Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 72 ... 283 284
Thurau
Raul Alcala
#1761
Alsof allochtonen veel meer fysiek winkelen en niet net zo debet zijn aan het kapseizen. Je verzint...

Ja ze winkelen veel meer fysiek als het gaat om bv groente en fruit, ze weten verse produkten te waarderen waar jij als gemiddelde PVV aanhanger denkt dat de mandarijnen uit de Aldi echt een hoogtepunt zijn in zake kwaliteit. Dat geeft niks mijn oude PVV knuffelaar maar je moet soms de feiten onder ogen zien. Ik zeg het nu maar even voordat je weer beloofd te vertrekken en binnen 2 uur terug bent LOL

Thurau
Il Leopardo della Primavera
#1775
Die Faber is ook echt hilarisch. Ze neemt geen afstand van het idee van omvolking an sich, maar alle...

Schoof, Pieter en Dilan zitten niet te wachten op deze bagger die er voor zorgt dat je totaal niet serieus wordt genomen als kabinet. Dat de oliedomme Klever deze zooi feitelijk noemde, omdat nu op de bagagedrager van Faber terug te nemen geeft precies aan waarom deze briljante groep mensen binnen een jaar een nieuw cv mag gaan schrijven.

esims2.0
Thurau
#1776
Ja ze winkelen veel meer fysiek als het gaat om bv groente en fruit, ze weten verse produkten te waa...

*belooft te vertrekken

Dus voor het bericht over die "oliedomme Klever".

Laatst gewijzigd
Thurau

Daarnaast begint de Telegraaf haar oude rol als verdediger van de VVD weer op zich te nemen. Geert kost de grote ondernemingen in Nederland geld dus gaat Woutertje opeens opzichtig schrijven over de nieuwe man op Economische zaken die niet kan rekenen en aanschouw Sjuul Paradijs die de gevaren van deze nieuwe coallitie mag uitventen. Heerlijk is dat, er zijn weinig zekerheden in het leven maar de T. die als puntje bij paaltje komt weer vrolijk de pootjes aan het ophouden is bij de doodzieke Liberalen is er 1.

Laatst gewijzigd
Thurau
esims2.0
#1778
*belooft te vertrekken Dus voor het bericht over die "oliedomme Klever".

Check! Gelukkig ben ik blond met blauwe ogen.

Laatst gewijzigd
Marik

Dit topic begon veelbelovend met goed geargumenteerde stukjes van flitsers die respect voor elkaars mening hadden. Inmiddels is het beland op een bedenkelijk niveau waarbij er vooral wat losse termen worden neergeplempt. En wat is dan het idee? Elkaar overtuigen? 

Il Leopardo della Primavera
Laatst gewijzigd
John Bidon

Fijn dat het debiele dozijntje van Wielerflits elkaar hier heeft gevonden zodat ze niet in eenzaamheid weg rotten. Armoe troef hier. Van beide kampen. Jullie zijn precies wat de wereld een fucked up place maakt. Niets maar dan ook niets anders dan blindstaren op je eigen onderbuik gevoel. Gatverdamme stelletje zieke losers. 

esims2.0
John Bidon
#1783
Fijn dat het debiele dozijntje van Wielerflits elkaar hier heeft gevonden zodat ze niet in eenzaamhe...

Ik heb ook niet het idee dat jij de politiek in moet.

Romāns Vainšteins

Dat het topic behoorlijk wat peper in zich krijgt is heeft vooral te maken met de samenstelling er van Marik. Met Klever en Faber heb je 2 tikkende tijdbommen rondwandelen en ook de o zo beschaafde voorzitter Bosma die koste wat kost naar Keti Koti wil ondanks hij terughunkert naar de tijd van spiegeltjes, kraaltjes en fysiek sterke arbeidsmigranten voor gratisch...? Die begint ook redelijk op het randje te balanceren.

esims2.0

Ik ben eigenlijk wel een keer klaar met de hetze van Romans tegen de PVV. En dat de politieke discussie kinderachtig verloopt, is niet alleen voorbehouden aan dit topic. Ik vind de hele ophef over omvolken te kinderachtig voor woorden. De PVV doet er verstandig aan ver weg te blijven van dit soort termen, want het enige wat links probeert is via deze weg zand in de machine te strooien en om mensen te laten struikelen. Alles voor het eigen gewin en alle aandacht maximaal afleiden van de echte problemen in de samenleving.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Het mooiste nieuws vond ik dat Eva Vlaardingenbroek en Raisa Blommestijn in de gordijnen zijn gevlogen nadat Faber zei dat ze de term 'omvolking' niet meer zou gebruiken. 

Thurau
esims2.0
#1786
Ik ben eigenlijk wel een keer klaar met de hetze van Romans tegen de PVV. En dat de politieke discus...

De PVV gebruikte deze termen met hun volle bewustzijn. Waarom zouden ze er nu ineens ver weg van moeten blijven? Als jij vindt dat er een groot complot is door de VN en de Joden (altijd weer die Joden) om de blanke bevolking te decimeren moet je er niet voor wegduiken maar blijven uitdragen, juist ook als je aan de macht bent. Anders ben je net zo opportunistisch als je dat verschrikkelijke Links verwijt. Raisa en Eva hebben dit 'door', je kunt niet iets wat in de haarvaten van je wezen zit zo makkelijk laten vallen.

Laatst gewijzigd
Thurau
SprintMaster
#1787
Het mooiste nieuws vond ik dat Eva Vlaardingenbroek en Raisa Blommestijn in de gordijnen zijn gevlog...

Verdienmodel is hun drijfveer. Hoe extremer hoe meer clicks en dus geld. Alex Jones gaf in de rechtbank toe dat hij natuurlijk niet geloofde dat de Sandy Hook ouders acteurs waren maar ja dat verdomde snelle geld verdienen door gewoon verder te gaan dan welke absurde theorie dan ook is de drijfveer. Zoals PT. Barnum ooit zei: "There’s a sucker born every minute" Dat het ten koste gaat van het laatste restje menselijkheid is niet belangrijk.

esims2.0

Nog zo'n "spellingsnazi".

esims2.0
Thurau
#1788
De PVV gebruikte deze termen met hun volle bewustzijn. Waarom zouden ze er nu ineens ver weg van moe...

De discussie is onzinnig omdat er een woordenspel van gemaakt wordt. Ik had veel liever gezien dat het vandaag geëindigd was met:

Demografische ontwikkeling? Ja
Politiek verschil van mening over instroom? Ja
Doelbewuste strategie om de autochtone bevolking te vervangen? Nee

En dan a.u.b. serieus verder gaan met echt je werk doen.

Romāns Vainšteins

Ja? Had jij dat liever?

SprintMaster

Nog even gekeken wat Femke Wiersma van plan is met de landbouw. Weinig verrassend: ze gaat alles wat eerder mislukte nog een keer proberen. O.a. met technische innovaties waarvan men al lang weet dat ze vrijwel zeker veel minder zullen opleveren dan ze beloven. In ieder geval is de ammoniak uitstoot sinds 2010 nauwelijks gezakt zoals ik al een paar keer aangaf. Dus met die innovaties gaat het sowieso al niet best. Focus verleggen op wat een bedrijf uitstoot i.p.v. wat er neer komt lijkt me een uitsteltactiek omdat dat zal uitlopen op onderzoek hier onderzoek daar terwijl die depositie al lang bekend is. Die 5 miljoen die de landbouw nu krijgt en dat ze daarmee voorlopig tevreden is, wijst erop dat ze aanstuurt op 2035 als jaartal om de gestelde doelen te halen. Biologische landbouwers vond ze al nepperds dus daar zal ze wel niet op in gaan zetten. De belastingbetaler mag dus nog langer opdraaien voor het doorgaan op de oude voet . Al met al zal ze hiermee het verdienmodel van de grote agri bedrijven weer voor een paar jaar veilig gaan stellen. De natuur zal voorlopig wel de sluitpost blijven. 

Bron: Femke Wiersma in Tweede Kamer: stikstofprobleem aanpakken kan ook met minder geld - Omrop Fryslân (omropfryslan.nl)

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims2.0
#1786
Ik ben eigenlijk wel een keer klaar met de hetze van Romans tegen de PVV. En dat de politieke discus...

Welke problemen?

Raul Alcala
Thurau
#1776
Ja ze winkelen veel meer fysiek als het gaat om bv groente en fruit, ze weten verse produkten te waa...

Ja, fair enough. Maar de online koop is toch echt aan iedereen voorbehouden. Zie er de meerwaarde niet van in de schuld van faillissementen bij autochtonen te leggen. Behalve dan om esims op de vierkante millimeter te irriteren. Trouwens niks mis mee, faillissementen (behalve voor het lijdend voorwerp en het personeel) en specifiek kledingketens, zo werkt de huidige economie van gemak blijkbaar. Het zjjn veel kledingketens die opdoeken.  Scotch en Soda en Duetz en Adam recent nog. En Mo koopt z'n kleding ook online hoor. Net als Hidde, 2 setjes bestellen, passen, en dan 1 kiezen en de andere retour.

Dat retourneren is wel een dingetje hoor, voor de ondernemer. At the end denk ik dat over een jaar of 20 we de broeken, jurken en schoenen weer eerst gaan passen in een fysieke winkel, voor we afrekenen. En als je er dan toch bent, ook die dikke witte sportsokken, New Balance badslippers en roze string in het mandje

Het lijkt er dus op dat jullie het leuker lijken te vinden Esims te pakken en te pesten op de vierkante milimeter, dan een gesprek en of discussie met hem aan te gaan over de inhoud. Paul Scheffer bijvoorbeeld. Muggenziften, zou Mo zeggen. Over de hele linie merk ik een hoop frustratie bij jullie over dit kabinet en de poppetjes. Er moet toch een keer een moment van acceptatie komen zou je denken. Ze gaan niet weg, hier gaan we het minimaal 3 jaar mee doen. Wen er maar aan.

"ze weten verse produkten te waarderen waar jij als gemiddelde PVV aanhanger denkt dat de mandarijnen uit de Aldi echt een hoogtepunt zijn in zake kwaliteit"

Haal je er voldoening uit, Thurau? Ik koop mijn fruit trouwens op de markt, en ga zelfs afentoe langs bij Le Soux. Bananenschuimpjes bij de Jumbo. En daarnaast staat de Aldi wmb bekend om de fantastische prijs kwaliteit verhouding als het gaat om chocolade.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Eigenlijk ben ik helemaal niet rechts. Ik heb een hekel aan links.

Raul Alcala

Zit die hoorzitting van Mona terug te kijken. Zegt zo'n jasje dasje "je zou bijna zeggen, in discussies kun je niet wonen"

Het is toch echt, "in geouwehoer kun je niet wonen."

Jan Schaefer. Volkspolitcus en daarvoor ook  bakker en buurtactivist. Nu hebben we Frans Timmermans en Jesse Klaver. 

Romāns Vainšteins

@Sprintmaster

Dat is altijd het probleem met conservatieve politiek, die pakt niet door, ettert aan en poogt terug te krabbelen. Dat is ook het bizarre aan dat 'ze herkennen NEDERLAND niet meer terug': als je dat gevoel echt in de maag van je achterban splitst maak je ze voorgoed ongelukkig, want het beeld dat dit type partijen terug willen zien 'op straat' komt niet meer terug, nooit.

Romāns Vainšteins

En dat hekel aan links zie je wel meer onder fans van dit kabinet: is gewoon een afleidingsmanoeuvre en/of stuiptrekking want het hele coalitieakkoord is niks om 'vingers bij af te likken' maar het complete VVD programma met een conservatief-xenofoob sausje erover heen. Er gaat geen zon van schijnen, Henk en Ingrid blijven met hun koters oogescheept zitten, bestaanszekerheid beweegt geen millimeter. Nadat Schoof uitgelachen en met wat stekende onderhuidse opmerkingen over zijn wappieministers, inclusief qua diameter dubbelaangezwelde wallen, terug uit Brussel afgedropen komt? Dan gaan ze overal het geld vandaan trekken om dat VVD programma te kunnen blijven financieren: hoe eerder Omtzigt en Wilders als hysterische bitches over de grond hollen des te beter voor onze toekomst.

Il Leopardo della Primavera

Hey ehh, die PVV he. Die diende (als oppositie) bij het begin van kabinetten Rutte 2, 3 én 4 meteen een motie van wantrouwen in tegen dat kabinet. Mogen we diezelfde PVV ook zuur noemen, of mag je alleen links zuur noemen als ze oppositie voeren?

1 2 ... 72 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.