Scorito Bondscoach

« 1 2 3 4 ... 8 9
Georgeske

Bondscoach Euro 2024 is ook actief!

Tijd voor wat info uit te wisselen..

Wie zijn jullie must haves?

 

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Penzel Cumfriet

Jan Vertongetje

Kiera Mbaffé

Harry Kannet

Laatst gewijzigd
kevinraar

Wat vinden jullie van me ek team?

Pickford

Sommer

 

Kimmich

Alexander arnold

Hernandez

Castagne

Akanji

 

De bruyne

Musiala

eriksen

Reijnders

Calhanoglu

 

Foden

Giroud

Bakayoko

Malen

dawizz

Leuk team, Kevin!

Ik ben zelf tot deze (voorlopige) opstelling gekomen:

Donnarumma

Maignan 

 

Akanji

Frimpong

Gvardiol 

Maehle 

Veljkovic 

 

De Bruyne 

Palmer 

Fernandes

Shaqiri 

Mudryk

 

Mbappe 

Ronaldo 

Wind

Mitrovic 

Sambonhof
Georgeske
#1
Bondscoach Euro 2024 is ook actief! Tijd voor wat info uit te wisselen.. Wie zijn jullie must have...

Frimpong lijkt me na zijn goede wedstrijd gisteren en speelt misschien rechtsbuiten (als hij alles speelt). De Bruyne voor 4 miljoen is ook een must have denk ik met de makkelijke poule die België heeft

willie01

Ik vind Frimpong inderdaad een erg interessante optie, nog even de oefenpot tegen Ijsland afwachten, misschien dat er daarna meer duidelijkheid volgt. Verder vind ik Havertz ook wel een interessante, is alleen wel 6 mil.. Maar zal als middenvelder dit EK juist voorin spelen, nog even afwachten of ook hij de eerset optie gaat worden als spits. Voor mij was Cancelo ook een speler die ik er gelijk in heb geklikt, samen met Bruno Penandes en de Bruyne.

NielsH97

Ik heb juist een team gecreeerd meer in de breedte.

Keepers:

Donnaruma

Lunin

Verdedigers:

Trent (Gaat hij wel basis spelen??)

Ruben Dias (Portugal weinig tegengoals op eindtoernooien)

Di Marco (aanvallende back)

Frimpong 

Elvedi

Middenvelders:

De Bruyne

Kroos

Barella

Kovacic

Shaqiri

Aanvallers:

Mbappé

Lukaku

Foden (speelt hij basis?)

Sesko (hidden gem)

 

Niet heel tevreden over het middenveld. Met De Bruyne maar een echte aanvallende middenvelder van de 4 basisspelers. Kroos en Barella zijn wel leuk maar twijfel of zij echte puntenpakkers gaan zijn.

Wie zouden jullie eruit halen?

Sambonhof
willie01
#6
Ik vind Frimpong inderdaad een erg interessante optie, nog even de oefenpot tegen Ijsland afwachten,...

Havertz is erg duur inderdaad en ik weet ook niet zeker of hij wel alles gaat spelen, ik denk dat Musiala voor 4 miljoen een goed alternatief is, ook een aanvallende middenvelder die veel scoort

willie01

@NielsH97, op zich wel een mooi team ja, Trent en Foden zijn alleen nog wel tricky. Al verwacht ik dat Foden echt wel gaat spelen, die is de laatste tijd goed in vorm. Ik vind alleen Donnaruma misschien wel wat lastig als je de poule bekijkt, ik heb alleen de verdere opties nog niet goed bekeken, 3 miljoen voor een eerste keeper die normaal gezien niet veel doelpunten tegen krijgt is natuurlijk niet gek. 

NielsH97
willie01
#9
@NielsH97, op zich wel een mooi team ja, Trent en Foden zijn alleen nog wel tricky. Al verwacht ik d...

Ja exact, zou misschien eerder voor de keeper van Portugal kiezen. Maar zit meer met het middenveld en eventueel Trent.

Daarnaast intern de onrust bij Engeland kan ook tegenwerken.

RvhC74

Voor Bondscoach ben ik op zoek naar de weg naar een gouden bekertje, wie kan en wil mij via pb daarover sparren?

Sambonhof
RvhC74
#11
Voor Bondscoach ben ik op zoek naar de weg naar een gouden bekertje, wie kan en wil mij via pb daaro...

Voor een spel als bondscoach moet je ook gewoon veel geluk hebben voor een gouden beker met maar 3 speelronden in de groepsfase en 4 daarna

Kanarie

Het lijkt mij een verstandige keuze om spelers van Italie, Spanje en Kroatie links te laten liggen.

Ben Nihilisty
Sambonhof
#8
Havertz is erg duur inderdaad en ik weet ook niet zeker of hij wel alles gaat spelen, ik denk dat Mu...

Ik ga daar zelf nog een half miljoentje onder zitten voor wat betreft de Duitse middenvelder! 

Ben Nihilisty

Overigens even een paar interessante prijskaartjes; even afwachten welke van de 3 (en wellicht zelfs 2) van Oyarzabal, Yamal en N. Williams in de basis zal starten - alle 3 een prijskaartje van 1.5M. Koundé is in principe gewoon vaste basisspeler van Frankrijk, maar is op slechts 2.5M geschat door Scorito. Mocht je vertrouwen hebben in de Belgen (op papier eenvoudige groep): Casteels is met 3M goedkoper dan Sels (3.5M), in principe lijkt het me aannemelijker dat eerstgenoemde zal starten maar dat is even aankijken aankomende week. 

Voor het middenveld valt me op dat bijvoorbeeld Wirtz en B. Silva (en nieuws omtrent Palmer ook even in de gaten houden) echt bizar veel goedkoper zijn dan Havertz, Fernandes en De Bruyne (en al helemaal Jude Bellingham die een hele andere rol heeft voor Engeland dan voor Real). Tuurlijk moet je je budget ergens kwijt, maar hier kan je toch mooi miljoenen mee besparen als je het mij vraagt. Ik denk dat je beter deze behoorlijk goedkopere opties kunt nemen en je bespaarde budget te steken in verdedigers van grote landen die óók vaak bij goals betrokken zijn - dat kost je vaak een miljoente à anderhalf meer en de kans dat dat meer punten oplevert schat ik persoonlijk hoger in dan de kans dat bovengenoemd rijtje heel veel van elkaar zal verschillen (en wie dan de puntenpakker juist wel of juist niet wordt is m.i. echt zo voorspelbaar in ieder geval niet).

Laatst gewijzigd
willie01

@Ben Casteels is inderdaad bevestigt als eerste doelman zag ik op Sporza, dus dat is een interessante pick als je het mij vraagt. Het is inderdaad de vraag of een Bruno veel beter presteert dan Wirtz. Bij Palmer ben ik wel bang dat als hij basis zou starten dat hij niet altijd 90 zal spelen door het eventuele rouleren met bijvoorbeeld zo'n Eze en de andere aanvallers. Die zekerheid op 90 minuten heb je bij een Bruno of de Bruyne (of Bellingham die je zei) denk wel meer. Maar wat je verder zegt over wie de puntenpakkers juist wel of niet worden is qua budget echt totaal geen zekerheid

kevinraar

heb nog wat veranderd pickford eruit van casteels en chalanoglu eruit voor bernardo silva goed of niet?

 

word dit mij opsteling

casteels

 

hernandez

castagne

kimmich

alexander arnold

 

de bruyne

musiala

silva

 

giroud

bakayoko

foden

 

bank

sommer

akanji

reijnders

eriksen

malen

Laatst gewijzigd
Henk de Vries

👋 hola

Guehi voor 2.5mlj toegevoegd aangezien Maguire niet meegaat, zou zeker basis kunnen spelen. 

Verder vind ik gundogan (naast wirtz natuurlijk) wel interessant, zal toch waarschijnlijk op 10 gaan spelen en neemt nog wel eens een penalty. 

 

 

Sambonhof
kevinraar
#17
heb nog wat veranderd pickford eruit van casteels en chalanoglu eruit voor bernardo silva goed of ni...

Ik zou persoonlijk wel Mbappe of Kane erbij willen hebben om als captain op te kunnen stelen.

kevinraar

zou ik ook willen lukt niet om in me team te krijgen foden is ook een goeie om caiptain temaken

Laatst gewijzigd
Zevenklapper

Ik denk dat je je echt vergist in Foden, kijk zijn statistieken er maar op na bij het Engelse elftal. Het Engelse elftal draait aanvallend gezien volledig om Harry.

dawizz

Na enig gepuzzel nu best tevreden met het volgende team:

Sommer

Lunin

 

Frimpong

Inacio

Maehle

Burca

Zabarnyi

 

De Bruyne

Sabitzer 

Wirtz

Akturkoglu

Stanciu

 

Lukaku 

Kane 

Mbappe 

Dovbyk

 

Wat denken jullie ervan?

 

Eddix

Ik ben niet zo heel goed in dit spelletje, en meestal omdat ik teveel geld uitgeef aan te dure aanvallers (denk ik). Ik ga het dus over een andere boeg gooien, een scorend middenveld en scorende verdedigers. Heb wel mn laatste twee plekjes moeten opvullen met goedkope spelers, waar ik minder van verwacht.

Keepers: Casteels, Donnarumma.

Aanval: Lukaku, Ronaldo, Wind, Sesko (ik vertrouw op jou Niels, ken die hele speler niet:p).

Middenveld: Havertz, De Bruyne, Silva, Shaqiri, S. Szymanski.

Verdediging: Cancelo, Mæhle, Frimpong, Akanji, Kashia.

Mede dankzij jullie berichten zo in elkaar geknutseld! Zal nog wel een keer veranderen voor de deadline.

Ben Nihilisty

Ik zie Maehle hier veel voorbij komen, maar die zou ik voor 3M eerlijk gezegd lekker thuislaten, hoor. Kan uiteraard dat 'ie net als vorig EK bij wat goals betrokken is, maar het is ook goed mogelijk dat Denemarken er met 3-0 tegen Engeland afgaat en met 4 punten 2e in de poule worden zonder dat Maehle bij een goal betrokken is geweest. Eventueel dus een hoge bovengrens, maar ik denk dat Dalot of Mendes (1 van die 2 zal vaste back bij Portugal worden) of voor een half miljoentje meer Dias je veel meer zekerheid biedt. Als je dan, zoals ik hier boven ook aangaf, nog budget over hebt zou ik voor de Cancelo's en Hernandezjes van deze wereld gaan. 

Kort samengevat is het denk ik wijs om geen (te) dure spelers van niet-toplanden te nemen - zeker niet in de achterhoede. Maehle is daar m.i. een perfect voorbeeld van, maar je kan het er uiteraard op wagen ;)

Laatst gewijzigd
NiekPro2005

Ik wil zelf graag invensteren in dure zekerheidjes. Zo heb ik onder andere Mbappe, Kane en Havertz er meteen ingeklikt. 
Hierdoor heb ik natuurlijk minder geld over voor de andere linies en heb ik zelfs Cherny er maar in moeten klikken. Denken jullie dat je ook hoog kan eindigen zonder een Mbappe en Kane?
In welke linies investeren jullie vaak veel geld?

Mijn cheap beast voorin is Dovbyk de topscoorder van de La Liga. 
Jullie nog andere cheap beasts?

« 1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.