Scorito Bondscoach

1 2 ... 6 7 8 9
Boem is Ho

De Nederlanders zijn erg vaak gekozen... gunstig resultaat wat dat betreft (ik heb ze niet)

Leuk ook voor Eriksen!

Sambonhof

De Cuyper begint niet in de basis bij België :( Castagne speelt op de plek van Meunier

oborobo

Casteels al 1 goal tegen.

Boem is Ho

Zonde dat captain Lukaku al zijn goals verloor aan de VAR

pirazzi

Kun je nagaan hoeveel onterechte uitslagen er in het verleden zijn geweest toen er nog geen VAR was. Niet alleen van België, maar in het algemeen.

Boem is Ho

Ik vond de uitslag van gisteren vooral onterecht. Ik heb 2x écht hands gezien en dat was beide keren in het strafschopgebied van Slowakije door een Slowaak.

De VAR in deze vorm is wat mij betreft een mislukking.

reflex92

De goal van Belgie is terecht afgekeurd door de handsbal. Zijn hand is niet naast het lichaam. Dus ook al zou het per ongeluk zijn (wat je nooit zeker weet) haalt hij direct voordeel uit het aanraken van de bal met zijn hand. Zonder die aanraking krijgt hij hem niet zo mee en ontstaat de situatie niet. Het is voetbal, dus voordeel behalen met je handen is niet toegestaan.

Prachtig dat de VAR dit rechtzet. Het haalt misschien de emotie en spanning uit een goal-moment maar het is wel eerlijker.

Boem is Ho

Protesteerde er überhaupt 1 Slowaak? Bij de eerste afgekeurde goal dachten er meerdere spelers onmiddelijk aan buitenspel. Bij de tweede afgekeurde goal volgens mij niks geen protest?

Bij iedere goal zit de VAR een halve minuut (of langer) te wroeten of er maar 'iets' gevonden kan worden om de goal af te keuren. Walgelijk in een sport waarin toch al zo weinig gescoord wordt.

NielsH97

In het stadion had niemand het door dat de 2de goal hands was. Uiteindelijk wel duidelijk te zien toch? 

pirazzi

Met of zonder VAR heeft de arbitrage soms nog teveel invloed op een wedstrijd. Het lijkt soms of ze teams en/of clubs bevoordelen, zoals Argentinië bij het WK in Qatar en Real Madrid in de Champions League.

Boem is Ho
NielsH97
#184
In het stadion had niemand het door dat de 2de goal hands was. Uiteindelijk wel duidelijk te zien to...

Mja hij raakt de bal inderdaad met de hand, maar in een duel waarin ie een duw krijgt, nog een stukkie voor de goal valt. 

De VAR is wat mij betreft theoretisch een OK toevoeging, maar in zijn huidige vorm ben ik er ontevreden over. Bij iedere goal gaan zitten wroeten of er wellicht 'iets' net niet helemaal oke was kan nooit de bedoeling zijn

dawizz

Wat mij betreft is het grootste manco dat de VAR nu bepaald of de VAR wordt ingezet. Deze beslissing zou bij de spelers moeten liggen, wanneer die het gevoel hebben of er iets onreglementairs is gebeurd. Zoals Hawkeye bij tennis. Iedere ploeg heeft per speelhelft 1 mogelijkheid om de VAR te raadplegen. Als de spelers het goed gezien hebben behoud je je mogelijkheid om de VAR in te kunnen schakelen, wanneer je er naast zit, pech gehad. Dit bespaart een hoop wachten. Zoals het nu is geregeld is de VAR gewoon een extra scheidsrechter, wiens interpretatie dikwijls discutabel is.

Boem is Ho

Dat vind ik een mooi idee!

Eddix

Nou wat een matige eerste ronde is dit zeg. Niet één team waar ik spelers van heb heeft de 0 weten te houden en daarnaast hebben Belgie en Oekraine toch wel telleurgesteld. Denemarken gelijk gespeeld, Shaqiri niet in de basis. En ook Portugal was toch wel matig, met een eigen goal en een invaller die scoord zonder assist... Enige lichtpuntje in de eerste ronde was Duitsland.

Het scheelt enigszins dat niet een van de "topscoorders" heeft gescoord.. Geen Mbappé, geen Kane, geen Ronaldo en geen Lukaku. Ben heel benieuwd hoe ronde 2 gaat verlopen. Hoe gaat het bij jullie na deze eerste speelronde?

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty
Eddix
#189
Nou wat een matige eerste ronde is dit zeg. Niet één team waar ik spelers van heb heef...

Ja heel soortgelijk hier inderdaad, sta in de grijze middenmoot. Voor mij is het eigenlijk niet zo gelukkig dat die 4 niet gescoord hebben - heb namelijk daar juist fors in geïnvesteerd omdat dat normaliter de zekere punten zijn. 

Grappig genoeg heeft de nummer 1 van scorito dan ook op papier eigenlijk écht slechte keuzes gemaakt (ja, de winnaar heeft altijd gelijk). 2 dure keepers (is op zich te verdedigen, maar vaak echt niet de way to go); 5 hele dure verdedigers, terwijl de man voor 3-4-3 is gegaan en voorin Fullkrug, Ilicic en Embolo waarvan iedereen wist dat dit geen basisspelers zouden zijn (en Ilicic sowieso toch niet echt in de punten wordt verwacht). Zit je dan met je ellenlange voorbereiding; analyses; vermoedelijke opstellingen bekijken en ideale teamverdelingen haha. Op naar een betere 2e speeldag zullen we maar zeggen

Ted de la course

Hier is t ook kommer en kwel. Geen enkele scorende speler, en alleen Ake en Burca (bankzitter) boven de 100 punten. 2 puntjes boven gemiddeld slechts.

Sambonhof

Hetzelfde hier inderdaad... Ik heb op het laatste moment Güler gewisseld voor Shaqiri daar baal ik nu wel van, maar al mijn dure spelers (Mbappe, Fernandes, Cancelo, De Bruyne) hebben helemaal niks opgeleverd.

Ik ga voor ronde 2 Frimpong gewoon van de bank halen en hopen dat hij in de basis staat vrijdag, hopelijk kan dat mijn puntenaantal nog een beetje redden.

Denken jullie dat De Cuyper en Shaqiri nu wel in de basis gaan staan?

HZ57

Bij mij van hetzelfde laken een pak.

Niet 1x de 0. Alleen Havertz voldoet aan verwachting als team captain. Spelers die in de voorbereiding alles spelen er opeens naast of zo laat ingebracht dat ze 0 punten opleveren.

pirazzi

ligtpuntje
Oei ...

DaLuca23

Had ik toch maar Eigen Goal geselecteerd voor 500K.... Puntenkanon

Eddix
pirazzi
#194
[quote]ligtpuntje[/quote] Oei ...

Heeft niemand gezien toch? xD

oborobo

Heb het hier voorbij zien komen;beter Musiala kiezen dan Havertz.

NiekPro2005

Vinden julli dat 1988 shirt van scorito ook zo strak bij je mouwen zitten?

NiekPro2005

Shaqiri maar gebankt omdat hij eerste pot wissel was schiet hij nu een wonderbal erin. 

NiekPro2005

Shaqiri maar gebankt omdat hij eerste pot wissel was schiet hij nu een wonderbal erin. 

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.