Alsof ze een energieker persoon vinden dan Trump. Daarbij weten de Amerikanen dat ook de vervanger niets gaat doen aan de grens, alleen daar op al pakt Trump gigantisch veel stemmen. En als ze Kamela overslaan en vervangen door een niet-bruin vrouwke zijn de rapen ook gaar. Maar Biden behouden is altijd verliezen.
Trump oogt scherp in het gezicht, alsof hij de Tour de Trump gaat rijden. Alcala doet ook weer mee. Een paar kilo afgevallen. Los daarvan, USA lijkt vaak de president te krijgen die hoort bij de tijd. Net als met al die Romeinse keizers en waar het imperium doorheen ging, zeg maar.
Trump lijkt me nu huizenhoog favoriet, al moet je in de politiek nooit te vroeg pieken. Vraag dat maar aan Wouter Bos.
Het zijn roerige tijden, Esims. En als daarnaaat het 'alternatief' Biden is voor een republikein....zeg ik als feitelijke constatering. Ook ik zie liever een top democraat als tegenstander. Die beoogde gozer ken ik nog niet.
Maar hij wil de kids van de USA beschermen tegen micro cults (wat dat ook moge betekenen) zoals Jordan Peterson. Trump zal dan wel torenhoog favoriet blijven.
Niemand verplicht je te klikken hoor. Al was de entourage niet je van het deze keer.
Als je zoals Newsom over gevaarlijke microcults babbelt waar je je kinderen verre van moet houden in relatie tot Peterson en Rogan, (Tate uiteraard accoord) kruipt bij mij het bloed waar het niet gaan kan
En ja hoor.
"During Jennifer Newsom's tenure as the partner of the governor, the role of first lady was retitled "first partner" to be gender inclusive."
Geen republikein zo woke die op Newsom gaat stemmen. Nog sterker, ik verwacht wel dat Trump hierover zal beginnen mocht het zover komen met z'n kandidatuur.
Newsom heeft wel iets weg van de Amerikaans neef van Hugo de Jonge.
ff inzoomend op z'n gouverneurschap.
Zijn bewind stond vooral in het teken van het bestrijden van dakloosheid. Daarnaast heeft hij goedgekeurd dat daklozen (en daklozen die al een verblijfplaats hebben) geld én alcohol krijgen per maand, én was hij medeverantwoordelijk voor het zgn GIFT programma.
GIFT: Guaranteed Income For Trans People. Om het te duiden, $1200 per maand voor 18 maanden, voor "economically marginalized transgender people". Zonder daarvoor verantwoording af te hoeven leggen.
Je gaat nu al naar Biden terug verlangen.
Israelische leger doet aan Hamas-praktijken, vrij sneu dit. Hoop dat die militairen per direct oneervol ontslag krijgen, maar Bibi kennende krijgen ze vast een speldje.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.