Scorito Bondscoach

1 2 ... 6 7 8 9 »
Sambonhof
NiekPro2005
#199
Shaqiri maar gebankt omdat hij eerste pot wissel was schiet hij nu een wonderbal erin. 

Ja hetzelfde hier, maar toch fijn dat we de halve punten krijgen tenminste

Boem is Ho

Gelukkig hield Duitsland vandaag wel de 0

reflex92

Zo'n eindtoernooi zit toch weer vol met verrassingen. Dat maakt het zo mooi, maar ook moeilijk voorspelbaar! 

Ik vind overigens ook dat de VAR soms overdrijft. Zeker buitenspel, één teen of vinger? Zoals Youri Mulder al aangaf: Daar is die regel nooit zo voor bedoelt. Het gaat erom dat een speler niet teveel achter de laatste linie gaat lopen wachten of te veel momentum heeft en daar flink voordeel uithaalt elke keer. 

Ik vind best dat de VAR op eigen houtje situaties mag checken, alleen ze mogen ook best wat marge laten in de speldynamiek. Als iemand echt een fout begaat of teveel voordeel haalt met iets wat niet mag, lekker ingrijpen. Bij twijfel, laten.

 

Ik had beter Mikautadze op kunnen stellen dan Kane, Ronaldo of Depay. 

Ik begreep dat Grimaldo een basisplaats zou krijgen, maar toch niet. Hopelijk tegen Italie!!

 

Succes met de tweede ronde iedereen. Het kan zomaar ineens goed uitpakken qua score. De dure spelers blijven kwaliteiten hebben, komt er vast eens uit haha.

BarryE1
reflex92
#203
Zo'n eindtoernooi zit toch weer vol met verrassingen. Dat maakt het zo mooi, maar ook moeilijk voors...

Dan wordt het natuurlijk wel een hele moeilijke discussie. Wanneer haalt iemand voordeel, is dat met 1 cm, 5 cm of 10cm? Buitenspel is een behoorlijke recht toe recht aan situatie: of je staat buitenspel of je staat het niet. En het is ook niet zo dat de VAR dan overdrijft. Er is technologie aan het werk dat meet wanneer de bal wordt gespeeld en technologie dat de poppetjes meet. Veel eerlijker dan dat ga je het niet krijgen. 

Ted de la course

Ronde 2 een stuk beter begonnen met goeie punten voor Gundogan, Tah en Middelstatt. Nu al over de helft van de punten in ronde 1.

@DaLuca23, ja dat is nu al de parel van t spel, helaas compleet over t hoofd gezien 😂

reflex92
BarryE1
#204
Dan wordt het natuurlijk wel een hele moeilijke discussie. Wanneer haalt iemand voordeel, is dat met...

Ja mee eens! En ze motiveren het ook heel mooi altijd, het is duidelijk te zien. Het is inderdaad erg moeilijk om daar meer ruimte in te geven, tot wanneer is het dan acceptabel? De software zou ook kunnen berekenen hoeveel procent van het lichaam over die lijn is haha, meer dan zoveel % is buitenspel. Maarja dat is ook beetje omslachtig. 

DaLuca23
Ted de la course
#205
Ronde 2 een stuk beter begonnen met goeie punten voor Gundogan, Tah en Middelstatt. Nu al over de he...

Ongekend he. Gaat in dit tempo gewoon topscoorder van het toernooi worden. Gelukkig een lage pickrate

pirazzi

Het meedoen aan Scorito Bondscoach heeft invloed op hoe ik een wedstrijd beleef, bijvoorbeeld in ronde 1 had ik Havertz als captain en in ronde 2 ook. Toen Xavi Simons scoorde dacht ik had ik hem maar captain gemaakt. Maar toen het doelpunt afgekeurd werd was Havertz toch de goede captain omdat Simons maar 58 punten scoorde tegenover Havertz 70 (140).

Sambonhof

Casteels gisteren met een assist op De Bruyne die scoorde, dat heeft mijn puntenaantal nog wel een beetje gered. Wel heel jammer dat De Cuyper weer niet speelde

reflex92

Alvast mijn idee bij de 8ste finale. Hoewel ik er in de groepsfase ook best naast zat soms haha.

Duitsland is een mooi land om keeper en verdediger (Kimmich, aanvallend ook dreigend) te kiezen. Ze moeten tegen Denemarken namelijk. De denen zijn aanvallend niet zo best momenteel. En ja, Musiala, No brainer? Mega gevaarlijk en 2 goals. Of Wirtz. Havertz valt tegen, speelde slecht.

Spanje, beste team van het EK, moeten natuurlijk spelers ervan in. Zeker omdat ze tegen een nr 3 gaan spelen. Carvajal scoort vaker, nu 1 goal. Mooie keuze.

Ik vond Zwitserland erg goed spelen. Hoewel Italie pittige tegenstander is, zie ik ze nog wel winnen. In ieder geval zijn Embolo en Ndoye er goed.

Ik sluit me team af met een Portugees. Fernandes of Silva. Maar hier twijfel ik nog over. 

Momenteel 91,5% maar ik ga nog wel dalen vermoed ik einde ronde 3. 

Ik hoop op een bekertje 💯

Eddix

Tja, lijkt me logisch nu, het wordt Mikautadze in de spits natuurlijk xD

Portugal deed totaal geen moeite om nog te winnen, volgens mij vinden ze het wel prima dat Georgië door ging. Nederland heeft overigens best wel geluk met de 'bracket'. Roemenië eerst, groepswinnaar in een groep waar 4 landen op 4 punten staan.. En daarna de winnaar van Oostenrijk - Turkije, zou op papier ook goed moeten lukken. Oostenrijk is natuurlijk in bloedvorm en Nederland moet vooral even normaal gaan spelen natuurlijk, maar we hadden het erger kunnen treffen. Ze zouden nu met deze wedstrijden toch wat meer kunnen groeien in het toernooi, voordat ze een Engeland treffen bijvoorbeeld.

Ik denk ook dat Spanje de way to go is in deze ronde, ik denk iedereen wel, maar welke 4 pak je? Wie gaan de andere puntenpakkers zijn? Ik denk dat Duitsland toch net wat minder voor de hand ligt in deze ronde als ik kijk naar de andere wedstrijden. Spelers van Engeland, Portugal en Nederland lijken me logischer. Of toch Oostenrijk, ik denk dat ze Turkije van de mat gaan vegen eerlijk gezegd.

NOAD1912

Bankpunten tellen ook in de knock out fase toch? Ik heb geblunderd met de keeper van Spanje 😓

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.