Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 71 ... 283 284
Romāns Vainšteins

@ Thurau : met als uitsmijter het feit dat voor die heerlijk authentieke, hoogblonde kaaskoppen hun online bestellingen massaal arbeidsmigranten aangetrokken worden om het allemaal te distribueren.

Het zijn je eigen landgenoten die je niet meer in Nederland doen voelen Esims, ik zou eens anders naar ze gaan kijken.

esims2.0
Thurau
#1749
Dus omdat de verwende Nederlander alleen nog maar online zijn bestellingen doet en daardoor de fysie...

Natuurlijk is het allemaal weer de schuld van de verwende Nederlander. En je schetst ook een vals dilemma: leegstand of allochtone winkeltjes met allochtoon straatbeeld. Overigens rijd ik niet met mijn auto (die ik wel heb) door een winkelstraat.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins
#1751
@ Thurau : met als uitsmijter het feit dat voor die heerlijk authentieke, hoogblonde kaaskoppen hun...

Mooi gesproken!

esims2.0

"Het zijn je eigen landgenoten die je niet meer in Nederland doen voelen Esims, ik zou eens anders naar ze gaan kijken."

Haha, en je denkt dat ik dat van jou als allochtoon aanneem.

Raul Alcala

Doe es lief, Esims. Ik vond de lofzang op Faab te mooi om em niet te embedden.

By the way, het gaat niet zo zeer om integreren denk ik, al begrijp ik het unheimliche gevoel wel. Het gaat om overlast, en erger. Ik bedoel, is de Chinese gemeenschap niet de slechts geïntegreerde gemeenschap? Al lijkt daar wat verandering in te komen met jonge generaties.

 

 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1744
Dus de Nederlandse identiteit bestaat niet Romans? Even een voorbeeld wat ik nu al twee keer heb mee...

Dus omdat nederlanders blijkbaar niet naar winkels van buitenlandse ondernemers gaan is het de schuld van de buitenlanders? oke.

Raul Alcala

Kraam, je krijgt de groenten van Thurau.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#1754
"Het zijn je eigen landgenoten die je niet meer in Nederland doen voelen Esims, ik zou eens anders n...

Wacht even: dus jij neemt niks aan van allochtonen? Die geloof jij op voorbaat niet, en autochtonen wel? Of hoe zit dat? Leg het me uit!

Thurau
esims2.0
#1752
Natuurlijk is het allemaal weer de schuld van de verwende Nederlander. En je schetst ook een vals di...

Dat de fysieke winkels kapseizen wel ja! Of lees je die onderzoeken toevallig dan weer niet. Soms weet ik niet of je gewoon dwars doet om het dwars zijn. Het valt mij namelijk op dat je hekel aan allochtonen/ moslims dan weer in tegenspraak is met je immense sympathie voor de Palestijnen. Dus in Israel zijn de moslims daar slachtoffer en hier dader?

Thurau
Il Leopardo della Primavera
#1758
Wacht even: dus jij neemt niks aan van allochtonen? Die geloof jij op voorbaat niet, en autochtonen...

Aap uit de mouw! LOL Net als Fleur zit onze Esims wel eens op de beroemde blauwe ogen is pas rein site.

Raul Alcala
Thurau
#1759
Dat de fysieke winkels kapseizen wel ja! Of lees je die onderzoeken toevallig dan weer niet. Soms we...

Alsof allochtonen veel meer fysiek winkelen en niet net zo debet zijn aan het kapseizen. Je verzint het ter plekke en doet je bijnaam weer eer aan. Ouwe D66'er van me

 

Romāns Vainšteins

Reken maar dat allochtonen meer winkelen!

niet alleen om spullen te halen maar ook vanwege de sociale contacten, Nederlanders trekken vaak de deur open voor hun pakketje en denken dan 'bah, weer een buitenlander'.

Romāns Vainšteins

En ondertussen kan Koos en Bea's cadeaushop niet door zoon Bob en vrouw Lieselot worden overgenomen omdat iedereen online shopt. Gelukkig voor hen allen gaat de zon weer schijnen (o man, wat gaat deze uitspraak nog vele malen in zijn gezicht ontploffen op een manier dat zijn haar NOG raarder gaat zitten)

Raul Alcala

Je uitroepteken als argument trok me over de streep, Romans.

En Hidde dan? Vind dat Hidde, ten onrechte, wat ondersneeuwt nu!

Raul Alcala

Omdat ik RESPECT heb voor  esims. En ik toch iets moet met m'n Hidde associatie 

Romāns Vainšteins

Hidde moet doen waar ie voor gemaakt is, een stok pakken en over sloten springen.

Raul Alcala

Hidde was een klasgenootje op de lagere school en gek genoeg kwam hij niet uit Gieten, maar Eexterveenschekanaal ofzo. Hij ging tussen de middag en of na schooltijd wel eens mee naar huis, boterhammen en soep mee etend, door moeders gemaakt. Dat hij accordeon speelde voelde heel natuurlijk aan. In tegenstelling tot ons contact. Hidde.

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wat ontzettend leuk zeg!

Raul Alcala

Daarom.

esims2.0
Raul Alcala
#1695
Heeft 1 van jullie links progressieve boys trouwens een zus met een dode kat die stukjes schrijft?...

Dode kat zal hier wel een figuurlijke betekenis hebben die ik niet ken, maar kent iedereen ook dat nummer Someone You Loved van Lewis Capaldi, waarin wel een keer of 5 "Daar ligt m'n kat dood" als misheard lyric zit?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik doelde op Tinkebell, vriendin van links, omdat ze zo Gijs van Dam konden lozen. Knettergek ook.

'Tinkebell is beroemd en berucht door haar vaak omstreden kunstwerken. Zo kreeg ze in 2004 landelijke bekendheid doordat ze een handtas fabriceerde van haar eigen kat Pinkeltje. Ze gaf daarbij aan dat ze het dier zelf had gedood, waarna ze het dier had gevild.'

Romāns Vainšteins

Team randzaken full force!

Raul Alcala
Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#1771
Ik doelde op Tinkebell, vriendin van links, omdat ze zo Gijs van Dam konden lozen. Knettergek ook....

"Doel van het werk was om de vraag op te roepen waarom het maatschappelijk wel geaccepteerd is dat koeien en varkens wel gedood worden voor consumptie, maar huisdieren niet."
Wat vond jij ook alweer dat we meer moesten eten, Roel? ;)

PS: de kat was ongeneeslijk ziek en zou sowieso euthanasie bij de dierenarts krijgen.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Die Faber is ook echt hilarisch. Ze neemt geen afstand van het idee van omvolking an sich, maar alleen van de 'term'. Ja nee oke, ik neem ook afstand van de term 'domrechts' maar dan blijf ik wel lekker imbecielracisten gebruiken, prima voor iedereen?

1 2 ... 71 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.