Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 89 ... 399 400
esims2.0
Romāns Vainšteins
Ze gaan Biden sowieso vervangen, de druk is te groot 

Ik ben ook voor. Of ik ben eigenlijk tegen Trump.

Raul Alcala

Raul Alcala

Ja, schuif Harris maar naar haha voren

Romāns Vainšteins

Ik denk dat ze met een nieuwe gaan komen, dus niet Hairy Camelis

Raul Alcala

Harris was de laatste jaren ook compleet onzichtbaar. Het zal die klootje noemde wel worden. En dan de VP kandidaten 

Voor trump 

Laat de democraten maar voor die Kennedy gaan, is wel grappig en fit.

Romāns Vainšteins

Als ze Biden wisselen ligt de hele republikeinse campagne op zijn reet, dan is Trump de bejaarde oetlul 

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Als ze Biden wisselen ligt de hele republikeinse campagne op zijn reet, dan is Trump de bejaarde oet...

Alsof ze een energieker persoon vinden dan Trump. Daarbij weten de Amerikanen dat ook de vervanger niets gaat doen aan de grens, alleen daar op al pakt Trump gigantisch veel stemmen. En als ze Kamela overslaan en vervangen door een niet-bruin vrouwke zijn de rapen ook gaar. Maar Biden behouden is altijd verliezen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Trump oogt scherp in het gezicht, alsof hij de Tour de Trump gaat rijden. Alcala doet ook weer mee. Een paar kilo afgevallen. Los daarvan, USA lijkt vaak de president te krijgen die hoort bij de tijd. Net als met al die Romeinse keizers en waar het imperium doorheen ging, zeg maar.

Trump lijkt me nu huizenhoog favoriet, al moet je in de politiek nooit te vroeg pieken. Vraag dat maar aan Wouter Bos.

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Trump lijkt me nu huizenhoog favoriet"

Te bizar voor woorden met zijn Capitool bestorming verleden.

Raul Alcala

Het zijn roerige tijden, Esims. En als daarnaaat het 'alternatief' Biden is voor een republikein....zeg ik als feitelijke constatering. Ook ik zie liever een top democraat als tegenstander. Die beoogde gozer ken ik nog niet.

Maar hij wil de kids van de USA beschermen tegen micro cults (wat dat ook moge betekenen) zoals Jordan Peterson. Trump zal dan wel torenhoog favoriet blijven.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Deze video's met random meningen, zonder dat duidelijk gemaakt wordt waarom je er überhaupt naar zou moeten kijken, zijn wel niet zo vervelend in dit topic.

esims2.0

Het Amerikaanse volk kreeg van Pilatus de keuze: Trump of Biden als president. Opgehitst door de hogepriesters koos de verzamelde menigte massaal voor Trump.

Raul Alcala
esims2.0
Deze video's met random meningen, zonder dat duidelijk gemaakt wordt waarom je er überhaupt naa...

Niemand verplicht je te klikken hoor. Al was de entourage niet je van het deze keer.

Als je zoals Newsom over gevaarlijke microcults babbelt waar je je kinderen verre van moet houden in relatie tot Peterson en Rogan, (Tate uiteraard accoord) kruipt bij mij het bloed waar het niet gaan kan

En ja hoor.

"During Jennifer Newsom's tenure as the partner of the governor, the role of first lady was retitled "first partner" to be gender inclusive."

Geen republikein zo woke die op Newsom gaat stemmen. Nog sterker, ik verwacht wel dat Trump hierover zal beginnen mocht het zover komen met z'n kandidatuur. 

Il Leopardo della Primavera

Maar weet dan niemand dat je niet aan de kontbuddy van Raul mag zitten?

PS: als republikein kan je ook gewoon níet stemmen of op een van de andere partijen stemmen. Hoewel het in de media een 1vs1 strijd lijkt zijn er gewoon nog andere (welliswaar vrij marginale) partijen waar je op kan stemmen.

Raul Alcala

Ja, die jongen van Kennedy, jochie. Of had je hem gemist 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Life imitates art.

Raul Alcala

Newsom heeft wel iets weg van de Amerikaans neef van Hugo de Jonge.

ff inzoomend op z'n gouverneurschap.

Zijn bewind stond vooral in het teken van het bestrijden van dakloosheid. Daarnaast heeft hij  goedgekeurd dat daklozen (en daklozen die al een verblijfplaats hebben) geld én alcohol krijgen per maand, én was hij medeverantwoordelijk voor het zgn GIFT programma. 

GIFT: Guaranteed Income For Trans People. Om het te duiden, $1200 per maand voor 18 maanden, voor "economically marginalized transgender people". Zonder daarvoor verantwoording af te hoeven leggen.

Je gaat nu al naar Biden terug verlangen.

kraamhol
esims2.0
Deze video's met random meningen, zonder dat duidelijk gemaakt wordt waarom je er überhaupt naa...

Ik heb wel een lijstje met dingen die ook wat vervelend zijn in dit topic. Interesse?

esims2.0
kraamhol
Ik heb wel een lijstje met dingen die ook wat vervelend zijn in dit topic. Interesse?

Nee dank je. Raul lijkt de Evangelische Omroep wel bedacht ik, die ook voortdurend met onbeduidende leaders of worship uit de VS komt aankakken.

Raul Alcala

Heb jij dan zo'n Polygoonjournaal stemmetje, terwijl je de aandelenkoersen op pagina 501 en verder, via Teletekst bespreekt met mij, met op de achtergrond Depeche Mode? Ik geandrieskneveld aan je centrale verwarming.

Ik zie er naar uit.

Israelische leger doet aan Hamas-praktijken, vrij sneu dit. Hoop dat die militairen per direct oneervol ontslag krijgen, maar Bibi kennende krijgen ze vast een speldje.

Marik

En ik hoopte zo dat dit topic in een soort zomerslaap zou belanden.

1 2 ... 89 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.