Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 88 ... 285 286
esims2.0

Ik kwam dit eerder vandaag tegen en moet er toch iets over zeggen. Het is net zo krom als dat Nederland destijds niet kon voorkomen dat bestuursvoorzitters van banken hoge bonussen kregen, terwijl diezelfde banken overheidssteun ontvingen omdat ze anders omvielen.

Het is nogmaals een voorbeeld van hoe de greep van Israël op de politiek van de VS het Midden-Oosten conflict beïnvloedt. Een paar mensen hier met een Joodse achtergrond proberen dat te ontkennen en af te doen als complottheorieën, maar dat slaat echt nergens op.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dit topic is stuk

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2176
Ik kwam dit eerder vandaag tegen en moet er toch iets over zeggen. Het is net zo krom als dat Nederl...

Dat grote agro- en oliebedrijven veel invloed uitoefenen zijn complottheorieen volgens jou, maar zodra het over Israel gaat is het geen complot. Oke.

kraamhol
esims2.0
#2176
Ik kwam dit eerder vandaag tegen en moet er toch iets over zeggen. Het is net zo krom als dat Nederl...

heb je nog een weersverwachting?

Il Leopardo della Primavera

Ondertussen gaat de bestaanszekerheid niet vooruit met de plannen van dit kabinet, en gaan lage inkomens - die massaal op Wilders en BBB hebben gestemd - er zelfs op achteruit. Tot zover opkomen voor je achterban.

En om een beetje in de sferen van deze website te blijven: dit kabinet wil ook op sport gaan bezuinigen. Lijkt me een slecht idee, het is al jaren een ondergeschoven kindje en de Nederlander wordt helaas steeds dikker en sport minder. En het gaat niet alleen om het niveau van topsport hoog houden; de breedtesport in Nederland lijdt aanzienlijk, clubs vallen om, er zijn te weinig vrijwilligers, etc etc. Dat sport als bijzaak wordt gezien blijft echt kwalijk, en dat gaat onder de PVV natuurlijk nevernooit veranderen. 

esims2.0

Begin jij nu eerst eens door te stoppen met vlees eten. Daarna mag je tegen Big Agro schoppen.

esims2.0

Romans mag ook wel eens hard maken dat de BBB ontstaan is als vehikel van Big Agro. Harde feiten dus.

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#2180
Ondertussen gaat de bestaanszekerheid niet vooruit met de plannen van dit kabinet, en gaan lage inko...

Het is van een ongekende gekte Leo, die plannen. Weg met kunst en cultuur, weg met sport, meer plofkip, meer kiloknallers, en de tokkie buikjes worden dikker en dikker, de hersentjes kleiner en kleiner.

Marik
Raul Alcala
#2177
Dit topic is stuk

Wat een optie zou kunnen zijn is dat je hier uitgebreid je vertrek uit dit topic aankondigt. Oh wacht....

Marik

Je zal als de Democratische partij maar een fatsoenlijke kandidaat tegenover Trump moeten zetten. Wat een armoede daar. Zo krijgen we een narcistische machtswellusteling met dictatoriale trekjes aan de macht van het machtigste land ter wereld.

Voor de lieden die hier in dit topic aangaven dat het zo'n vaart niet zal lopen, kijk het debat eens terug.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Marik
#2184
Wat een optie zou kunnen zijn is dat je hier uitgebreid je vertrek uit dit topic aankondigt. Oh wach...

Hou op man, Raul is een behoorlijk slimme dude, en heeft aanzienlijk bijgedragen in dit topic, net als de romein, en bv ook een leo. Al het andere, inclusief mezelf, is gespuis.

Marik
kraamhol
#2186
Hou op man, Raul is een behoorlijk slimme dude, en heeft aanzienlijk bijgedragen in dit topic, net a...

Kwantitatief heeft hij zeker bijgedragen, voor de rest is het huilen met de pet op Kraam. De labiliteit straalt er vanaf. Maar goed, ook de labielen onder ons verdienen blijkbaar een stem. Al heb ik daar wel een duidelijke mening over, zoals je kunt lezen.

kraamhol
Marik
#2187
Kwantitatief heeft hij zeker bijgedragen, voor de rest is het huilen met de pet op Kraam. De labilit...

Je mening is duidelijk, maar laat je persoonlijke vete je niet verblinden. Raul neemt behoorlijk wat tijd en moeite om serieus met de diverse topics om te gaan. En natuurlijk zit iedereen een beetje in zijn eigen wereld met eigen beelden. Zo werken fora vaak. Sterker nog, zo werkt de wereld, vaak.

Il Leopardo della Primavera
Marik
#2185
Je zal als de Democratische partij maar een fatsoenlijke kandidaat tegenover Trump moeten zetten. Wa...

Zou me helemaal niks verbazen als Harris toch nog naar voren schuiven als kandidaat (als dat nog mogelijk is). Man man man, wat een trainwreck was dat debat. 

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#2183
Het is van een ongekende gekte Leo, die plannen. Weg met kunst en cultuur, weg met sport, meer plofk...

Minder nadenken = meer stemmen voor Wilders en consorten, en dat weet hij dondersgoed

Raul Alcala

Labiel nog wel. In Marik z'n eigen woorden, wat een drek.

En obsessief met mij bezig ook, al jaren lang. Voer voor psychologen, de schoolmeester die continue uithaalt naar anderen die vervelende taal bezigen. Maar zelf .... 

Ik had na gisteren gehoopt en ook geuit hier dat het mooi zou zijn wanneer we wat meer naar elkaar zouden luisteren met elkaar in gesprek zouden gaan. Lijkt er niet in te zitten

Marik
Il Leopardo della Primavera
#2189
Zou me helemaal niks verbazen als Harris toch nog naar voren schuiven als kandidaat (als dat nog mog...

Ze hadden Harris allang naar voren moeten schuiven. Dit is verschrikkelijk.

Marik
Raul Alcala
#2191
Labiel nog wel. In Marik z'n eigen woorden, wat een drek. En obsessief met mij bezig ook, al jaren...

Die laatste alinea is hilarisch 😂

kraamhol
Marik
#2192
Ze hadden Harris allang naar voren moeten schuiven. Dit is verschrikkelijk.

Na het debat lijkt het me wel duidelijk, nog 4 jaar trump te gaan. Putin die aan de poorten van het navo grondgebied klopt, extreem rechts in grote delen van europa, ja, we gaan wederom prachtige tijden tegemoet.

Marik
kraamhol
#2194
Na het debat lijkt het me wel duidelijk, nog 4 jaar trump te gaan. Putin die aan de poorten van het...

Het is op z'n zachtst gezegd zorgelijk te noemen.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2182
Romans mag ook wel eens hard maken dat de BBB ontstaan is als vehikel van Big Agro. Harde feiten dus...

Dat heb ik al eerder in dit forum hard gemaakt, even terugbladeren esims. In het kort:
BBB is een vehikel ontstaan uit marketingbureau ReMarkAble, die een flinke lobby hebben. Een blik op hun klanten zegt genoeg.

Raul Alcala
Marik
#2193
Die laatste alinea is hilarisch 😂

Verheugd dat je het met de rest eens bent, over je eigen idiote obsessieve gedrag. 

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2181
Begin jij nu eerst eens door te stoppen met vlees eten. Daarna mag je tegen Big Agro schoppen.

blijf je nou hangen in dat nep-hypocrisieverwijt? lastig als je het inhoudelijk niet kan winnen zo te zien. op mijn laatste post over meer landbouw/minder veetelt heb je uberhaupt nooit gereageerd. Misschien moet jij eerst eens wat minder vlees eten voordat je je door big agro voor hun karretje laat spannen. ;)

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#2194
Na het debat lijkt het me wel duidelijk, nog 4 jaar trump te gaan. Putin die aan de poorten van het...

Dat zou ik ook niet zomaar zeggen, Trump heeft vrij letterlijk alleen maar onzin en leugens staan te verkondigen, daar weten de democraten en hun media dan ook wel weer raad mee. Feit is dat ze moeten kiezen tussen twee oude seniele mannen, waarvan er een dement is en de ander een narcistische leugenaar. #FreeHarris

Klootje Kriekeljon

Democrats in alle lagen in paniek. Gerucht: Gavin Newsom als vervanger. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 88 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.