Scorito Bondscoach

1 2 ... 7 8 9 10
Limburgg
Gruttepi3r
#58
Die twee van Georgië zijn idd interessante opties. Wat vinden jullie van de goedkoopste verdedi...

 Over welke twee Georgiërs heb je het dan? Mikautadze en chakvetadze?  

reflex92

Ik zag hem nog niet voorbijkomen maar als jullie het leuk vinden een Wielerflits subleague:

https://www.scorito.com/subleague/869814/bondscoach-2024/wielerflits/dcb9a68e-c866-41ac-8e57-fca6aba93de8?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

💯

M Vado
Asjemenouu
#150
Heb op het moment het volgende team staan, wat goed voelt in de breedte. Als ik Kane en/of Mbappe wi...

Mooi team, maar zonder gekkigheid; van je hele achterhoede (5 man!) is er nog niemand 100% zeker van een basisplaats?

Niemand van Engeland kan goed uit pakken, maar ben bang dat een Kane (of evt Foden) in de groepsfase wel must haves zijn. Lukaku vond ik bij Roma best shit, doet die het nationaal beter? En hebben ze geen 2e spits daar? Wel benieuwd naar zijn verwachtingen.

Laatst gewijzigd
hansotjes
M Vado
#153
Mooi team, maar zonder gekkigheid; van je hele achterhoede (5 man!) is er nog niemand 100% zeker van...

mittelstadt gaat echt wel spelen hoor. 
Daarnaast de cuyper 1e wedstrijd sws en wss 2e pot ook. 3e is een ander verhaal inderdaad.

Zijn er nog leuke verdedigers voor 1.5 miljoen?
Hankco, Kerkez zit ik aan te denken momenteel

 

Korovic

@Asjemenouu, bondscoach telt als een EK spel. Dus niet als andere topcoaches, maar is een extra kans voor een hoge ek/wk score (telt 10 procent index dacht ik). 

Ik heb besloten 442 te spelen met lunin doel 4 belgen 4 Duitser en 2 portugezen. Alle toppers en Faes de cuijper mittelstadt en Rüdiger achterin.

Dit aangevuld met talenten waarvan ik verwacht dat ze wel spelen en of goedkope opvulling. Keeper Hongarije, kristiansen, barak (als je wil gokken op een pinchhitter (maar denk basis) neem dan hem), yamal en mikautadze. Zeer tevreden over de breedte. Met 4 belg 4 Duitsland 2 Portugal 1 Spanje 1denemarken 1oekraine 1 tsjechie 1 Hongarije allemaal landen die ik op 1of 2 in de poule verwacht aangevuld met mikautadze Georgië.

Geen Engeland en Frankrijk, maar je moet keuzes maken.

hansotjes
Korovic
#155
@Asjemenouu, bondscoach telt als een EK spel. Dus niet als andere topcoaches, maar is een extra kans...

Wie is volgens jou de keeper van hongarije?
Media is daar nog niet over uit volgens mij

 

kokkie1975

Nog steeds redelijk veel twijfels over de te kiesen tacktiek. Kan dus zomaar nog veranderen, maar voorlopig moeten de volgende spelers het voor me doen:

Casteels & Lunin

Dalot , Mittelstädt, Koundé, Shaw, Kristiansen

Fernandes, de Bruyne, wirtz, veerman, shakiri

Ronaldo, Lukaku, Depay, williams

 

Sambonhof

Welke aanvaller van 3m zouden jullie kiezen? Saka of Foden? Of iemand anders misschien?

Danny Van de Wetering

**Laatste kans!**

Meld je aan voor de EK-Leaderboard subleague vóór 21:00 en bewijs dat jij de BondsCoach bent. Grijp je kans en doe mee:

https://www.scorito.com/subleague/804509/bondscoach-2024/ek-leaderboard/28ea2ad4-83dc-4a13-9777-22a1002dd8c7?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Ook voor de EK poule kun je nog aanmelden en bewijs dat jij de ultieme voetbalkenner bent: 

(https://www.scorito.com/subleague/714029/ek-voetbal-2024/ek-leaderboard/a45bf62b-31d1-4ba0-b1c7-ccc1d59a3496?utm_source=league&utm_medium=twitter&utm_campaign=inv).

Asjemenouu
M Vado
#153
Mooi team, maar zonder gekkigheid; van je hele achterhoede (5 man!) is er nog niemand 100% zeker van...

Mittelstädt, Muldur en Kristiansen gaan wsl wel spelen. Muldur durf ik eerste pot wel basis aan tegen Georgie, dan kan Silva op het bankje. De Cuyper speelt in ieder geval de 1e en wellicht ook nog de 2e wedstrijd en kan in potentie alleen voor die 2 wedstrijden zijn geld al waard zijn (check maar eens zijn stats, 3G, 10A dit seizoen). Als Portugal pot 1 en 2 wint en Silva zou op de bank zitten, kan het zomaar verkeren dat hij de 3e pot speelt. Zeker als dan de Cuyper juist dan op de bank belandt kan dit leuk uitpakken.

Benzardi
Danny Van de Wetering
#159
**Laatste kans!** Meld je aan voor de EK-Leaderboard subleague vóór 21:00 en bewijs d...

Bewijs?

 

Jammer hier doe ik niet aan mee.

joris dor

Mijn team:

 

Costa

Sommer

 

Cancelo

Carvajal

Walker

Coufal

Skriniar

 

B Fernández

Kroos

Xhaka

Shaqiri

Duda

 

Mbappe

Ronaldo

Saka

Shick

 

succes iedereen 😉

 

 

 

 

 

 

dawizz

Mijn team:

Schmeichel, Sommer

Rodriguez (zwi), Frimpong, Inacio, Hancko, Zabarnyi 

Havertz, Bellingham, De Bruyne, Eriksen, Güler 

Lukaku, Ronaldo, Griezmann, Kvaratskhelia

Succes iedereen!

NOAD1912
dawizz
#163
Mijn team: Schmeichel, Sommer Rodriguez (zwi), Frimpong, Inacio, Hancko, Zabarnyi  Havertz,...

Sterk middenveld, iets te veel ingeboet op je verdediging misschien?

dawizz

We zullen zien, op Frimpong na wel allemaal basis waarschijnlijk. En met Havertz als captain deze ronde neem ik een eventuele nulpunter in de verdediging voor lief...

kokkie1975

Zoals verwacht team toch nog btje omgegooid.

Verbruggen

Koundé

Mittelstädt

Alexander-Arnold

Silva

De Bruyne

Fernandes

Havertz (c)

Williams

Depay

Ronalde

Op de bank:

Lunin, Kristiansen, Veerman en Sesko.

 

Suc6 all.

Benzardi

Na veel puzzelen kwam ik op deze 16

 

K - Casteels,Milinkovic - Savic

V - Dias,Castagne,Kimmich,Gudelj,Kashia

M - Tchouameni,Gundogan,Silva,De Bruyne,Reinders

A - Foden,Mbappe,Morata,Kvaratskhelia

 

Iedereen veel plezier. 

Sambonhof

Shaqiri zit op de bank bij Zwitserland :(

NiekPro2005
Sambonhof
#168
Shaqiri zit op de bank bij Zwitserland :(

Dit gaat me veel punten kosten hopelijk weet hij nog een assist te geven of te scoren als pinchhitter

pirazzi

Nederland speelt in een 1-5-2-3 opstelling  volgens de rugnummers van de selectie:

1 Bart Verbruggen doelman

2 Lutsh. Geertruida verdediger

3 Matthijs de Ligt verdediger

4 Virgil van Dijk verdeidger

5 Nathan Aké verdediger

6 Srefan de Vrij  verdediger

7 Xavi Simons middenvelder

8 Georgin. Wijnaldum middenvelder

9 Wout Weghorst aanvaller

10 Memphis Depay aanvaller

11 Cody Gakpo aanvaller

Daan Brakenhoff
pirazzi
#170
Nederland speelt in een 1-5-2-3 opstelling  volgens de rugnummers van de selectie: 1 Bart Verb...

Dit zou ik toch heel erg opmerkelijk vinden

NOAD1912
Sambonhof
#168
Shaqiri zit op de bank bij Zwitserland :(

Lichte blessure of plek kwijt?

Boem is Ho

Hij is niet écht fit. In de MLS speelt ie ook zelden 90 minuten. Hier gaf de bondscoach ook al aan dat ie dat niet zou kunnen om de 4 dagen. Maar had hem deze pot wel basis verwacht

pirazzi

Bij de onderzetters van Albert Heijn is ook een kaart met Quilindschy Hartman. Dat is een tegenvaller, die zit niet eens bij de selectie.

pirazzi

Dit zou ik toch heel erg opmerkelijk vinden

Koeman kiest inderdaad voor deels andere namen: 

1, 22, 6, 4, 5, 24, 14, 16, 7, 10, 11.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.