Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 61 ... 285 286
Romāns Vainšteins

Verheug me trouwens op de erehaag van journaille rondom Faber vanmiddag, zou die wel iets zeggen over haarzelf? Of wordt het weer een #mijntweetklópt - je?

Raul Alcala

Sorry hoor, maar je begint weer wat te raaskallen nu de uitkomsten van vlees of vegetarisch eten vs gezondheid je niet uitkomen. Al eens eerder gezegd hier, zodra linkse mensen zich ergens op storten, politiek,  ideologie, heiligt het doel de middelen. In dit geval de wetenschap als 'wetenschap' neerzetten en de mensen die zich er in verdiepen als wappies wegzetten.

Romāns Vainšteins

Met als subtiel verschil dat je je dan fixeert op überhaupt vlees en/of vis eten en niet naar de hoeveelheid.

Ja, af en toe vlees en vis is prima. Maar flink gedoseerd, liever iets te weinig dan te veel en vooral tegen een hogere aanschafprijs en verantwoordelijk geproduceerd.

Raul Alcala

Tis wel goed met je. Je weigert gewoon te lezen. Ik had het zelfs vet gearceerd voor je vermeld. Waarna jij liever verder gaat met je wappies verdachtmakingen en wetenschap alleen serieus nemen als het je uitkomt.

 Succes met je verdere pvv tirades

De beste diëten zullen een balans van koolhydraten en vetten bevatten – ongeveer 50-55% koolhydraten en ongeveer 35%. % totaal vet, inclusief zowel verzadigde als onverzadigde vetten.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Gast, mbt voedsel kan je overal de dikgedrukte beweringen uit de kast trekken zoals je ze maar wenst te laten luiden. 

En succes hoef je me niet te wensen mbt PVV-tirades, die 'partij' is dermate onnozel en onbekwaam dat je zelfs 24/7 niet al hun onzin belachelijk kan maken.

Raul Alcala

Dat dit topic maar dood mag bloeden 

Romāns Vainšteins

Naar mij gevoel floept er bij jou altijd redelijk eenvoudig zo'n fatalistisch (tussen)statement uit.

Kijken of Faber vanmiddag dezelfde tactiek toepast.

Il Leopardo della Primavera

Heb je het nou over vegetarisch of veganistisch? Vrij groot verschil wel. Bij vegetarisch kan je namelijk nog zuivel eten waardoor je dierlijke eiwitten binnen krijgt, en nog een hele hoop andere dingetjes. Vegetarisch is prima gezond te doen zonder supplementen voor 90% van de mensen, vegan is ander verhaal. 

niks mis met vlees an sich overigens, het is de manier hoe we het produceren. 

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1485
"De kaart die ik deelde gaat overigens gewoon over Nederlandse boeren, en die produceren - je raadt...

Wellicht ben jij degene die de denkfout maakt, ooit wel eens in je op gekomen? Met je domme smiley. Lekker inhoudelijk ook trouwens. 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1471
 4 december 2023 Maaltijd met vlees bevordert meer spiereiwitaanmaak dan veganistische maaltij...

Dit gaat dus over vlees VS veganistisch. Niet vegetarisch. 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1496
"Voor de eerste keer geeft ons onderzoek een globaal beeld van de realiteit van de voeding van mense...

Verminderen van vetten is al helemaal niet meer populair als dieetvorm. Verminderen van onnodige vetten zoals frituur kan overigens nooit kwaad. 

Romāns Vainšteins

O ja Leo? Ik vond anders onderstaand dikgedrukt statement juist online:

'Voor de algemene gezondheid én ter supportering van de Nederlandse cultuur en economie is het goed om dagelijks een frikandelletje speciaal te bikken bij je lokale Adje Patatje'

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#1512
O ja Leo? Ik vond anders onderstaand dikgedrukt statement juist online: 'Voor de algemene gezondhei...

Zeker gehoord in een filmpje van een interessant doende gast? Dan klopt het namelijk altijd 100%!

Wheely

Volgens mij heeft zo'n linkse vegetarische chick recent je hart gebroken Raul. Je bent net iets te fel de laatste tijd. 

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#1509
Wellicht ben jij degene die de denkfout maakt, ooit wel eens in je op gekomen? Met je domme smiley....

Wellicht niet :)

Ik vind het echt raar dat je blijkbaar een aantal keren over je redeneerfout heen gelezen hebt die duidelijk uitgelegd staat in het Vork artikel, maar nu blijf je nog steeds volharden in je gelijk zonder de redenering in dat artikel te bewisten met argumenten.

Marik

Dit artikel uit 2021 geeft een iets genuanceerder beeld over verzadigde vetten:

https://www.gezondheidenwetenschap.be/gezondheid-in-de-media/niet-alle-verzadigde-vetten-zijn-slecht-voor-je-hart

Romāns Vainšteins

Trouwens, hoewel alle ogen op Faber gericht zijn mogen ze die Klever ook wel even flink opwachten met een kannonade aan, voor haar vooral, zeer vervelende vragen.

Raul Alcala

Ik vind het wel netjes om afsluitend af te ronden. En dan tot nooit weer ziens. Kost ook teveel tijd, verslavend als politiek kan zijn.

Wellicht Wheels, al valt het in het niet bij bv romans en thurau. Zoals je merkt word ik wat nijdig richting wetenschap ontkenners, poppetjes bashers en fantasten. En wat Romans al zo vaak gezegd heeft, beetje op de man spelen hoort er gewoon bij. Maar als er geen kruid meer tegen gewassen is, houd ik m'n kruid liever gewoon droog. 

Wat me weer brengt op je linkse chick opmerking. Ik houd nu eenmaal van bonestaken met een bloempotkapsel. Tot ze een Arafat sjaal om d'r knokige nekkie drapeerde. M'n luddevedu verdween gelukkig snel nadat ik de Febo automatiek leeg haalde.

Nog een duim omhoog voor Leo z'n inhoudelijke reacties op mij net, sans sarcasme. 

en tot slot, het enige echt positieve wat ik hieruit heb gehaald is de lof voor Esims. Dat had ik na het Israël topic debacle en de zwarte muziek boehoebah, niet verwacht.

Zet em op maat. 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1518
Ik vind het wel netjes om afsluitend af te ronden. En dan tot nooit weer ziens. Kost ook teveel tijd...

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#1517
Trouwens, hoewel alle ogen op Faber gericht zijn mogen ze die Klever ook wel even flink opwachten me...

Absoluut. Sowieso hilarisch dat je minister wordt van en ministerie dat je voorheen wilde opdoeken. Typische plucheplakkermentaliteit.

Wheely
Raul Alcala
#1518
Ik vind het wel netjes om afsluitend af te ronden. En dan tot nooit weer ziens. Kost ook teveel tijd...

Probleem is, rechtse chicks zijn ook niks.

Raul Alcala
Wheely
#1521
Probleem is, rechtse chicks zijn ook niks.

"Rechtse meisjes pijpen als een stofzuiger, broer."

Romāns Vainšteins

Jaja, we sturen een zwartepietjournaal verslaggeefster straks naar Afrika om te vertellen dat ze er naar fluiten mogen.

Die zal wel bang zijn om in een kannibalenpot te sudderen en via lipschoteltjes binnengeslobberd te worden.

 

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En de PVV - kletser van de dag = 'honger in Gaza? Gelul'

Ook lekker handig tov maatschappelijk sentiment. Heel verbindend en 'voor alle Nederlanders'. Wat zijn het toch een stel onwaarschijnlijke idioten daaro.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#1524
En de PVV - kletser van de dag = 'honger in Gaza? Gelul' Ook lekker handig tov maatschappelijk sent...

De gewone Nederlander lijdt gelukkig wel honger, dus dat scheelt. 

1 2 ... 61 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.