Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 86 ... 399 400
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ik heb net een ander onderzoek voor je geplaatst waar ook Nederlandse moslims expliciet in zijn meeg...

Volgens mij zeg ik niks wat niet overeenkomt met Koopmans, hij weet er zeker veel vanaf.

PS: als je een onderzoek deelt graag een linkje ipv een hele lap tekst. Zie namelijk graag de originele onderzoeken if possible.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Als bv een groot percentage moslims vindt dat Joden niet te vertrouwen zijn zegt dat en iets over hun complottheorieën maar vooral over hun intolerantie jegens Joden.

"Bovendien, zegt hij, denkt de helft van de bevraagde moslims er niet zo over. "Dat is de echte strijd. Onze neiging is groot om hier een conflict van te maken tussen radicale moslims versus het Westen. Maar het gaat in de eerste plaats om een burgeroorlog binnen de islam. Namelijk tussen een groep die denkt dat de enige mogelijke interpretatie van de islam er een is van het jaar 700, en de groep die gelooft in een islam die in een democratische rechtsstaat past."

kraamhol
Marik
Ik wissel het af, beneden staand en boven zittend. Dat komt omdat de WC beneden lager is dan boven e...

Wat doe je met de spetters?

Raul Alcala

Ok, een ander onderzoek

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/01/04/vijftig-miljoen-moslims-accepteren-geweld-6023657-a1539706

Raul Alcala
Als bv een groot percentage moslims vindt dat Joden niet te vertrouwen zijn zegt dat en iets over hu...

Hoe zit dat eigenlijk in Israel? Daar hebben fundamentalistische joden de macht nu.

Raul Alcala
Raul Alcala
Hoe zit dat eigenlijk in Israel? Daar hebben fundamentalistische joden de macht nu.

Hoe zit wat?

Raul Alcala
En de link waar je om vroeg

Jammer dat kranten tegenwoordig ook het daadwerkelijke onderzoek vaak niet meer doorlinken. Vind ik echt zonde.

Raul Alcala
Hoe zit wat?

Hoeveel van Israel is fundamentalistisch en is er ook sprake van zo'n burgeroorlog tussen fundies en niet-fundies? Met een fundieregering zou je zeggen dat ze daar ook voor een groot deel fundies zijn.

Raul Alcala

Ik ga ijsjez ete

Raul Alcala
Hoeveel van Israel is fundamentalistisch en is er ook sprake van zo'n burgeroorlog tussen fundies en...

Weet ik veel

Romāns Vainšteins

Hij vraagt: Hoe zit het met je opinie over machtswellustige Netanyahu die een pact sluit met de zéér intolerante, fundamentalistische pijpenkrulkolonisten? Dat is namelijk intolerantie van A tot Z die combine. Of telt dat niet?

Romāns Vainšteins
Hij vraagt: Hoe zit het met je opinie over machtswellustige Netanyahu die een pact sluit met de z&ea...

ping ping ping, we have a winner!

Raul Alcala

Nee dat vroeg hij niet.

"Hoeveel van Israel is fundamentalistisch en is er ook sprake van zo'n burgeroorlog tussen fundies en niet-fundies? Met een fundieregering zou je zeggen dat ze daar ook voor een groot deel fundies zijn."

Je reacties en analyses worden met de dag idioter Romans

Ik heb een hekel aan de pijpenkrullen en Netanyahu,  maar dat wisten jullie wel

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik heb absoluut een hekel aan welke fundamentalisten die zich achter baardapen verschuillen, ongeacht de baardaap van dienst. Ik discrimineer niet op dat vlak. Een nóg grotere hekel heb ik aan Sithlords die zich vasthechten aan deze religieuze groepen ten bate van het échte objectief: dictator zijn. Ook daar discrimineer ik niet en verfoei ik Khomeini en Erdogan net zozeer als Netanyahu en Putin.

De combinatie religie-machtswellust is wat mij betreft het grootst mogelijke kwaad, ook omdat vanuit die hoek al het aardse verwaarloosd wordt. Ze zullen vast het midden houden tussen 'na mij de zonsvloed' en 'misschien fixt mijn baardaap het wel'.

Raul Alcala

En Hamas, verfoei je die ook?

De enige goede mantra, is een Opel

Romāns Vainšteins

Hamas is van het type schimmel dat op verwaarloosde plekken ontstaat en onuitroeibaar is. Getuige ook de grenzeloze radeloosheid waarmee Netanyahu en zijn havikken dit aanpakken. Stijl: antibiotica. Wat Israël doet is pure symptoombestrijding want na Hamas komt er een nieuwe variant opdoemen. In Hamas zelf huist geen dictator, door Gaza weg te laten rotten zitten ze nu aan de leiband van grotere machten.

Raul Alcala

Vraag eens aan de gazanen wat voor bewind Hamas heeft gevoerd

Netanyahu is geen dictator

En Erdolf is een autocraat

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Vanavond Jeugdjournaal om 19 uur waarin kiddos Mark Rutte interviewen. 😊

Romāns Vainšteins

Hamas is van dezelfde orde als IS, dat type 'bewind' duikt alleen op in aan het lot overgelaten, achtergelaten gebieden. Er is geen sprake van beredeneerde politiek maar je hebt eerder te maken met een hybride tussen guerilla's, partizanen en terrorristen. Op zoiets kan je bommen kusjes geven en vervolgens neerdroppen wat je wil maar je bereikt er het tegenovergestelde mee.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Hoezo? In 2006 trok Israël zich terug uit Gaza. Het was niet meer aan hun. Verkiezingen volgden, Hamas kwam daar aan de macht, en er volgde nog een bloedig gevecht met Fatah waarna ze het Palestijnse volk onderdrukten. 

Op zich zijn we het wel eens over Netanyahu, Romans. Maar wie heeft wat nu aan het lot overgelaten en verwaarloosd in Gaza, wat het Singapore van het Midden Oosten had kunnen worden?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Weet je wat Fatah heeft verklaard enkele maanden geleden, bij monde van Mahmoud Abbas?

"Zij die de herbezetting van Gaza door Israël hebben veroorzaakt en de catastrofe die de Palestijnse bevolking nu beleeft, hebben niet het recht nationale prioriteiten te dicteren. Dit bevestigt dat de hamasleiding het contact met de werkelijkheid en het Palestijnse volk kwijt is.”

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Hoe om te gaan met die vrouwe

Raul Alcala

Zullen we zijn uitleg vanaf nu ook hier hanteren? Goed naar elkaar luisteren en wanneer nodig gewoon  vragen stellen, zonder moreel superieur over te komen? You can count me in.

Geldt wmb voor zijn eerder door mij hier geplaatste citaat vandaag

"You should always look for information that contradicts your current viewpoint"

Raul Alcala
Hoe om te gaan met die vrouwe

stukje zelftherapie hier aan het toepassen roel?

1 2 ... 86 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.