Scorito Bondscoach

1 2 ... 6 ... 9 10
SitoStick

Opstelling Duitsland bekend voor morgen. Haal er je voordeel uit :).

kevinraar

na het nieuws over mbappe en virus in het team heb ik toch maar kane erin gedaan voor mbappe en engeland als kampioen

SitoStick
kevinraar
#127
na het nieuws over mbappe en virus in het team heb ik toch maar kane erin gedaan voor mbappe en enge...

Goede keus. Ik heb Giroud gepakt ipv Mbappe. Had dus nog centjes over voor C. Ronaldo.

Nog op of aanmerkingen ?

 

Sommer & Casteels

V dijk, ake, dimarco,stones, skriniar

De bruyne,  Fernández, rodri, gundogan  en baumgartner

Lukaku,memphis,griezmann dovbyk

Laatst gewijzigd
kevinraar

kane bakayko en malen of lukaku depay en foden

neig naar lukaku depay en foden dan zou dit mij opsteling worden

 

casteels

castage

alexander arnold

kimmich

claus

 

de bruyne

silva

wirtz

 

lukaku

foden

depay

 

bank

sommer

akanji

reijnders

dovbyk

chakverdatze

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
kevinraar
#130
kane bakayko en malen of lukaku depay en foden neig naar lukaku depay en foden dan zou dit mij opst...

100% de tweede 

NiekPro2005
Karperdrol
#119
Zeker, maar ik heb daar toch geen 2miljoen voor over... invallen en hopen op een goal. heb gewoon li...

Super speelronde is toch captain alleen 300% en de rest gewoon 100% toch

Sambonhof

Nu met het nieuws over Mbappe twijfel ik toch weer. Mbappe en Saka of Kane en Giroud?

Ook nog een ander twijfelgeval Güler of Shaqiri?

Wat zouden jullie doen?

Zevenklapper
Sambonhof
#133
Nu met het nieuws over Mbappe twijfel ik toch weer. Mbappe en Saka of Kane en Giroud? Ook nog een a...

Giroud is nogal duur voor een super sub

KV
Zevenklapper
#134
Giroud is nogal duur voor een super sub

Thuram in de basis denk je?

Ben Nihilisty
KV
#135
Thuram in de basis denk je?

Ik verwacht Thuram eigenlijk wel in de basis, maar zoals voor vele spelers geldt: ik verwacht 'm ook weer niet zeker genoeg in de basis. Bovendien zal hij, mocht hij inderdaad een basisplaats hebben, vrijwel altijd in minuut 60 o.i.d. gewisseld worden én een grote kans dat hij niet élke wedstrijd zal starten. Frimpong en Palmer hebben bij mij, om er nog wat extra ongevraagde info bij te verschaffen, om soortgelijke redenen de shortlist uiteindelijk helaas ook niet gehaald (helaas, want dat zijn wel potentiële pareltjes).

Karperdrol
NiekPro2005
#132
Super speelronde is toch captain alleen 300% en de rest gewoon 100% toch

300... uiteraard.

maar er is natuurlijk een kans dat België en Portugal al door zijn en ze spelers rust geven. Spanje speelt tegen Albanië en moeten misschien nog? Daarom de vraag voor welke 3e spits gaan jullie of in welke prijsklasse zoek je

Ben Nihilisty
Karperdrol
#137
300... uiteraard. maar er is natuurlijk een kans dat België en Portugal al door zijn en ze spe...

Ik heb zelf uiteindelijk gekozen om niet te gaan speculeren over welk land eventueel spelers rust kan of gaat geven in de laatste wedstrijd. Nederland 2008 schiet me bijvoorbeeld te binnen, niemand had daar verwacht dat ze die laatste groepswedstrijd tegen Roemenië met de B-artiesten konden afdoen en andersom gebeurt het natuurlijk ook juist vaak andersom. Met andere woorden: ik heb 'gewoon' de usual suspects gekozen, en ga er vanuit dat er minimaal één een logische captainkeuze gaat zijn in de laatste wedstrijd - daar ga ik persoonlijk geen Morata voor meenemen. 

Wat daarentegen voor mij wél handig is om qua verwacht toernooiverloop in ogenschouw te nemen, is om te kijken wanneer jouw beoogde eerste captain z'n lastigste wedstrijd heeft. Bijvoorbeeld, stel je hebt Mbappé als captain, dan wil je wellicht een andere captainkeuze (die dan dus een relatief eenvoudig affiche heeft) voor de 2e speelronde omdat dat op papier de lastigste pot voor Mbappé is. 

HereWeGo

laatste twijfel:

Alexander Arnold - Wirtz ( 7.5)

Cancello - Gundogan (7,5)

NielsH97

Mijn team staat eindelijk.

Casteels

Lunin

 

Aké

De Cuyper

Mittelstadt

Akanji

Coufal

 

De Bruyne

B Silva

B Fernandes

Gundogan

Shaqiri

 

Lukaku

Ronaldo

Depay

Sesko

 

Eerste ronde ga ik Lukaku cappen (c). Mooie bijkomstigheid is dat ik de wedstrijd ga bijwonen.

NielsH97
HereWeGo
#139
laatste twijfel: Alexander Arnold - Wirtz ( 7.5) Cancello - Gundogan (7,5)

Cancelo en Gundogan.

hansotjes

Zijn er mensen die weten of Moldovan (Rom) zeker gaat starten?
1.25 K namelijk

Il Partigiano

In principe neem ik geen spelers mee waarvan het niet 95-100% duidelijk is dat zij in de basis zullen staan. Daarom vallen voor mij (helaas) spelers als Frimpong, Palmer, Guler af. Liever voor meer 'zekerheid' gaan dan de kans op 0-punters.

oborobo

Mbappe gaat toch gewoon spelen denk ik.

reflex92

Ik had Mbappe en Kane. In mijn ogen te goed om te missen, grote kanshebbers voor de golden boot ook. Nu heb ik toch Mbappe eruit gehaald omdat het te veel risico is als hij niet topfit is. Dit levert een mooi team op, dus blij dat het voorvalt haha.

Tips: 

Kai Havertz Captain, Middenvelder die in de spits staat.

Joey Veerman is een goedkope middenvelder met erg veel potentie. Passend vermogen was echt goed tegen Canada, kan veel assists opleveren.

 

Verder vind ik Lukaku toch in eindtoernooien teveel tegenvallen en Ronaldo is een machine, dus die heeft de voorkeur. Daarnaast Depay, niet altijd een ster, maar pakt zijn goaltjes mee. 

 

Peerke_w

Hoi, nieuw hier... heb ook eens zitten puzzelen in bondscoach en kom op de volgende selectie, vooral gekeken naar de kansrijke teams in relatief makkelijke poules. Denk dat ik mijn selectie zo redelijk in balans heb met een middenveld dat ook makkelijk zou moeten kunnen scoren (in theorie dan). Daarbij ook gelet op penalty en vrije trap nemers.

Iemand hier nog op/aanmerkingen op?

Neuer

Vekic (goedkope opvulling)

 

Cancelo

Rudiger

Dias

V Dijk

Christensen

 

Gundogan

Fernandes

Wirtz

Eriksen

Norgaard (goedkope opvulling)

 

Ronaldo

Foden

Hojland

Birligea (goedkope opvulling)

Ben Nihilisty
Peerke_w
#146
Hoi, nieuw hier... heb ook eens zitten puzzelen in bondscoach en kom op de volgende selectie, vooral...

Ik zou zelf iets minder investeren in de achterhoede en iets meer voorin. Wel een interessante en risicovolle strategie om een paar vrijwel zekere 0-punters op te nemen om budget vrij te spelen - dat kan op zich zomaar goed uitpakken t.o.v. meerdere 1.5M mannen selecteren!

Karperdrol

lastig allemaal hoor...

heb nu;

verbruggen

sommer

 

mittelstadt 

Guehi

kounde 

kristiansen

Burca 

 

De bruyne 

wirtz

silva 

veerman

Calhanoglu 

 

kane

lukaku 

ronaldo 

n. Williams 

 

Ben nog steeds aan het schuiven met verbruggen, verdediging, Kane en williams. Kan natuurlijk veel geld vrijmaken als ik Kane eruit haal, wirtz naar gundogan en williams naar sesko ofzo... 

reflex92
Ben Nihilisty
#147
Ik zou zelf iets minder investeren in de achterhoede en iets meer voorin. Wel een interessante en ri...

Mijn hele bank zijn 0-punters (hoewel ze allemaal wel basis staan bij hun land en mogelijk scoren). In een EK is toch wel de verwachting dat basisspelers alle wedstrijden spelen. Goed scoren in je basis elf en je hebt de bank niet nodig. Ik heb daardoor in elke linie dure spelers kunnen kiezen en ook nog in de breedte een goede invulling kunnen maken. 

Inderdaad ik ook in de achterhoede minder, maar 3 spelers stel ik op waarvan twee grote potentie op goals.

Alleen hopen dat er niemand uitvalt natuurlijk. Dat is de gok haha.

Laatst gewijzigd
Asjemenouu

Heb op het moment het volgende team staan, wat goed voelt in de breedte. Als ik Kane en/of Mbappe wil inpassen, moet ik teveel veranderingen doorvoeren. Daarnaast is fitheid voor Mbappe geen zekerheid, en heeft Engeland mi. een vrij stugge poule.

Casteels / Lunin

Mittelstädt / De Cuyper / A. Silva / Kristiansen / Muldur

Havertz (C) / Fernandes / De Bruyne / Wirtz / Tsyhankov

Lukaku / Ronaldo / Dovbyk / Sesko

Weet iemand of 'Bondscoach' net voor de index telt als alle andere topcoaches?

 

 

1 2 ... 6 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.