenmaal een band met Israël. Net als Memphis Depay ook een band heeft. I promes.

Over John Spencer nog.

De Amerikaan John Spencer wordt beschouwd als ’s werelds belangrijkste expert op het gebied van stedelijke oorlogsvoering. Wat vindt hij van een Israëlisch grondoffensief in de Gazastrook.

Vroeger droeg ik nog wel eens een spencer. Nu zit m'n buik me in de weg. Dat ziet het er gelijk zo lullig uit, ipv charmant. Weetjewel. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Over Memphis gesproken

esims2.0

"Ik dacht trouwens dat je geen filmpjes klikt?"

Geen filmpjes in een politieke discussie wanneer daar geen duidelijke reden voor is. Ik heb dit filmpje dan ook niet aangeklikt. Geen enkele behoefte aan.

Raul Alcala

Er is altijd een reden te bedenken voor een filmpje. 

esims2.0

Ik kijk maar weinig tv maar heb gisteren ook een paar van die gewraakte momenten van Faber gezien. Geen fijn persoon voor die post. Maar tussen de politieke correctheid van vóór Fortuyn en Faber zit wel een groot verschil. Ik heb Bert Middel van de PvdA na de dood van Fortuyn horen zeggen dat "het politiek correcte denken van de PvdA, dat jarenlang als een sterkte heeft gegolden, nu een zwakte is gebleken omdat het de schijn wekt dingen te verhullen". Er is hier veel leedvermaak over het gestuntel bij de invulling van de ministersposten, maar ik zie tegelijkertijd hele onrealistische standpunten over migratie. Zoals vermeende xenofobie bij rechts, terwijl het vorige kabinet gestruikeld is over de spreidingswet. En dat welvaart de problemen wel oplost. Sommigen lijken ook gewoon van mening dat Nederland slechts een economisch vehikel is. (Letterlijk) bij voldoende welvaart heb je elkaar minder nodig en (vrij vertaald) kan iedereen in zijn eigen thuisland wonen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Bert Middel? Kom je uut Groningen? Beestje niet bij de naam noemen is natuurlijk altijd op de lange termijn funest. Ook voor jezelf als partij. 

Ik hoop dat de PVV iig een einde gaat maken aan bladblazers. 

 

Raul Alcala

Ik ben dit weekend definitief religieus geworden. Contact, op de plaats, rust. Wonderlijk spiritueel mysterieus. 

Anyway tijd voor een andere obsessie 

1 2 ... 54 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.